Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Laitoin tänne jo aiemmin viikolla iloisia uutisia että vihdoin melkein viiden vuoden yrityksen jälkee plussaaa...tiistaina olisi ultra aika varattuna. Niin perjantai illasta alkaen on tuhruttanut ja äskeisellä vessareissulla senkun lisääntyy...Että näinköhän tämä sitten tässä?

Onko kokemuksia, että olisi runsastakin rusehtavaa vuotoa ja silti vielä kaveri matkassa? Vai onko tämä nyt selvä peli. Voi että harmittaa! Ja itkettää!! Olen ihan turta..Nyt alkaa mahaakin menkkmaisesti jomottamaan..VOI EI!!

Kommentit (9)

ultrassa käyty ja näkyi ruskuaispussi, sikiö ja syke. tänään rv 6 tasan tai 5+6.

eli tuhru johtui istukan jostain reunavuodosta tms...vissii..ei kuulemma syytä huoleen. nyt jos jotain käy niin en voi itse vaikuttaa..korkeemman kädessä on! :)

Sain plussan testiin viime torstaina, selkeästi. Sitä ennen ei mitään vuotoja Lugesteronin poisvalumisia lukuunottamatta. Illalla sitten vaaleista vaaleinta ruskeaa, samoin tippa perjantaina. Eilen lauantaina testasin uudelleen, yhä oli selkeä plussatesti eikä eilen mitään tuhrua. Tänään taas vähän tuhrua. mitään ei jää paperiin, mutta tiputtaa tosi vähän hailakkaa ruskeaa.

Onko sulla Vaavahaaveet vielä Luget tai muita lääkkeitä käytössä plussan jälkeen? Mulla on Luget ja Estradot-laastarit. Ja tämä pienistä pienin tuhru tiputtelu huolestuttaa jonkun verran, ei mahdottomasti. mietin vain, että mitä mahtaa olla ja varmaan huomenna soitankin klinikalle. mullehan ei ole tehty veritestiä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulle ainakin hoitsut ovat selittäneet, ettei ruskehtavasta vuodosta tarvitse vielä ihan kauheasti pelästyä, sillä kyseessä on ns. vanhaa verta. Ihan kirkkaanpunainen verenvuoto olisikin sitten akuutimpi juttu. Mutta tottakai tilanne kannattaa käydä tarkistuttamassa asap - ihan vaan oman mielenrauhankin tähden. Toivottavasti kaikki on hyvin ja masuasukit jatkavat kasvamistaan!

terkuin, tintti

jokaista vessareissua yrittää vain siirtää ja siirtää ettei tarvisi mennä.

ahistaa...koko ajan tihkuttaa..ja ihan kun vaan lisääntyisi.

luget lopetin kun klinikalta annettii ohje että voin lopettaa silloin ekan veritestin tuloksen jälkeen.

kerran on jo ultrattu alhaisen hcgn ja tulevan matkan vuoksi ja silloin kohdussa näkyi pieni piste. paikka siis oikea, arvokin oli kiitettävästi noussut, mutta silti tämä pelottaa. no tiistaina sitten viisaampana. jollei sitä ennen jo tule kunnon vuoto. voi itku!

sentään, toivottavasti ei olisi sitä vaan jotain muuta! Esim. vain toinen alkioista tulisi ulos, jos niitä olisi kaksi. Tai voi kuulemma menkat joskus olla alkuraskauden aikana. Kauheasti voimia ja kestämistä sinulle, ja rohkeutta tiistaihin. Tosin kannattaa varmaan jo huomenna soittaa lääkärille ja kysyä ohjeita.

Minä sain keskenmenon rv8, joten tiedän pelkosi - tosin toivotaan että sinulla siitä ei olisi kyse!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat