Vierailija

meillä 3 vuotias lapsi, ja tänä jouluna aikoo vielä iskä olla joulupukkina, mut mietin näitä perinteitä mitä opettaa lapselle, itse lapsena inhosin laulamista, jännitin sitä suurinpiirtein kakat housussa aina ennen joulupukin tuloa, joten tiedä sitten haluanko välttämättä samaa omalle lapselle, mutta mites myöhemmin kun ei iskä enää mene joulupukista ja joutuu tilaamaan pukin, vaativatko he yleensä että lapset laulaisivat pukille?

Kommentit (3)

Pari viikkoa sitten hän sitten ilmoitti, että minun pitää laulaa " Joulupukki, joulupukki, valkoparta, vanha ukki" .

Kaverin tuntien olen satavarma, että hän myös tulee meille, jos vain oven avaamme. Niin että kai se laulettava on. ;)

järjestää enkä itsekään siihen lapsena joutunut kaikki " lauloivat" eli vanhemmat lähinnä kuiskailivat että lasten ääni kuuluisi ja veljeni suurinpiirtein vain liikutteli huuliaan, joten laulaminen oli aina minun vastuulla. Voishan sitä lapsen kanssa nyt yhdessä tosiaan laulaa, kun en vaan tee samaa temppua kuin omat vanhempani, ja lapsen ei ole pakko edes laulaa jos ujostuttaa niin paljon, äiskä sitten vetää soolona iskäpukille serenadin, näin aikuisena ei se laulaminenkaan enää jännitä yhtään :)

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat