Vierailija

minä itse, idiootti ääliö hölmö tyhmä :(

vielä hetki sitten olin varma että haluan erota tuosta miehestä ja etsiä onnen elämääni.

noh, viimeyönä kai tajusin että tähänhän minä kuulun enkä mihinkään muualle, tämä on sitä onnea.

nyt kiukuttaa kaikki ikävät asiat mitä on tullut ajateltua ja mitä on tullut tehtyä, en ole pettänyt varsinaisesti mutta jutellut toisen miehenkanssa asioista...

minua harmittaa se.

sitten eilen, taksijonossa juttelin jonkun miehenkanssa, ihan tuntemattoman, kaverini kysyi myöhemmin että kuka se oli, valehtelin sille että se oli mun vanha tuttu! miksi mä niin sanoin? voi idioottimaisuus sentään. mikään tuttu ollut, kai jotenkin kuvittelin et kaveri kuvittelee että se oli jotain flirttiä tms kun se mies pyysi mukaansa ja mun piti sitten uskotella kaverille että mä en toisten matkaan lähde kun omakin on kotona.

on niin typerä olo kaiken takia.

tahtoisin vaan käpertyä oman kullan kainaloon ja unohtaa nää viime kuukauden vaikeat ajat.

Kommentit (5)

voi, niin tutulta kuulostaa. anoa vaan että mä ehdin jo heittää ukon pihalle (n. kk sitten) ja nyt alkaa päivä päivältä enemmän harmittaa&kaduttaa... aina kun sattumalta hänet nään jossain, tuijottelen vaan rakastuneen silmin. luulen että tein monista ongelmista liian suuria, kärpäsestä härkäsen. kaduttaa:/

Nyt vain alat järjestämään kotona pientä romantiikkaa silloin tällöin, niin kyllä ne asiat siitä sitten suttaantuu.

Ethän kuitenkaan ole tehnyt mitään peruuttamatonta, niin asiat on varmasti korjattavissa ihan pienillä jutuilla.

Tsemppiä parisuhteen kunnostukseen, toki siihen aina kaksi tarvitaan, mutta jos vielä saat oman miehesikin innostumaan, niin varmasti tulette taas onnellisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat