Seuraa 

Kirjoitelkaa kuulumisia te kaikki, jotka toivotte vauvaa syntyväksi syksyn 2007 aikana.

Sivut

Kommentit (23)

Nyt vasta kerkeen kirjoittelemaan uudemman kerran kun niin kiirettä pitää.

On vielä jotenkin epätodellinen olo tämän raskauden kanssa. Ihanan onnellinen olo :) Mutta jotenkin vielä ei uskalla liikka iloita, ennen kun eka ultrassa on käyny ja näkee onko kaikki hyvin.

Västäräkille pidän täällä kovasti peukkuja pystyssä! Itse epäilin tätä raskautta kanssa eniten tuosta rintojen kivusta. Ei nimittäin menkkojen aikaa rinnat oo ikinä ollut kipeät, mutta nyt on ollut tosi arat. Toivottavasti kuullaan kohta lisää iloisisa uutisia!!

Mekku

Mies väitti tulosta optiseksi harhaksi. Näkyviin tuli viivan paikka, joka ei tietysti näy joka valossa. Testasin Apteekin omalla. Rinnat ovat niin kipeät ja ihan kuin niitä kuumottaisi, ettei tällaista ole ollut pitkään aikaan. Naama kukkii ihanasti, ihan kuin meidän piha kesäisin: täynnä ei toivuttuja kukkia. Kp25/26-35. Nyt kun malttaisin olla huomenna testaamatta ja testaisin vasta viikonloppuna. Lähdetään mummolaan ke-pe-ajaksi ja siellä en tikkuile, ettei mummo pääse asiasta selville. jos tätsykkä ei kurvaa sitä ennen, olisi la koossa jo kp 29.

Nyt täytyy herättää jälkikasvu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En voi uskoa tätä todeksi..

Testasin PLUSSAN! Eikä se ollut edes haalea, vaan selvä plussa :)

Jotenkin on ihan epätodellinen olo. Onahn tätä jo odotettukin:)

Ilmoittelen lisää myöhemmin, nyt pitää palata töiden ääreen.

Mekku

Kokeillaan uudestaan..

Alkuviikko meni lomaillessa, joten en koneella ole käynyt kun täällä töissä sitä joutuu ihan riittävästi tekemään..

Plussia ropisee..Onnea Mekku, tosi mahtavaa! Toivottavasti menee hyvin.

Ja Västäräkilläkin oireet varsin lupaavat, toivotaan, että plussa paukahtaa.

Itsellä kp8/28-31 menossa ja kohta päästään tositoimiin. Nyt oikeastaan ekaa kiertoa meinataan ihan tosissaan yrittää, tähän mennessä kaksi kiertoa tjot-meiningillä mentiin, eikä tulosta ole saatu, joten nyt jtp yritetään. Katsotaan kuin käy..

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Olo on vähän vielä epätodellinen, mutta kyllä tuntuu ihan odottavalta kuvotuksen vuoksi. Kuvotus häipyy maksimissaan siksi ajaksi kun syön tai sitten max tunniksi. Esikon kanssa pahoinvointia oli vain viikolla 7. Nyt siis näköjään kuvotus on vieraana heti. Pitää ehkä varmuuden vuoksi soittaa neuvolaan ja pyytää jo etukäteen ennen ekaa neuvolaa hemoglobiinin mittaus, sekin voi kyllä tähän oloon vaikuttaa. Rautatabletteja olisi kaapissa valmiina.

Mekku, taitaa meillä olla aika samoilla ajoilla lasketut ajat, jos kaikki menee sinne saakka hyvin.

Tuutupiille paljon plussatuulia! Jännät paikat pian. Pidän peukkuja!

Levinialle tätituulia, jotta sitten pääsette uudestaan vauhtiin.

Tepalle pahoittelut tädistä! Paljon plussatuulia uuteen kiertoon.

Mukavaa viikonloppua!

IHANAAAAAAA ja oikein paljon onnea ja tarraliimaa litratolkulla mukaan.

me jatketaan yrittmistä, täti tuli kylään ja toiveet siirtyi myöhempään ajankohtaan.

Minäkin täällä taas ilmoittelen itestäni... Täällä ei juuri plussaa odoteta, kun oli se samputin vattatauti sillon kun olis " parhaat päivät" olleet, joten ei ole kovin suuria toiveita! Meikäläinen on sitä paitti unohtanut jo mikä päivä on menossa, siis kp!!! Ehkä ihan hyväkin...

Poika tuolla nukkuu päikkäreitä, ja loppuviikosta olis tarkoitus lähteä käymään kuuluisassa Ideaparkissa, kun miehelläkin on vapaat to ja pe, ja tietty huominenkin...

Niin ja oikein suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille!!! Ainakin piipikkä, mekku ja moni muu!!! Pitäkää nyt meille muillekin paikkoja vapaana ;=)

katka

Näköjään olen vieroittunut netin käytöstä parin päivän aikana. Kun en osaa enää toimia täällä.

Nopeasti omaa napaa: Matkalla ei täti tullut. Välillä on sellainen olo, että tätsykkä pärähtää kylään. Rintoja ei kuumota enää, mutta ovat ne turvonneet ja arat. Nyt on siis 4 viikkoa edellisistä menkoista ja yli 2 viikkoa ovulaatiosta. Illalla tai huomenna viimeistään teen testin.

Nyt purkamaan laukkuja.

Superaloitus uudelle viikolle ja -nimipinolle!

Kiitokset vastis2 avauksesta, eihan tuo haittoo vaikkei viikkoa nay, mehan tiedetaan etta uus nimi otettiin kayttoon viikolla 49!

Hyristelen nyt vaan Mekun puolesta; en oikein edes muista mita piti kirjoittamani, joten myohempaan taaltakin!

levinia kp 26

..Ja täällähän oli aivan mielettömän hienoja uutisia! Aivan mielettömän isot ja lämpimät onnittelut plussasta Mekku!!

Ja västäräkki, teillähän eletään jännittäviä aikoja..! Ihanaa, ihanaa! Pidetään peukkuja, että se plussa sullekin siihen tikkuun napsahtaa! Hyvältä kyllä kuulostaa..

No nyt mä unohdin, et pitikö mun kommentoida vielä jotain muutakin..

Yritän parhaani mukaan viitoittaa teille kaikille tien tuonne odotus-puolelle, seuratkaa merkkejä.. :o)

Piipikkä rv8+3 (tänään eka ultra, jännittää kovasti, onko pienellä on kaikki hyvin..)

Kiva kuulla Piipikästä! Miten ultra meni?

Katka, teillä kyllä sattui sairastaminen ikävään aikaan. Toivottavasti ei toistu.

).( Kp 26/26-35. Rinnat tosi kipeät, varsinkin öisin. Ihan sama tunne kuin silloin imettäessä, kun rintoihin alkoi maito pakkautua. Menkkamaisia kipuja on aina välillä. Eiliset pikkujoulut menivät ihan vesilinjalla. Testejä ei ole kaapissa. Täytyy siis odottaa perjantai-iltaan tai lauantaiaamuun testailujen kanssa, ellei täti tupsahda kylään aikaisemmin. Olen aika varma, että jotain tapahtuu kropassa nyt. Toivottavasti ihan oikea raskaus, eikä tuulimuna tai kemiallinen. Mutta positiivista testiä en ole tehnyt, niin en tietysti voi olla varma. Joko toiveajattelusta kroppa valehtelee tai sitten ?

Tosi hieno uutinen! Onpa mukavia uutisia heti uudelle viikolle.

Aamulla kotona tosiaan aloittelin pinon. Kiireessä en ehtinyt kuin säätää.. :)

).( Kp 24/26-35. Olen koko viikonlopu huomannut itsestäni merkkejä joko raskaudesta tai voimalla tulevasta tädistä. Onneksi testejä ei ole ollut kaapissa, sillä muuten olisin voinut vahingossa pissiä tikkuun. ;)

Tänään ostan testin ja aamulla testaan. Testailut ovat varmasti ihan liian aikaisia. Täti pärähtää vasta keskiviikkona tai sitten vasta viikon päästä. Mietin toisaalta, onko testauksessa mitään järkeä vielä. Esikoisen kohdalla oli ihan selvä merkki, jonka jälkeen vasta testailin. Silloin oli selvät menkamaiset kivut ja tuli tippa verta. Kun 3 tunnin jälkeen vuoto ei ollut alkanut (vuoto on aina alkanut heti ekojen tippojen jälkeen), ostin testin ja seuraavana aamuna testasin haamun. Nyt on vain epämääräisiä oireita, jotka sopivat mihin vain. Pähkäilen täällä jakoetan hillitä itseäni huonolla menestyksellä.

Mukavaa viikkoa!!

Pakko silti hehkuttaa! Plussa tuli. Nyt oli haalea, mutta selvä viiva. En jaksanut odottaa aamuun. Testasin parin tunnin sinnittelyn jälkeen. Nyt tietenkin olen iloinen. Mies antoi siis minulle synttärilahjaksi varsin hyvän lahjan. Lahja paljastui vasta 2 viikkoa synttäreiden jälkeen. :)

Silti.. Ehdin jo laskea, milloin eka kolmannes olisi ohi. Siihen saakka täytyy kuitenkin pitää matalaa profiilia. En tiedä, osaanko heti siirtyä odotuspuolelle. Täytyy varmaan vielä vähän pitää jarrua.

Paljon tärppisäteitä ja plussatuulia!

Västis, varsin kummissa fiiliksissä ja hyvin omanapaisena

Onnea kaikille plussanneille. Voi kunpa seuraisin teitä perässä, mutta olo ei ole lainkaan sellainen.

Nyt on siis kp26/28 menossa ja keksiviikkona kai testailen, ellei menkkoja kuulu eikä näy. Mutta todennäköisesti ne tulevat pian, semmoinen olo ainakin on. Olen nimittäin herkutellut koko viikonlopun, milloin makeaa ja milloin suolaista. Ja yleensä tekee mieli syöpötellä ennen menkkoja. Tosin kai ne voisivat olla raskausoireitakin, voisivathan? Yksi omituinen mielihalu on mulle myös tullut, nimittäin lihanhimo... tekis mieli popsia nakkeja, kinkkua ja jotain kebabia, enkä ole syönyt lihaa yli kymmeneen vuoteen. No näitä aina tulee ja menee...

Silloin tällöin juilii vatsaakin, mutta liittynevät menkkojen alkuun. No mutta jännätään nyt vielä pari päivää.

Tyttö on vielä päiväkodissa tämän viikon, itselläni loppui nyt tämän vuoden koulu-urakat, loppuraporttia lukuunottamatta. Ajattelin siivota, käydä vähän jouluostoksilla ja valmistella läksiäslahjaa päiväkodin tädille. Tytön suosikki hoitaja lopettaa tai joutuu lopettamaan työt, itku tuli mulla silmään kun asiasta kuulin ja meinasin ryhtyä hoitamaan tyttöä kotona. Mutta onneksi muutkin hoitajat ovat ryhmässä mukavia, niin saan sen gradunkin tehtyä.

-Kärttyli kp 26/28-

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat