Vierailija

Onko se niin kivuliasta ja pelottavaa kuin olen joskus kuullut??

Kommentit (9)

minulla ongelma oli jo paha koska siedän kipua enkä hankkiutunut hoitoon ajoissa. se hampaan kaivaminen oli ikävää ja minulla vihloi välillä mutta ei missää nimessä sattunut. laittoivat pari extra puudutusta, että ihan ok. MUTTA se jälkeinen aika se vasta tuskaa olikin. Muistan kun kesä helteellä tulin pois hammaslääkäristä ja menin läheiseen puistoon lepuuttamaan oloani ruoholle joksikin aikaa... ja jonkin ajan päästä puudutus alkoi hieman vaimenemaan.. se kipu oli sanoin kuvaamaton. koko kasvoluissa tuntui. näin 1-2 päivääm jonka jälkeen kaikki on ollut hyvin. otin useita särkylääkkeitä.

niin johtuvat useimmiten siitä että hammasydin on jo niin pahasti tulehtunut ettei hampaan ympärillä oleva kudos ja hammasydin enää kunnolla puudu. Tilanteeseen päädytään kun odotetaan särkevä hammas suussa liian kauan. Useimmiten juurihoito on kuitenkin täysin kivuton. Ainoa kurja puoli on että leuat tahtovat väsyä pitkästä auki pitämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Päivystyksessä laitettiin väliaikainen paikka, jos se ei auta niin sitten juurihoito. Hammas ei ollut hirveän kipeä. Jonkin verran kyllä. Mutta nyt on kipeämpi kuin eilen. Ja lääkäri sanoi että jos kipu ei mene ohi, niin todennäköisesti juurihoito on tehtävä. Ja käyn kunnallisella hoidossa.

Onko se hoito miten kallista yksi kerta??

ap

Vaati kyllä kolme eri hoitokertaa poraamisineen ja sörkkimisineen ja täyttöineen eli ei ole halpaa. Ainoa inhottava puoli kuitenkin oli mielestäni se, että tunnin hoitoaikana meinasi takaraivo puutua siihen tuoliin ja tuntui kuin olisi kiveä vasten makoillut....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat