Vierailija

Kommentit (11)

sellainen perhe, joka arvostaa ihmissuhteita, on kiinnostunut lasten kasvatuksesta ja ns. henkisistä arvoista (vastakohtana materiaaliset arvot). Perhe, jossa on varaa siihen, että äiti jää kotiin. Perhe, jossa äiti kenties työtön. Perhe, jossa perinteiset arvot (äiti kotona, isä tienaamassa leipää). Aika monenlainen kirjo perheitä tähän varmasti mahtuu, Ei mitään yhtä syytä sille, että äiti hoitaa 3-vuotiaaksi kotona.

on kolme lasta; kaksi koululaista ja yksi joka täytti kesällä 3 vuotta. Olen hoitanut kaikkia 3-vuotiaiksi kotona. Olemme ihan tavallinen keskituloinen perhe, vanhemmat vähän päälle kolmekymppisiä ja kummallakin vakityö. (Mulla vasta ennen kuopuksen syntymää saatu.) Eipä sen kummempia, tavallisia tallaajia ollaan koko perhe. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä ainakin on ihan tavallinen perhe, 2 lasta, siä ja äiti.

Haluamme hoitaa lapset kotona 3 vuoden ikään, sillä näemme sen parempana vaihtoehtona kuin päivähoito.

Kyllähän se raha maistuis, mut nää lapset on vain hetken näin pieniä, joten haluan ehdottomasti itse hoitaa. Sen lisäksi esikoinen ei olisi vielä valmis päiväkotiin.. Olemme käyneet leikkiryhmässä muita lapsia tapaamassa/ leikkimässä ja se on aivan tarpeeksi lapselle..

Vierailija:

Lainaus:

Meillä ainakin on ihan tavallinen perhe, 2 lasta, siä ja äiti.

Haluamme hoitaa lapset kotona 3 vuoden ikään, sillä näemme sen parempana vaihtoehtona kuin päivähoito.

onhan meidän esikoisemme aika paljon erityistä tukea vaativa lapsi, ja tämä oli yksi syy miksi olin kolme vuotta kotona. Koulun alku oli paljon helpompi hänelle kun olin kotona. Siinä samalla sai myös keskimmäinen lapsemme turvallisen alun koululle. (Ovat nyt tokalla ja neljännellä, pärjäävät ihan hyvin iltapäivät jo keskenäänkin.)

4

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat