Vierailija

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siinä n.8v on vaatekoko n.130cm. Kun siis on todella hoikka tapaus kyseessä. Niin nämä meidän lapset tuntuvat kasvavan.. Ja lasten serkku myös, samaan tahtiin. Nyt 10v on just 140cm.

Hyvin mun lapset on lääkäreiden mukaan aina kasvaneet.

Kyllä tässä iässä alkaa olla jo kokohaitaria aika paljon. Kainaloon asti on muita luokkatovereitaan, mutta ei ole luokassa ainoa lyhyt. On varmaan 3. luokkalainen ennenkuin päästään 130cm:n vaatteisiin.

Riippuu niin kovasti vaatteen merkistä ja mallista ja lapsen mallista mikä käy. Meillä tosi hoikka tapaus tämä 6v, menee varmaan moni vaate jotka ei samanpituiselle pulskalle lapselle käy enää. Hameet taas saa olla yhä n.110cm, muuten tippuu päältä. Pituus oli 6kk sit 121cm. Luulen et 130cm on sopiva koko meillä n.8v.

lapsiakin on s, m, l, xl, xxl kokoisia. Ja tietyn ikäiset eivät ole tietyn pituisia. Katso jostain taulukosta, niin niissäkin noi ikä/pituus-jutut on vain keskimääräisiä mittoja. On 6 vuotiaita, jotka on 115-130 cm väliltä ja varmasti vielä yli ja alle noidenkin pituisia 6 vuotiaita jne. ja sama juttu kaikissa ikäryhmissä.

Meillä poika 9v ja vaatekoko 130cm. Tytölle 5v sitten 100-120cm riipuen vaatteesta ja mallista. Tyttö tosin syntyessään painoi alle kilon, joren aika siroa mallia on.

Nyt 9 v käyttää pääasiassa 134 cm vaatteita, suurin osa 130 cm vaatteista sopii edelleen. Tyttö on normaalipituinen ja hoikka.

Vaihtelee siis tosi paljon, ollaanhan me aikuisetkin eri kokoisia.

Vierailija:

Lainaus:

Riippuu niin kovasti vaatteen merkistä ja mallista ja lapsen mallista mikä käy. Meillä tosi hoikka tapaus tämä 6v, menee varmaan moni vaate jotka ei samanpituiselle pulskalle lapselle käy enää. Hameet taas saa olla yhä n.110cm, muuten tippuu päältä. Pituus oli 6kk sit 121cm. Luulen et 130cm on sopiva koko meillä n.8v.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat