Vierailija

kesällä jäin työttömäksi, lukuisista hakemuksista huolimatta sama polku jatkuu. Viime keväänä erosin kirkosta, koska en tiedä mihin uskon. kolmen lapsen yh olen. pieniä kaikki, joulupukkiin uskovat vielä täysin. isäänsä ei paljoa kiinnosta. voinko hakea kirkolta jouluksi taloudellista apua? kun eikö kirkolla ole sellaista toimintaa, jossa tuovat joulun köyhiinkin perheisiin - edes jotenkin.

tälle kuulle minulla on vielä 135¿ eilä lahjan lahjaa. kaikki vakuutukset, sähköt yms erääntyi nyt, mätkyt vielä päälle =(

Kommentit (11)

sieltä jotain kivaa lapsille ;) Filmit, pelit, legot ja nuket ym ovat ihan kivoja lahjoja käytettyinäkin ;)

Ja seurakuntaan kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä ja samoin johonkin tahoon, mistä saa niitä ruokapussiavustuksia. Joulun aikaan sieltä saa jouluiset pussit, joista saa väsättyä vähän jouluisemmat eväät ;)

Ja kannattaa selvittää sekin, että saisitko joulukuulle toimeentulotukea, jolloin tilanne helpottuisi... Tuo reilu 130 on ihan liian vähän käteen jäätäväksi...

Asumismenojen (vuokra, sähkö ja vesi) jälkeen sinulle tulisi jäädä käteen pikaisen arvion mukaan noin 1000e. Kannattaa käydä kaupungin nettisivuilla tarkistamassa asia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ajattelin aloittaa nyt tulevalla viikolla, yrittää bongata edullisiä löytöjä. onneksi bussikortissa aikaa vielä ensi viikko, niin pääsee kauemmaksikin.

perjantaina vein elämän ensimmäisen toimeentulotukihakemuksen sosiaalitoimistoon. siinä menee se parisen viikkoa kuitenkin. tulee sieltä toivottavasti jotakin, mutta ei uskalla sen varaan kaikkea ajatella.

kiitos, en muistanutkaan noita tuollaisia ruokajakoja.

nyt pitää lähteä nukkumaan, mutta kaikki vinkit ja ideat otan ilolla vastaan mamachaos@luukku . com on osoitteeni

ihania ihmisiä täällä näemmä seassa *halit teille* olen vain niin todella huono ottamaan toisilta vastaan. tunnen itseni nyttenkin jo todella epäonnistuneeksi, kun edes joudun miettimään jotain kirkon apua :(

joulun alla tulevat lapsilisät menevät vuokraan yms pakollisiin - kuten joka kuukauden lapsilisät. toisiin talouksiin ne tulevat joulua helpottamaan, mutta ei tälläiseen jossa kaikki on tiukasti budjetoitua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat