Seuraa 

Myös meidän koululla on itsenäisyyspäivänjuhla, joka korvaa koulun joulujuhlan. Lapsella täytyy olla juhlavaatteet mutta olen miettinyt käykö pojalle (ekaluokkalainen) juhlavaatteeksi SIISTIT tummansiniset farkut ja pellavakauluspaita tai tummansininen puuvillaneule. Meillä ei ole tiedossa muita juhlia ja jätkä on pituutta sen verran venähtänyt, ettei entiset juhlavaatteet enää sovi. Tuntuu, ettei näiden yksien juhlien takia haluaisi ostaa taas uutta vaatekertaa. Voinko siis ajatella laittavani hänet juhliin farkuissa ?

Kommentit (4)

mustat suorat housut, valkoinen kauluspaita ja musta Kinderit-neuleslipoveri. Aika synkkää kylläkin... jospa keksisi jonkin värikkään solmion....

johon saivat oikein kutsut koulun " presidentiltä" ..oppilaat olivat saaneet äänestää keskuudestaan pressan.. :) Niin mutta siis aiheeseen.. kutsussa luki kans että juhlavaatteet ja multa myös yksi äiti kysi voisikohan poika mennä farkuissa. Vastasin siihen niin, että onhan ne varmasti ok. Mietin kyllä mielessäni, etten itse farkuissa laittaisi. Tosin on ymmärrettävää, että kaikilla ei ehkä ole varaa ostaa juhlavaatteita jos niitä ei entuudestaan ole. Itse kuitenkin pukisin pojalle juhlaan suorat housut ja kauluspaidan sekä kravatin, ja sitten pikkutakin/neuletakin. Mutta kuten saottua niin mielestäni voi mennä myös farkuissa jos sinä niin päätät. Ja todennäköisesti anakin yksi oppilas on kuitenkin jossain rikkinäisissä verskoissa, että ainakin sun poikasi on siististi puettu! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat