Seuraa 

Laitoin tänne jo aiemmin viikolla iloisia uutisia että vihdoin melkein viiden vuoden yrityksen jälkee plussaaa...tiistaina olisi ultra aika varattuna. Niin perjantai illasta alkaen on tuhruttanut ja äskeisellä vessareissulla senkun lisääntyy...Että näinköhän tämä sitten tässä?

Onko kokemuksia, että olisi runsastakin rusehtavaa vuotoa ja silti vielä kaveri matkassa? Vai onko tämä nyt selvä peli. Voi että harmittaa! Ja itkettää!! Olen ihan turta..Nyt alkaa mahaakin menkkmaisesti jomottamaan..VOI EI!!

Kommentit (9)

Kävin ultrassa...vähän aikaisessa, mutta pakko jotta saa sielulle rauhan. Tänää laskureiden mukaan rv6 tasan, mutta lääkäri meinas että vois olla myös 5+6 tms...no anyway...

Mulla siis viime viikosta asti tuhruttanu ja viikonloppuna jopa vähän enempi. No nyt ultrassa näkyi ruskuiaspussi, sekä sikiö sekä syke!!!

Että nyt vaan oltava reippainmielin ja luotettava, että kaikki on ok. Jos jotain on käydäkseen se ei ole enää minun käsissäni!!

Lääkäri sanoi että tuhru olisi istukan reunoja tms...

ihanasta rohkaisusta..yritän itsekin valaa vielä uskoa. sisko sanoi, että hänelle oli neuvolassa sanottu ettei ruskeasta vuodosta vielä kannata huolestua että jos tulee kirkasta ja about desin verran niin sitten on asiat pielessä..joten yritän malttaa tiistaille. mutta kyllä oli viikonloppuna pikkujoulufiilikset poissa...

palaillaan kuin käy...

onnellista odotuksen jatkoa sinulle!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikka se onkin helpommin sanottu kuin tehty.

Minulla on ystävä, jolla on kolme lasta ja jokaisessa raskaudessa hänellä on myös ollut vuotoa heti melkein alusta aina tuonne yli puolen välin paikkeille. Ja kaikki on mennyt silti hyvin.

Tulepa sitten kertomaan kuulumisiasi, kun jakselet.

Kerttuli2

Kuten sanottua, älä vaan vielä heitä kirvestä kaivoon. Todella monilla -myös itselläni- on ollut vuotoa ja silti kaikki on mennyt ihan hyvin.

Tässä toisessa raskaudessani mulla oli _todella_ kovia alavatsakipuja lähestulkoon kokoajan aaltoilleen ja välilä helpottaen ja taas pahentuen noin rv5-9. Syyksi löytyi vain ja ainoastaan todella kovaa vauhtia kasvava kohtu (kohtu vastasi rv7 ultrassa jo rv10). Syytä tälle kovalle kasvulle ei löytynyt ja vähitellen kivut laantuivat. Sen toki huomasin, että mitä enemmän ressasin sitä kipua, sitä enemmän se lisääntyi...

Olen myös vuodellut tässä toisessa raskaudessa lähes koko ajan ja olen jo kuitenkin rv20! Vuotelu (rusehtava, välillä lisääntyvä, sitten vähenevä, loppuva, taas alkava...) alkoi rv6 ja siis vieläkin välillä tulee vuotoa.

Älä siis hermostu vielä vaan koeta ottaa levon kannalta rauhallisesti ja tsempata kohti tiistaita. Minulla on yksi kokemus myös keskenmenosta ja siinä kyllä vuoto paheni yhden tuhrupäivän jälkeen todellakin niagaraksi ja kivut olivat ihan toista luokkaa kuin menkkakivut. Joten sen kyllä tiesin jo silloin etukäteen, että huonosti kävi.

Voimia ja malttia! Toivotaan, että kaikki on tiistaina kohdallaan! Tule kertomaan sitten!

jeppis

Vaavahaaveet!

Olen seurannut sun kuulumisiasi, koska itselläni on ollut pari kertaa plussa mutta alhainen hcg. Ne on päättyneet huonosti mutta halusin nähdä että jollekin voi käydä hyvin. En ole itse ehtinyt koskaan ultraan asti.

Paljon peukkuja sulle!!! Tarrasukkia ja kaikkea hyvää!

Elliida

samoin mulla kaksi vuotta sitten tuli tuhrua juuri itsenäisyyspäivän alla. Sanomattakin oli selvää että hypin seinille. Silloin pääsin ekaan ultraan taysiin vähän aikaisemmin kun soitin sinne ja hyvin siellä sydän pompotti. Nyt enää pompottaa vain äidin sydän onnesta kun katselee päikkäreillä olevaa poikaa.

Onnea odotukseen, vaikka välillä repiikin hermoja ja posittiivisia mietteitä lähetän sinne päin !

Mikäs sulla on vointi?? Oli kyllä ikävä lukea että sulla oli tuhru alkanut, niin ihania oli ne sun uutiset sillon viime viikolla. Mä siis kävin kommentoimassa kun oli ihan sama arvo mulla pp17 kun sulla.

Mulla alkoi tuhrut jo pp10 ja jatkui koko ajan, olen aina kärsinyt tuhruttelusta, ja lääkäri sanoi sillon pp17 verikokeen jälkeen että tuhruja on tosi usein hoitojen yhteydessä, eikä ne tarkoita suurimmassa osassa tapauksista mitään.

Sit kun se ns oikea vuoto alkoi pp22, niin se muuttui kyllä tiputtelusta tosi kovaan vuotoon ihan muutamassa tunnissa, ja hyytymiä alkoi tulla kans tosi nopsaan + kivuista ei voinut erehtyä. Ruskuaispussi tuli tokan vuotopäivän iltana, joten sen perusteella pystyn sanomaan että vuotoa voi kyllä tulla TOD paljon ja silti Se on vielä kyydissä.

Voimia sulle, ja toivotaan että kaikki ois kuitenkin hyvin!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat