Vierailija

Oma tilanne: Aloitimme kesällä lapsen yrittämisen. Raskauduin toisesta kierrosta. Se meni kesken 7+5. Aloitimme yksien kuukautisten jälkeen uudelleen yrittämisen, tärppäsi heti, mutta meni kesken kolme päivää plussauksesta. Nyt voisi taas alkaa yrittää. Kovasti toivon, että onnistuu.

Kommentit (15)

Vuoden päästä uudestaan raskaana ja km rv 11. Neljä kuukautta meni ja uudestaan raskaana, lapsi syntyi. Esikoinen 11kk ja taas raskaana , km 10+. Siitä 7kk ja raskaana ollaan vieläkin rv 34. Ja mä oon 22v...

ensin yksi lapsi, sitten 2 keskenmenoa noin rv 10 ja sitten syntyi vielä yksi lapsi. Eli olen ideaali esimerkki siitä, että noin puolet raskauksista päättyy keskenmenoon, ikävä kyllä. Silloin masensi kovasti, mutta nyt olen hyväksynyt sen, että km:t olivat osa elämääni ja olen kovasti onnellinen näistä kahdesta ihanasta lapsesta. Paljon onnea yritykseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli 5 raskautta ja 3 keskenmenoa. Eka km rv 10+, toka 13+, kolmas 9+5, sitten eka lapsi ja parin vuoden päästä toinen.

meillä ei löytynyt mitään vikaa kun kolmannen km:n jälkeen tutkittiin. oli vaan huonoo tuuria.

mä oon yleensä testannut kun menkat myöhässä 1-2 päivää...

Näitä tapahtuu tuhansille naisille heidän tietämättään tosi usein. Suosittelen, että odotat, että menkat ovat kaksi viikkoa myöhässä ennen kuin testaat. Tiedän, odotus on piinaavaa, mutta säästää turhalta mielipahalta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat