Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Sivut

Kommentit (102)

prinssinakki on hyvin lähellä totuutta. Ja minulla on runsaasti kokemusta ja olen tavannut myös pienehköjä, jotka ovat kuitenkin tuntuneet hyviltä ja joiden käyttäjät ovat osanneet hyödyntää kaikkia muitakin avujaan, mutta aiemmin kuvailemani mies oli, ikävä sanoa, säälittävä esitys mitä seksiin tulee. Tiesin, että oli avioeron jälkeen viettänyt varsin vauhdikasta elämää, mutta että oikeasti oli valmis sitoutumaan ja ihmettelinkin, että miksei tuollaisella miehellä ole jo ollut ottajia tai siis miksi mikään juttu ei sitten ollut kestänyt, mutta seksin jälkeen olinkin aika varma, että kaikki muutkin suhdekehitelmät olivat hänen kohdallaan kaatuneet seksiin.

On turha hurskastella, ettei Sen koolla ole mitään merkitystä. Sillä on aina vähintäänkin se merkitys, miltä se tuntuu sisällä. Se taas, minkä merkityksen varsinaiselle yhdynnälle seksielämänsä puitteissa antaa, vaihttelee. Samoin vaihtelee se, kuinka suurta osaa seksi näyttelee parisuhteessa.

On myös eri asia, jos miehellä on keskivertoa pienempi - esim. erektiossa 11 cm - kuin että miehellä on erittäin pieni, jopa ns. mikropenis. Te, jotka ette ole sellaista nähneet/kokeilleet, ETTE VOI väittää, ettei sillä ole mitään merkitystä. Ja jos tästä päättelitte, että allekirjoittanut on nähnyt/kokeillut, päättelitte oikein.

Ei pelkästään se penetraation hetki ole tässä suhteessa oleellinen, vaan myös visuaalisilla seikoilla on merkitystä: Iso mies, jonka haaroissa nököttää erektiossa 6 cm penis, ei ole omiaan herättämään seksuaalista mielenkiintoa, vaan saattaa päinvastoin näyttää koomiselta tai jopa säälittävältä.

Joten: miehen keskivertoa pienempi penis ei automaattisesti merkitsisi parisuhteen mahdottomuutta, mutta rajansa pienuudellakin. Se, jonka mielestä asialla ei ole mitään merkitystä, menee nyt sinne lähi-Siwaan, ostaa paketin niitä prinssinnakkeja ja tyydyttää itsensä sillä - siis YHDELLÄ nakilla, ei paketilla.. Ja tulee sitten tänne kertomaan tänne kokemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta systeemi vedetään vaan siihen prinssinakin päälle ja tuntuu hyvältä sekä miehestä, että naisesta, jos on kunnon sisus. Siinä leikkipeniksessä on siis ontto sisusta ja sinne se tungetaan ja leikkikalu taas naiseen. :D

lyhyessä suhteessa se pienempikin käy..kun on vielä niin kiihkeetä, että kaikki on kivaa. mutta en mäkään voisi vakavasti seurustella pienimunaisen kanssa, enkä ainakaan ajatella olevani loppu elämän sen kanssa. kyllä sitä kaipaa sitä tunnetta kun muna tulee sisään ja se tuntuukin jossain. eikä siihen käy mitkään tekomunat yai sormet tai nyrkit... sen pitää olla sykkivä muna :)

Mullaki nuorempana jotain 30 kokemusta ja yhden tooooosi pienen muistan, tampoonia ohuempi. se ei kyllä tuntunut... Muistan myös joitain todella isoja, nekin vaati totuttelua, jotenkin pelottavia ja kipeäksihän siitä tulee. Omalla ihan kiva, enemmän paksumpi kuin pitempi ja olen oikein tyytyväinen. luulen että paksuus on tärkeämpi (et vaikka vähän normaalia paksumpi mieluummin kuin pitempi). Liian pitkät jotenkin sattuivat monissa asennoissa..

se kuulostaakin, niin kyllä mullekin sillä oli väliä. Jätin yhden todella lupaavan oloisen miehen aika pian juuri em. syistä. Mies oli mukava, komea, vapaa ja muutenkin ongelmaton, mutta sillä oli prinssinakin kokoinen eikä se kyllä muillakaan avuillaan paikannut peniksen pienuuden aiheuttamaa puutetta. Se tunsi vain pari perusasentoa ja homma oli aika nopeasti ohi. Kyllä sellainen syö aikuista naista. Loppu siitä tuli. Sen jälkeen en vähään aikaan uskaltanut suurin piirtein edes kiinnostua kenestäkään miehestä ennen kuin olin tsekannut, että varustus on normaalitasoa.

on osoittanut, että suurimmalla osalla miehistä on aika samankokoinen pippeli. olen ollut sängyssä noin 30-35 (en muista) miehen kanssa ja niistä yhdellä oli TODELLA pieni (ja kyllä se seisoi, ei ollut löysänä) ja yhdellä TODELLA iso.

Se pieni oli hirveän hämmentävä juttu. Tuli jotenkin vaivaantunut olo kun se otettiin esiin. mitä sellaisella tekee, pinseteillä pitäisi käsitellä. sisällä ei tunnu ei niin yhtään missään ja olin silloin tiukka ja piukka 19 vee. Mainitsin varovasti yhdelle kaverille, joka oli ollut saman miehen kanssa, ihan kiltisti ja myötätuntoisina (miestä kohtaan) jaettiin ihmetyksemme ja kokemuksemme siitä munasta...

Iso sen sijaan oli aiiiivan mahtava. Mies (poika) rakastui minuun totaalisesti, mutta en voinut kuvitella hänen kanssaan elämistä, kun oli naamasta niin toivottoman ruma. Tosin harkitsin, ihan oikeasti vain sen ison munan takia. ja myös koska hän oli aivan hulvaton ja verbaalinen tyyppi, joka kirjoitti minulle piiiiitkiä kirjeitä. siis pitkät kirjeet ja iso muna samassa paketissa - wow. Harva yhdyntä on jäänyt mieleen, mutta tuo mies on, vaikka siitä on jo 10 vuotta aikaa. vieläkin alkaa himottaa kun miettii...

Ja oma mies, sama viimeiset 7 (vai 8?) vuotta on ihan normaalimunainen. Joskus haaveilen isommasta, mutta kokemukseni mukaan, eipä niitä järin usein tapaa...

Hän on yh-äiti, eronnut 4 vuotta sitten, ja kesällä löysi rinnalleen ihanan miehen. Mies on todella mukava, kohtelee ystävääni hyvin, ja pitää hänen lapsistaan kuin omistaan (ja kohtelee omiaan & ystäväni lapsia tasavertaisesti näiden ollessa yhdessä). MUTTA, hänellä on pieni pili. Kuulemma niin pieni, ettei tunnu missään.....Mies haluaisi avoliittoa ja kihloja, ja ystäväni olisi valmis siihen vaikka heti jos miehellä olisi edes kohtuullisen kokoinen, eikä prinssinnakki.

Sinänsä typerä ongelma, mutta seksi on kyllä tärkeä osa parisuhdetta, ja jos miehellä on ihan liian pieni niin ei se hyvältä tunnu.

pieni pippeli on ongelma jos siitä haluaa ongelman. Mielikuvitusta peliin! Kaikenmaaliman seksivermeitä nykyään helposti netistäkin tilattavissa. Suuseksi mielestäni muutenkin paaaaaaljon ihanampaa kuin se ainainen jyskytys. Seksivermeitä suosittelen kaikille pareille, antaa aivan uusia ulottuvuuksia ja seksi on myös hauskaa. Oma asenne reilaan ja avot! :)

Ensinnäkin naisen pillu on naisen pillu eikä mikään " pyhin" . Toisekseen paneminen on panemista eikä minkään elimen jakamista. Kolmannekseen paljon panneet naiset ovat nykymaailmassa ihan ok miesenemmistön mielestä (ainakin paljon panneiden miesten), ja kuka niitä loppuja huolisikaan? Ei minua ainakaan kiinnosta mies, joka haluaa naisekseen neitsyen tai pihtarin.

Vierailija:

Lainaus:

Eihän nyt kenelläkään normaalilla miehellä VOI olla tampoonin tai prinssinakin kokoinen.

Rauhoittukaa akat!

Niin.. et ole tainnut tavata semmosta niin et usko.. Sun onnesi.

Siinä on nimittäin vissi ero onko Se juhlakunnossa 10 cm pitkä ja halkasijaltaan 2 cm vai onko Se parhaimmillaan 5 cm pitkä 1,5 cm paksu. Ihan tosi. Jos on noi viimeksi mainitut mitat, niin tekniikalla ei ole MITÄÄN väliä. Toki seksiä voi harrastaa muuten, mutta siitä pippelistä ei ole mitään iloa vaikka miten päin vääntäis ja kääntäis.

minullapa oli niin " hyvä" tuuri, että eka kertani oli juuri tällaisen prinssinakin kanssa. Etukäteen olin lukenut ja kuullut että voi vähän sattua yms. mutta kun ei tuntunut missään, en edes huomannut milloin se sujahti sisään ja koko loppu homma meni samalla lailla.

Ei mikään maata järisyttävä kokemus.

Seuraavalla kerralla olikin sitten normaali muna ja sen kyllä tunsi jo ihan hyvin

Rakastan häntä muutenkin, ja rakastuin häneen muutenkin, mutta pienimunaisen kanssa en taatusti olisi mennyt naimisiin. Sen verran olin onneksi kerennyt elämässäni kokea...

oli ehkä jotain 5 cm juhlakunnossa ja noin pikkurillin paksuinen. Mutta yli 20 miehen joukossa hän oli todella pieni poikkeus. Ja olin nuori ja tiukka minäkin, eikä silti tuntunut missään! Mietin vaan mielessäni, että miten voi jollain olla noin pieni..

Ja aloin oikeasti nauraa, kun ekan kerran näin sen nakin päivänvalossa (jälkeenpäin, mies nukkui). :D

yllä on minun viikseni - luultavasti monellekin jo tutuksi tulleet kutituskiemurat. Ja mitä aikaisempiin viesteihin tulee niin yhdyn niistä jokaiseen.

t. Aimo Mela

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat