Vierailija

Oletteko huomanneet kyseisen tyypin, leikkii huutonet keskustelupalsta poliisia lastentarvikkeet keskusteluissa ja on aika v-mäinen tyyliltään. Nyt on kyllä alkanut saamaan samalla mitalla muilta takaisin ;D Todella ärsyttävä tapaus, häpeisin jos ois mun ukko!

Kommentit (15)

reksiteröi itselleen uuden nimimerkin ihan vaan siksi kun ei omallaan " uskalla" herraa pilkata, mutta haluaa sanoa sanottavansa. Tekis mieli itsekin kyllä, eipä silti!!!

Vahtii ilmeisesti ihan työkseen viestejä, ettei niissä vaan ole mitään myyntiin viittaavaa. Ja todella törkeää kielenkäyttöä ja herjausta saa se raukka osakseen, joka virheen tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se näkee joka helvetin avauksessa ostoimoituksen, jos ei muuten, niin ainakin rivien välistä. Vitun skitso äijä. Ja mitä se edes tekee lastentarvike puolella?????

mutta nyt kävin ihan vartavasiten lukemassa herran kommentteja. Mä tunnen livenä yhden kaiken-kaikesta-tietäjän, tää tapaus muistuttaa tuntemaani hlöä paljon. Paras oli kommentti vauvan tilaajalahja kantoliinasta, herra ilmoitti että keskustelijat ei osaa käyttää sitä ja ihan siis oma vika, jos ei solmua saa liinaan tehtyä=)))

(Tää mun irl tuntema besserwisser tuli kerran kapakassa meidän pöytään, keskusteltiin just kuukautiskivuista noin niinku tyttöjen kesken, ja ilmoitti samantien, että me EI tiedetä siitä mitään ja HÄN tietää kuukautisasioistakin kaiken!)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat