Vierailija

Monet yläasteelaiset katselee BB:tä ja eipä eilisen jälkeen voi muuta kuin huokaista...

t. ilmeisesti kalkkis yläasteen ope 33 v.

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen jo kauan ihmetellyt, mikä ihmeen sana on "yläasteelaiset" tai "ala-asteelaiset"? Onko sanan perusmuoto yläastee, ala-astee?

Mä olen oppinut että sana on yläaste ja loogisesti se taipuisi yläastelaiset.

Siis mistä sinä maksat? On kyllä omaa tyhmyyttä, jos on mennyt 24/7 hankkimaan, jos ei edes tykkää ohjelmasta...

Lainaus:

ja kaikki lehdet ja lööpit viittiikin kirjoittaa-ja me joudutaan maksamaan tosta PASKASTA-SAATANA

vaikka sitä joskus katselisikin. Hänellä on aika paljon todellisempia aikuisia ympärillään kotona ja harrastuksissa. Eikä hän ole tyhmä, kyllä hän erottaa teattrin tosielämästä.

niin eihän sitä tarvi katsoakaan saadakseen kuvan siitä mitä tapahtuu. Ei meilläkään katsota, mutta ihan hyvin olen silti joka kerta ollut perillä BB-tapahtumista ja siitä kuka on pussannut ketä.

on kyllä tosi tyhmää että tollaista käytöstä lähes ihaillaan nykyään ja nuorille annetaan se kuva että jos käyttäydyt näin olet cool.

En vastusta alastomuutta, seksikin on hauskaa mutta kyllä mielestäni ihmisestä jotain kertoo jos pitää ekana päivänä riisua alasti ja "touhuilla" poreammeessa.

Itellä meni maku ko BB:hen ja siihen että sen ainoa tarkoitus on saada ihmiset humalaan ja käyttäytymään tökerösti itseään paljastellen ja sekstaillen...

nim.viitsiikö enään katsoa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat