Vierailija

Ei uni tullut silmiin monista yrityksistä joten hoidanpa sitten tämän päivän tehtäviä vähän aikaisemmin. Päivän ruoka on uunissa jo, kohta valmiina (myöhemmin sitä voi lämmittää). Astianpesukone pesee tiskejä ja pesukone pyykkiä. Eipä tarvitse myöhemmin päivällä tehdä paljoakaan.

Jotain pikkusta mutta suurimmat on nyt pois alta...

Miten sitä muutenkaan aikaansa viettäisi...

Kommentit (6)

Mä laitoin just vauvan ulos " aamu-unille" , ennen seitsemää! Mun yö meni näin: k.23 sänkyyn. 23.30 vauva herää syömään. 23.30-03 en saa nukutuksi kun yskä vaivaa. k.04.30 herään kun keskimmäinen lapsistani kömpii meidän väliin, esikoinen herää siihen kun on ahdasta, hetken päästä vauva kiljahtelee ilosta. k.05-06 yritän imettää vauvaa uneen, turhaan. 06 nousen vauvan kanssa ylös ja syön aamupalan ja 07 menee veuva nukkumaan ulos ja isommat vielä nukkuu. Taidan mennä pyykkiä pesemään! Hauskaa päivänjatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän 2-vuotias on aina ollut huono nukkumaan, ja erityisen pöpperöisinä aamuina olen huokaissut helpotuksesta, kun ei tarvi lähteä töihin! Tietysti koti ja lapsetkin vaatii hommia, mutta ne voi kuitenkin ottaa pikkusen rennommin... =)

Meillä lapset jo 5 ja 8 vuotta ja hairahduin eilen juomaan pari lasillista punaviiniä ja valvomaan Sormusten herran kanssa. Jumalten kostona 5-vuotias herätti klo 2.30 ja tuli meidän viereen nukkumaan, 8-vuotias näki painajaisia ja piti käydä kahdesti silittelemässä uneen klo kolmen ja viiden välillä. Kuudelta 8v. heräsi kolmannen kerran ja minä luovutin ja aloin meikkaamaan.

Nyt töissä silmät ristissä mietin että voi kun olisi voinut jäädä kotiin. Siivoilla ja leipoa ja suunnitella joulun ostoslistaa... Toisaalta duunissa pääsee surfaamaan vapammin kuin kotona, missä joku on aina olan takana kysymässä, saadaanko mekin pelata :-)

Itse valmistaudun töihin lähtöön, olen ollut kotiäiti vuosia ja haikeaa on aina lähteminen. Meillä 5 lasta ja jostain kumman syystä aina nukkuneet yönsä hyvin. Päivisin sitten ovat tosi vilkkaita. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat