Vierailija

Itse en jätä. Koska en jättäisi edes lompakkoakaan, mutta ihmettelen kun niin moni todella jättää lapset autoon, vaikkei lompakkoa uskaltais IKINÄ jättää.

Kommentit (27)

Ovia en kuitenkaan laita lukkoon. Tiedän tapauksen jossa isä oli jättänyt veljekset autoon käydessään kaupassa. Oli laittanut auton ovet lukkoon ja auto oli syttynyt palamaan. Molemmat pojat selvisivät onneksi hengissä, joskin pahasti palaneina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jätän myös lapset kaksistaan kun haen sitä kuuluisaa maitoa Siwasta.

Paketinkin olen hakenut postista ja jättänyt lapset siksi aikaa autoon.

Toki voihan sitä ihan mitä muutakin tapahtua.. mutta yksi syy miksi en lukitse auton ovia ja jätä autoa käyntiin jos jätän lapset autoon hetkeksi!

Ei oo kauaan, kun naapurin auto syttyi tuleen ihan ilman mitään syytä.

Eikä ole edes harvinaista. Sähkölaite kun se autokin on, ja oikosulkuja voi tulla.

ja kerran jätin auton lapsineen kukkakioskin viereen kun kävin kukan ostamassa.. oli auto siis metrin päässä musta.. lompakon kännykän yms. usein unohdan autoon

Jätän sen vaikka ihan näkyville ja vaikka kaikki setelitkin siihen...

Jos ne haluaa varastaa niin täytyy hajoittaa ikkuna ja mä luulen et kukaan ei uskalla sitä tehdä päiväsaikaan (yöllä auto on tallissa).

Lapsista voin hetkeksi jättää 7-vuotiaan ja 5-vuotiaankin jos vanhin on kans ja kännykkä niillä täytyy olla. Ja max! 10-15 min.

2-vuotiaan olen jättäny joskus mummolassa jos on nukkunu ja ollaan siinä pihassa.

Mutta en pelkää että lapsiani varastetaan enkä vertaa niitä lompakkoon :-).

Mutta laitan lapset istuimiin, ovet lukkoon ja nopsaan haen ja palautan ostoskärryt. Kun palaan autoon tarkistan vielä että turvavyöt on kiinni.

Karkaaminen lähinnä pelottaa, tai että viereen tulee auto ja meijän 2- vuotias avaa oven ja tulee peltiryttyä..

Tässä varmaan vaikuttaa lapsien ikäkin.. Meillä noi alle 3- vuotiaat ei kyllä oikein saa jäädä sinne yksin. Mutta varmasti kun ikää karttuu ja lahjon vaikka karkkipussilla, mummolaan menolla, eläintarhareissulla tms.. :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat