Vierailija

Mua ällöttää ku kaikki hurtat on heti haaro väliä nuuskimassa! HYI YÖK. Ja vahingossa olen siirtänyt nää tunteet pojalleni. Just tänään sanoi mulle " äiti eikö ookki kaikki elukat ällöttäviä. Hyi! "

Kommentit (19)

Hyi yäk yks mun kaveri pussailee suulle koiraansa. Mua etoo semmonen. Ja se räksyttäminen ja rapsutuksen kerjääminen tekee mut hulluksi. Ja se, kun kissat rappaa ovea ja mouruaa. Ja kaikkinainen eläimen haju. HYH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

toinen lapsista rakastaa eläimiä " yli kaiken" ja toinen on perinyt minun eläininhon :( lapsuuden eläinallergiaani on hyvä vedota kun tämä toinen aina jotain eläintä haluaisi. meille ei todellakaan koskaan tule eläntä, mitään. Tai ehkä kaloja, jos joku.

Itse olen varonut, ettei oma hämähäkkipelkoni esimerkiksi ole opittuna siirtynyt lapsilleni. Aina muistan puhua hämähäkeistä ' söpöinä' tms. Ja toistaiseksi olen onnistunut, lapset eivät pelkää mitään eläimiä, eivät hämähäkkejä, ampiaisia, käärmeitä jne. Kaikki eläimet ovat heistä ihania omalla tavallaan.

mutta ei sitä tarvitse kaikille tuputtaa ja kertoa. Varsinkaan sellaisille joilla on lemmikkejä, se on näes loukkaavaa.

Pidä vaan inhosi omana tietonasi, kiitos.

Ei ole vastenmielisempää kun läähättävä koira nuuskimassa ovella kun menet johonkin koiraperheeseen kylään. Ja niitä karvoja.... Kaikista ei vain ole siihen!!!

siistille pihalle ainakin 10 eri paikkaan eikä omistajat vaivautuneet edes poisottamaan niitä kasoja. noi liukumiinat jäi sitten meidän vaivoiksi. vittu mutta ihmeellisiä koirankasvattajia...

tai lusikasta. Kuintenkin kun niitä pöpöjä riittää. Mutta niin on pöpöjä meidän ihmistenkin suussa, sinä joka kammoksut eläinten basilleja.

Meillä eläinten ruokalautaset on erillään meidän lautasista jne. ja niin sen pitää ollakin samoin kuin nukkumapaikkojen...

koira käytetään ulkona tarpeillaan ja päästetään sen jälkeen sisään. Sit se saa hillua ympäri asuntoa, pahimmillaan sohvalla ja sängyissä!! HYI!!!! Vai pesettekö/pyyhittekö sen persreiän tarpeiden jälkeen?

Eläimet ovat mielestäni kuitenkin yleensä aika suloisia, mutta en kovin lähelle niitä halua. Varsinkin juuri isot hurtat jotka haistelee, kuolaa ja pahimmassa tapauksessa alkavat nylkyttää. Hermo menee semmosista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat