Vierailija

.

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Eikä minusta pointti ole pelkkä paino. Mullakin on ylimääräistä vyötäröllä ja liian isot rinnat, mutta ei tulis mieleenkään niitä vieraiden miesten edessä heilutella, ja vartoa altaassa että joku kävisi käsiksi. Tarkoitan siis, että olisi ihan yhtä ärsyttävä ja kammo akka vaikka olis 20 kiloa keveämpi. Kai se olisi ihan ok jos sillä olisi jonkinlaiset käytöstavat

tuskinpa monikaan häneen vilkaisisikaan jos hän käyttäytyisi ns. normaalisti. Tuolla tyylillä hän saa miehiä, ainakin tietynlaisia.

sitä pidettäis vielä ärsyttävämpänä, koska sitte ajateltais, että täytyypä nyt esitellä hyvää kroppaansa miehille. Mun mielestä tää Minna on lähinnä nolo...En tolla kropalla kyllä lähtis alasti heilumaan tv-kameroiden eteen.

katella fiksujen ihmisten keskusteluja ja ehkä blokkiutumista, ihmissuhdekuvioita, taktikointia, riitoja ja välienselvittelyä kuin idioottimaista örvellystä kännissä ja naimista.

Lainaus:

olis se tylsää kattottavaa jos kaikki käyttäytyis kiltisti ja siveellisesti ja varois koko ajan tekemisiään.

Musta noi teki itsensä vaan idiooteiksi. Ei mua paljon toisten tissit tai räpläämiset kiinnosta.

mutta eikö se Johan käyttäytynyt ihan yhtä ääliömäisesti? Vaan kun se on mies ja hyvännäköinen niin saa kaiken anteeksi?

Sitäpaitsi jos ärsyttävyydestä puhutaan niin Niko oli kyllä miljoona kerta ärsyttävämpi kuin kumpikaan noista ja tämä ei ole homovihaa. Itselläni on kymmenittäin homo- ja bi-tuttuja eikä yksikään heistä ole noin ääliö. Mistä ne onkin tuollaisen karrikatyyrin löytäny?

Lainaus:

mutta eikö se Johan käyttäytynyt ihan yhtä ääliömäisesti? Vaan kun se on mies ja hyvännäköinen niin saa kaiken anteeksi?

Niko mun mielestä on ihana ;)

niistä äklötisseistä ja mahasta juu:) Ja vielä kateellisempi siitä käytöksestä! Tuskin toisten nimen oppinut ja heti esitellään tissejä äijille ja hiplataan ventovierasta. Tosi kade oon. Meni yöunet!

Eikä minusta pointti ole pelkkä paino. Mullakin on ylimääräistä vyötäröllä ja liian isot rinnat, mutta ei tulis mieleenkään niitä vieraiden miesten edessä heilutella, ja vartoa altaassa että joku kävisi käsiksi. Tarkoitan siis, että olisi ihan yhtä ärsyttävä ja kammo akka vaikka olis 20 kiloa keveämpi. Kai se olisi ihan ok jos sillä olisi jonkinlaiset käytöstavat

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat