Vierailija

Olen vähentänyt syömistä ja tarkoitus olisi semmonen 5-7kg puottaa. Olen kuitenkin normaali painoinen ettei tuo välttämätöntä ole, mutta haluaisin kuitenkin vaatteitten takia niihin mittoihin mitä olen ollut.

Mulla paino ollut viimesen vuoden sama.

Nyt kun olen siis laihduttanut ja syönyt vähemmän, niin voin pahoin. Aamulla kun herään voin pahoin eikä oikeen tiedä mitä haluaisin syödä, väkisellä syön aina jotain. Lounaalla monesti tulee sama pahoinvointi, päästän ehkä liiaksi nälän tunteen itselle, johtusko siitä?

Sitten kun olen syönyt niin olo on ihan ok. Jätän tarkotuksella vähän nälä'n ttunnetta, koska syön niin nopeeta ettei aivot kerkee tajuta heti minun syöneen.

Mut siis olen saanut kaveriks tämän pahoinvoinnin. Mistä se johtuu??

Kommentit (5)

näin varmasti onkin. Miten tuo ei tullut mieleen että alhanen verensokeri se tietysti tuon pahoinvoinnin aiheuttaa.

Se että annan nälän kunnolla tulla ja tunnen sen raastavan nälän tunteen on auttanut minua pääsemään kamalasta sokerin himostani, makiaa ei tee samalailla mieli.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sokerit kun laskee liian alas, niin tulee heikotus ja oksetus. Sitten kun syö/juo jotain sokeripitoista, tunne menee ohi.

Syö enemmän proteiineja ja vähän enemmän rasvaa, varmasti auttaa.

tuo halu tuntea raastavaa nälän tunnetta. Varo syömishäiriötä. Siinä saadaan kiksejä juuri tuosta ihanasta nälkätunteesta, joka sallii syömisen hyvällä omallatunnolla. Kun kerta olet normaalipainoinenkin. Kamala sokerin himo voi johtua siitä, että syöt liian vähän hiilihydraatteja eli perunaa, riisiä, pastaa ja leipää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat