Vierailija

Kommentit (21)

Mitä järkeä on maksaa jostain pihapuvusta tuollaisia kiskurisummia, kun oikein hyvälaatuisia pukuja saa monta kertaa halvemmallakin. Minun pojallani on ollut Reimaa (ei -tec...) ja Lassieta ja ovat pitäneet hyvin vettä ja kestäneet kulutustakin loputtomiin. Ja kuluttajana siis TODELLA vilkas ja rymyävä poika...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Te äidit joiden lapsilla on tuo/vastaava puku, voisitteko kertoa koon ja cmpituuden? Veikkaan koon 86 ja 92 väliltä, mun poika on 75cm pitkä, mutta aikas pyöreä :)

kiitos jos viitsitte vastata!!!

Tilaan siis koon 86, taitaa sekin olla hieman reilu, mutta toivottavasti mahtuu sitten loppu " talven" . Musta hinta oli kohtuullinen, kaikki Reimat mitä olen Lahdessa nähnyt myytävän, ovat maksaneet reilun satasen.

Terv. 15

Paitsi Remut (en tykkää väreistä) ja Jonathanit (ei ole myymälää meidän paikkakunnalla).

Kai me saadaan ostaa lapsillemme vaikka viidet Reimatecit talvessa jos halutaan? Täällä länsirannikolla, jossa on tänä " talvena" satanut vettä oikeastaan joka päivä (tai olihan meillä muutama räntä-loskapäiväkin välissä) on vedenpitävä haalari ehdoton, jos ei halua aina olla pukemassa kuriksia ja sadetakkia kun menee ulos.

Lassie-haalareita on meilläkin, ja ne on todella hyvät pakkasella, mutta loskakelissä Reimateciä ei voita mikään.

Vierailija:

Lainaus:

Mitä järkeä on maksaa jostain pihapuvusta tuollaisia kiskurisummia, kun oikein hyvälaatuisia pukuja saa monta kertaa halvemmallakin. Minun pojallani on ollut Reimaa (ei -tec...) ja Lassieta ja ovat pitäneet hyvin vettä ja kestäneet kulutustakin loputtomiin. Ja kuluttajana siis TODELLA vilkas ja rymyävä poika...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat