Vierailija

Muistelkaamme hetken villiä nuoruutta...

Kommentit (12)

mäkin olen joutunut kolmenkimppaan 2 kaveruksen kanssa. Baarista lähdettiin, hullua siinä on se, että olin täysin selvinpäin. Mulle kaikkein ihmeellisimmät mokat sattuu selvänä... :D

Vierailija:

Lainaus:

Olin tosi kännissä, tunsin kyllä heidät ennestään, mutta koskaan ei oltu edes flirttailtu. Aamulla teki mieli kuolla kun heräsin heidän välistään hotellista. Asiaa ei suinkaan parantanut se, että kaulani ja rintani olivat fritsuja täynnä ja kihlattuni (jonka kanssa tosin silloin tehtiin jo eroa) odotteli minua kotona. Kihlatusta tuli ex viimeistään tämän jälkeen...

Ja nyt se kaikkein oudoin juttu: toinen veljeksistä on nykyään aviomieheni. Suhteemme alkoi pari kuukautta tapahtuneen jälkeen. Ja ihan leppoisissa merkeissä vietämme iltaa myös miehen veljen ja hänen vaimonsa kanssa (mieheni oli sinkku noihin aikoihin, miehen veli menossa naimisiin, vaimolle ei ole kerrottu eikä kerrota).

En tosiaankaan ole ylpeä tästä, kaikkea muuta. Tuon jälkeen en ole juonut itseäni känniin kuin kerran, ja se oli polttareissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juteltiin asiasta kaikki selvinpäin, todettiin että kännissä olimme kaikki, eikä kukaan ole asiasta ylpeä, mutta ei sitä tekemättömäksikään saa. Mieheni (siis silloisen poikaystäväni) kanssa oli ihan luonnollista olla ja jutella, mutta sänkyyn menimme vasta 8 kk seurustelun jälkeen, moka painoi molempien mieltä. Mieheni veljen kanssa en pystynyt olemaan samassa huoneessa vaivautumatta pitkään aikaan, nykyään jo pystyn.

Vierailija:

Lainaus:

hoonaamassa yhteistä naista? Eikö yhtään epäilyttänyt suostua tuollaiseen sukuun?

Jouduin ruinaamaan puhelinta lainaksi, onneksi oli tuttu vielä siinä lähdössä. Soitin kämppikselle, että onko kotona ja päästäishkö mut sishän. Sillä on aamuvuoro ja kiitteli mua kovasti. Ja seuraavana päivänä jouduin menemään sinne baariin ja anelemaan takkiani takaisin. Sain kyllä

se jakorasian maine teininä. Siinä on kännimokailua ihan tarpeeksi. Nyt vähän vanhempana oli kyl noloa kun paikallisen räkälän baarimikko puristeli tisseistä kun olin ympärikännissä.

Olin tosi kännissä, tunsin kyllä heidät ennestään, mutta koskaan ei oltu edes flirttailtu. Aamulla teki mieli kuolla kun heräsin heidän välistään hotellista. Asiaa ei suinkaan parantanut se, että kaulani ja rintani olivat fritsuja täynnä ja kihlattuni (jonka kanssa tosin silloin tehtiin jo eroa) odotteli minua kotona. Kihlatusta tuli ex viimeistään tämän jälkeen...

Ja nyt se kaikkein oudoin juttu: toinen veljeksistä on nykyään aviomieheni. Suhteemme alkoi pari kuukautta tapahtuneen jälkeen. Ja ihan leppoisissa merkeissä vietämme iltaa myös miehen veljen ja hänen vaimonsa kanssa (mieheni oli sinkku noihin aikoihin, miehen veli menossa naimisiin, vaimolle ei ole kerrottu eikä kerrota).

En tosiaankaan ole ylpeä tästä, kaikkea muuta. Tuon jälkeen en ole juonut itseäni känniin kuin kerran, ja se oli polttareissani.

mutta kusin miehen kaverin äidin perintötuoliin, kun oltiin jäähyttelemässä saunasta. Oli siis seka ja kimppasauna niin alasti oltiin kaikki myös jäähyllä

Mutta yritin n. 16-kesäisenä ympäripäissäni väkisin iskeä kaupungin komeinta poikaa, jolla ei ollut mitään kiinnostusta minuun harmaahiirulaiseen. Tyyliin " anna nyt edes pusu" .

Poika alkoi aika pian siitä seurustella perhetuttumme kanssa, joka oli kuvankaunis, fiksu ja itsevarma. Aina mietin mielessäni, oliko poika koskaan kertonut tutulleni välikohtauksesta.

Ainiin ja kerran samanikäisenä kotibileissä nimitin toista tuttua (myös kuvankaunis, fiksu ja tavoiteltu) kiertopalkinnoksi, vain siitä syystä, että olin itse kateellinen, kun hän oli hengaillut parin tosi ihanan pojan kanssa, joihin minä olin ihastunut. Se hävettää tosi paljon vieläkin, oli niin tyhmästi sanottu. Toivon sydämestäni, ettei hän muista sitä. Ei ehkä niin paljon hävettäisi, jos vanhempamme eivät olisi tuttuja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat