Seuraa 

Onko ketään nähnyt missään pääkaupunkiseudulla myynnissä?

Tämän talven talvivaatteet tosin suurin osa vielä tulematta kauppoihin mutta muistaako kukaan että olisi esim. viime talvena nähnyt jossain 2-os. Kiddoa myynnissä?

Stockmannilla näin haalarina viime talvena, mutta siellä ei muistaakseni ollut 2-osaisena.

Haalari vaikutti olevan kestävää kangasta, vastaava kuin muinainen Reiman Peuhari joten ajattelin että se 2-os. Kiddo vois olla meidän ekaluokkalaiselle hyvä.

Kommentit (3)

128 cm, sillä mulla oli sovituksessa 122 ja 128 ja mielestäni rekkiin jäi vielä isompiakin. Paperikuvastolla tarkoitin sitä reiman syksykuvastoa, jota liikkeissä on jaossa tai ainakin omani otin kekäleestä. Itse kuvastoa en nyt enää löydä (lapset on sen varmaan "lukeneet").

Noi ostamani kiddo housut on mielestäni aika reilut, olisin kuvitellut et meidän ekaluokkalaiselle saa olla 128 senttiset (viime talvena oli tecit henkseleillä ja lahjekiristyksellä 122 eikä varmaan mee nyt enää kunnolla päälle), mutta otin sitten kuitenkin ne 122 kun lahje on suora (alla sitten erillinen lumilukko-osa), etteivät heti olisi takaa halki. Ja talvikenkien kanssa sovitettiin. Plussaa on irroitettavat henkselit, joita meillä ei kyllä varmaan tartte irrottaa :) , mutta siitä huolimatta.

Takkeja näihin en sitten edes katsellut, kun jo aiemmin olin ostanut tec takin.

Itse ostin täältä P-Karjalasta irtona kiddon housut ekaluokkalaiselle ja vaikuttavat hyvältä. Myyjä kehui että, aiempiin vuosiin verrattuna nyt on kiddossakin saumat teipattu ja housujen kulutuskesto on parempi kuin tecissä (kankaan vedenpitävyys arvo vissiin vähän vähemmän kuin tec).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aatunen, mistä ostit ne Kiddo housut?

Entäpä mitä paperikuvastoa tarkoitat?

Onko niitä Kiddo-pukuja isompia kuin 128cm? Tai ovatko reilua kokoa? Meidän tytölle saattaisi vielä 128cm mennä tämän talven jos on reilua mallia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat