Vierailija

Minusta on tullut viimeisen vuoden aikana ihan mahdoton. Seksi pyörii mielessä lähes koko ajan. Ennen olen ollut aika pidättyväinen tässä suhteessa enkä mikään villipeto. Nyt olen herännyt omaan seksuaalisuuteeni enkä tunnu saavani koskaan tarpeekseni.

Oman miehen kanssa seksi on laadullisesti hyvää, mutta sitä oli pitkään turhan harvoin. Elin siis jonkinlaisessa puutteen tilassa. Nyt määräkin on lisääntynyt. En silti saa tarpeekseni. Tuntuu etten saa kuitenkaan seksistä sitä jotain mitä etsin. Itsetyydytyksestä en saa senkään vertaa, vaan se jättää kovin tyhjän olon. Ajatukset pyörivät myös muualla kuin omassa puolisossa. Ketään varsinaista ihastusta minulla ei ole, mutta aistin selvästi vetovoiman tiettyjen miesten ja itseni välillä ja mietin, millaista seksi olisi heidän kanssaan.

Mitä minä oikein kaipaan? Olen kuin pohjaton saavi, joka yrittää täyttyä seksillä, hellyydellä ja romantiikalla eikä silti tule koskaan täyteen.

Kommentit (1)

ja seksin kaipuu päässä sekaisin. Luultavasti läheinen suhde voisi auttaa.

Itsekin kyllä harrastan mielelläni paljon seksiä, mutta ennenkaikkea se läheisyys on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat