Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miehesi pituus, paino, kengän koko ja kalun koko?

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vielä kun saadaan noi isomunaiset ilmoittamaan mittansa ,niin päästään seksipalstalaisten keskiarvoon. Vielä kynnetään pahasti pienten puolella.

Missäs tilaisuudessa 200 miestä istuu saunassa ja sinä kävelet sisään paraatikunnossa ? Aika coolilta kaverilta kuulostat.

Tosimieshän (tm) heittää pyyhkeen siihen varren päälle kuivamaan samalla kun astelee istumaan. Takakenossa itsekin joudun kävelemään kun kävelen aamusen semin kanssa.

Minulla melko pieni, varmaan pienempi kuin sinulla, mutta seisokissa 19 cm.

Ja jalkateräkö on 41 cm? No pysyy ainakin pystyssä noilla jaloilla...

Lainaus:

Olin mukana eräässä suuressa joukkotapahtumassa ja saunassa oli noin 200 miestä olin suuresti hämmästynyt kun kaluni 18 cm /paraatikunnossa oli yksi suurimmista. Eli varauksella kannattaa suhtautua näihin mittoihin. Lisäksi vielä internet vääristää kun kuvia ja videoita muokataan. Sama koskee tietysti myös naisten vartaloita.

No meni vähän offTopic, mutta mittani.

172 cm

80 kg / ja vatsalihakset näkyvissä.

41 cm

18 cm

Seiska ei maininnut, että kalunsa oli paraatikunnossa saunoessaan. No toisilla on löysänä isompi kuin toisilla vaikka ne ovat jäykkänä yhtä isoja. Miehen itsetunnolle aina parempi, mitä isompi varsinkin löysänä. Ei tarvi piilotella pientä saunailloissa.

Lainaus:

Missäs tilaisuudessa 200 miestä istuu saunassa ja sinä kävelet sisään paraatikunnossa ? Aika coolilta kaverilta kuulostat.

Tosimieshän (tm) heittää pyyhkeen siihen varren päälle kuivamaan samalla kun astelee istumaan. Takakenossa itsekin joudun kävelemään kun kävelen aamusen semin kanssa.

mulkuista isompia.

Lainaus:

Eli varauksella kannattaa suhtautua näihin mittoihin. Lisäksi vielä internet vääristää kun kuvia ja videoita muokataan.

Olin mukana eräässä suuressa joukkotapahtumassa ja saunassa oli noin 200 miestä olin suuresti hämmästynyt kun kaluni 18 cm /paraatikunnossa oli yksi suurimmista. Eli varauksella kannattaa suhtautua näihin mittoihin. Lisäksi vielä internet vääristää kun kuvia ja videoita muokataan. Sama koskee tietysti myös naisten vartaloita.

No meni vähän offTopic, mutta mittani.

172 cm

80 kg / ja vatsalihakset näkyvissä.

41 cm

18 cm

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat