Vierailija

Mistä tiedätte, ettei muut opettajat tee mitään luvatonta? Tiedän parikin mies opettajaa, jotka pettävät vaimojaan ja ovat muutenkin ääliöitä..

Kommentit (11)

Muutama vuosi sitten mun lukioaikanen opettaja alko pyrkiin baarissa mua.. pikkuset lapset ja vaimo kotona.. ei opettaja nimike tee sinusta pyhimystä, eikä käsittääkseni kai niin tarvi edes käyttäytyä. Kyllä minä ainakin tajuan että lasteni opettajalla on omaa elämääkin ,varsinkin kun on kyse nuoresta. ja tosiaan ei niiden ala-aste ikäisten pitäisi enää tuohon aikaan valvoa.. jos vanhemmat niin antavat tehdä.. katsoa tyyppien toilailua BB:ssä on paljon vikaa perheessä.. ainakin siltä kuulostaa. Tuskin silloin yksi nuori opettaja kerran kännitoilailluillaan enempää vikaa lapseen tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko vaikeaa käsittää julkisuudessa tehdyn teon ja pienen piirin tiedossa olevan asian välistä eroa.

4 000 000 tietää Sorellasta

mutta niistä kahdesta mainitsemastasi opesta tietävät on muutamissa henkilöissä tai ehkäkpä muutama kymmen tietää heistä ja toilailuistaan.

Töpeksinhän minäkin äitinä, mutta kyse on siitä ettei lapsille kaikkea tarvii näyttää eikä kertoa. Eli siis idea siinä että nyt oppilaat tietävät open " todellisen" minän.

kyllä munkin auktoriteetti kärsis jos lapseni näkisivät mut kännissä hillumassa ja törttöilemässä. :)

käytti useita lapsia seksuaalisesti hyväkseen?

Miten te toimitte jos joku sonkii teidän persettä kun te itse nukutte ja kuulisitte siitä aamulla kun heräätte. Samalla saisitte suomen pahimman lutkan maineen? näinkö se menee?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat