Vierailija

Ottaa ihan älyttömästi aivoon, kun rupesin tekemään korvaushakemusta ja nyt vasta huomaan, että eivät olekaan lääkärikeskuksessa nitoneet kassakuittia kiinni siihen hiivatin käteiskuittiin ja lääkärin selvitykseen. Pikkujätissä yleensä aina nitovat, mutta joistain se on jäänyt pois.

Sairaan lapsen kanssa ei tule siinä tilanteessa kiinnitettyä huomiota moiseen, mutta nyt korvauhakemusta tehdessä on vissiin ihan turha enää itkeä, vai onko ne niin tarkkoja niistä?

Kiitos, jos joku tietäisi.

Kommentit (8)

Eikö se juuri ole se alkuperäinen kuitti? Mä en ymmärrä, miksi siihen pitäisi vielä joku pankkikorttikuitti liittää. Oletteko varmoja, ettei muka riitä se käteikuitti? Mun mielestä meilläkään ei kyllä ole ollut kaikissa kuin se käteiskuittipaperi, ei siis mitään muita kuiteeja nidottuna mukaan.

Hiivatti soikoon, kun käy sairaan lapsen kanssa lääkärissä, niin en ole siinä kassalla tajunnut kytätä, että se saatanan kuitti tulee nidottua siihen käteiskuittiin. Kun en ole ennen noita korvauksia hakenut, en ole tajunnut, että tuollainenkin pitäisi katsoa niin tarkkaan. Eikä mulla ole hajuakaan, mihin olen sen pankkikorttikuitin edes laittanut. Plääh, kun on tyhmä fiilis.

No, saapahan sieltä nyt edes jotain, kun suurimmassa osassa papruja on se kuitti nidottuna ja ehkä jatkossa tulee syynättyä paremmin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuli kalliista putkituksesta ja kitarisaleikkauksesta. Lääkekuluista ei ole jouduttu lähettämään kuitteja, eikä normaaleista lääkärikäynneistä.

Eli sanoisin, että jos lähetät ilman kuittia, saat odottaa vastausta pitkään ja kun se tulee, sisältö on että lähettäkääpä se alkuperäinen kuittikin vielä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat