Vierailija

Kaikki alkaa tyyliin Ta- tai Ni-.

Mulla kalskahtaa korvaan pahasti jos usealla on melkein sama nimi ja perheen lemmikitkin on samaa luokkaa.

Mutta siis mitä mieltä sinä?

Kommentit (14)

kaikilla samalla kirjaimella alkava nimi. Ehkä muutenkin vähän samantapaisia keskenään, ei kuitenkaan mitään väkisin keksittyjä. Musta ihan kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja koska meillä on toiveissa paljon lapsia, emme aio edes kahdelle ekalle laittaa nimiä samalla alkukirjaimella. Tyylillisesti olisi tietysti kiva jos perheen nimet olisivat "samaa sarjaa" mutta ulkonäöllisesti ei niinkään.

Siis mieluummin Topias, Vilhelmiina ja Eerika kuin Mico, Nico ja Kerttu. Got the point? :)

Eli Viljami, Pinja, Sofia, Aaron ja Morris on meillä. Aika erityyliset ovat 1. ja 5. lapsen nimi, mutta jokainen nimi on valittu lapselle sopivaksi eikä sisarusten nimirimpsuun sopivaksi.

Terkut tutuille ;)

Eihän siinä mitään, jos kaikki ovat ihan kunnollisia nimiä, mutta jos kolmelle ekalle on keksitty hyvä samanalkuinen nimi ja kahdelle viimeiselle jouduttu väkisin vääntämään jokin kummallinen nimentekele, että se alkaisi samalla tavulla niin käy vähän sääliksi kuopuksia.

Toisaalta jos on aloitettu Matteus, Markus, Luukas niin väkisin tulee mieleen, että neljännellä on eri isä, jos sen nimi on Pasi.

niin ne nimet on aika väksin väännettyjä muotinimiä. Ja todellakin perheen koirat samaa rimpsua.

No samahan tuo mulle, en minä ole niiden nimien kanssa sekoilemassa =)

Lainaus:

kaikki jotain joonatan, josefine jne jne jne ja kun lapsia noin monta, näyttää jotenkin pöhkölle eikä ollenkaan omaperäiselle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat