Vierailija

kaikenlisäksi kamalan tymä se suomalainen.

ruotsinkielisille ihan kunnon ohjelma

kyllä ottaa päähän

Kommentit (14)

Sen sitten huomaa juuri tuollaisissa asioissa. Ja on erittäin törkeää, että niillä on oma digikanava, mutta silti edelleen tungetaan tv2:n illat ruotsinkielistä paskaa täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pitää tehdä oma ohjelma kun eivät osaa suomea Suomessa, ei tarvitse mennä kuin Kirkkonummelle niin ei meinaa saada palvelua omalla äidinkielellään eli SUOMELLA!!!

Lapset siis puhuvat myös ruotsia, ja kyllä tuolta tv:stä tulee huomattavasti vähemmän ohjelmaa ruotsinkielellä. Viikonloppuisin tulee sunnuntai-aamuna puolituntia ruotsiksi, muu lastenohjelma on suomenkielistä. Meilläkin äsken katsottiin joulukalenteria, ja kyllähän tuo ohjelma oli Buu-klubben, eka piirretty sitä joulukalenteria.

Ja juu on oma digikanava, mutta meidän perheellämme ei esim. ole vielä digiboxia, jouluksi ajattelimme hankkia.

Minä itse olen suomenkielinen, ja itse olen sitä mieltä, että tv:n parhaat ohjelmat, ovat ruotsinkielisiä, esim. Strömsö ja Bettina S. Ylestä katselen dokkareita ja uutisia, muuten ei telkkaria kauheasti tulekaan katsottua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat