Seuraa 

Sivut

Kommentit (27)

Täällä on kovasti odottelijoita... piinan loppua tai ovisaikaa eletään moinikin.

Onnittelut plussanneille! Ihanaa elämää ja peukutuksia yhdeksäksi kuukaukseksi eteenpäin!! Ja odottakaa, laivaantulijoita vielä olisi...

Tarelle erityisesti pahoittelut tädistä. Olet tuttu nikki monesta yhteisestä kuukauisipinosta. Tsemppiä seuraavaan kiertoon!

On:ssa ovis oli eilen. Simpat liikkeelle yöllä kello yksi, joten en tiedä miten jaksavat matkaan kun ovat hitaita muutenkin (meille parasta olisi aamutouhuilut)... Ovis oli suhtkoht aikaisin, sillä limoja alkoi tulemaan jo kp8 ja todellakin ruskean tuhrun kanssa.

Onko teillä kokemuksia tuhruista jo ovisaikaa, olikos se jokin hormoonipuutos vai...?

odotuksin Vauvaksi kp 12/28

Toivottavasti lähipäivinäkin satelisi paljon plussia!

Kp24/26-35. Huomenna aion aamulla testata. Varmasti liian aikaisin. Illalla on pikkujoulut, jonne menen autolla, mutta tietääpähän, että otanko edes puolikkaan lasillisen vai jätänkö senkin muille. Toivottavasti saisin olla vesiselvänä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

terot on nyt toista kiertoa käytössä ja viime kierrossa se kemiallinen. lämmöt edelleen 36.7(36.3), tissit on kipeet ja mahaa turvottaa(erilailla ku normaalisti ennen menkkoja)päänsärkyä, ajoittan kuvottavaa oloa. nyt menossa kp 30/27-30, ja tämän kierron oviksesta laskettuna tänään ois pitäny menkkojen alkaa(ne alkaa aina 15pv oviksesta)ja lämmöt on laskeneet 2pv ennen menkkoja. testannu en oo enkä testaa, en ainakaan ennen torstaita, yritän sinnitellä(tarvittaessa) yli viikonlopun, viimeksihän vuoto alko viikon myöhässä. en halua nähdää yhtään haaleaa viivaa, haluan viivan näkyvän heti ja naapuriin saakka. aikaisemmissa kierroissa " raskausoireet" on alkaneet reilusti ennen 1-2vk ennen menkkojen tuloa, tässä kierrossa eka oire(rinnat turpos niin että mieskin huomautti asiasta(noin ei ole ennen tapahtunut)oli vasta 3pv sitten. mie oon asennoitunut ihan siihen että kemiallinen se tämäkin on, ja ahistaa ihan hirveesti että miksi näin käy....tsemppausta nyt todellakin tarvitsen...

ja onnea kaikille plussanneille!

en oo kans kerinny täällä pahemmin viikonloppuna käymään ja nytkin ihan pikaisesti ku esikoinen nukkuu vielä...

mulla kans oviksen aika, en oo tikutellu mut niin säännöllinen on kierto et eiköhän se näille päiville tule...huomenna viedään tyttökin mummolaan yökylään niin saadaan miehen kans vähän laatuaikaa :)

Näin viime yönä unta, että joku tiedemies todisti sähkölampun avulla, että olen raskaana x) Toivottavasti tietää hyvää.

Oviksesta on nyt 11 päivää, maha on kipeä ja pinkeä, jotenkin kireä? Samoin huonoa oloa pukkaa. Tosin noi voivat yhtä hyvin johtua siitä, että ollaan kohta lähdössä miehen kanssa häämatkalle (pari päivää menkkojen alkamispäivän jälkeen) ja on alkanut tosissaan jännittää sekin :) Viikon vielä kun jaksaisi pysyä kasassa. Sitten voin hukuttaa joko iloni tai suruni shoppailuun.

Nuni kp 22/28

Wintergirl, täällä ollaan! *vilkuttaa* Ja kaikille muillekin tutuille, moikka taas pienen tauon jälkeen.

Mulla on kanssa tää alkukierto aina ja joka kerta melkeinpä aika semmosta " haluunks mie muka sit vauvaa oikeesti kuitenkaa, oonko vähän hullu kun pitää taas siihen ryhtyä" jne... No toistahan meillä vasta yritetään, mutta nyt on pari kuukautta ollu parisuhde jo muistakin syistä koetuksella (viimeks eilen taas riideltiin), ni välillä tää kuumeilu tuntuu tosi pöljältä!

Muttamutta, ovis on ilmeisesti ohitettu ja nyt alkaa taas jännittäminen, jeeeeee! Ehkäpä aktivoidun täälläkin taas, vaikka eilen vasta vuodatin tuolla tp-pinossa, miten en enää jaksais siirtyä kuukausipinosta toiseen. No, eipä meillä ole vasta kuin puoli vuotta yritystä takana.

Plussanneita taisi olla, onneaonnea ja vielä kerran onnea!!!

Toivotaan, että meitä siirtyy mahdollisimman moni sinne odotuspuolelle. :) bd bd

Jep, no mutta, kivaa viikon alkua kaikille. Mulla taisi jo kahvitauko tässä koneellä vähän venähtää...

-S- kp 16/26-29 (dpo 3?) yk 7

Tervehdys wintergirl. Samoissa taidetaan mennä. Tein juuri ovistestin ja ovisplussa paukahti. Jos menee saman kaavan mukaan kuin kaksi edellistä clomikiertoa, niin ovis on illalla :) ihanaa pääsee piinailemaan :)

S kp14/27 dpo0

onnea kaikille plussanneille!!!

mulla kans ollut pieni tauko palstailussa. täti tuli silloin 23.11 ja sen jälkeen oli hetken suru puserossa :/ roikun silti edelleen täällä elokuumeilijoissa koska kk-kiertoni on niin lyhyt. eli jos tällä viikolla tärppäis niin laskettu aika ois 30.8. eli mun toivotun LA:n sais siirtää nyt sinne ;) miehellä vaan hirveät työpaineet. saa nähdä millainen tunnelma on lähipäivinä makuuhuoneessa :/

mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

eli samoja epätietoisuuden juttuja sinullakin! Minulla oli eilen melkoiset oviskivut ja seksihalut huipussaan, joten niistä tunnistan että ovis olisi ollut vasta eilen. Siis limat minullakin meni jo kolmisen päivää sitten... No katsotaan mitä kuuluu kahden viikon kuluttua. Mitenkään isot odotukset ei tällä(kään) kertaa ole.

-vauvaksi-

Täällä sitä vaan tiputtelee ja lämmöt laskee. Täti koputtelee siis ovella mutta vitkastelee ja vitkastelee. Ei auttanut luontaisprogesteroni siis vielä tässä kierrossa ainakaan tiputteluun, katsotaan miten ensi kierrossa. Roikun seurassanne vielä ensimmäiseen varsinaiseen vuotopäivään asti. Sitäpaitsi en löytänyt syyskuisten pinoa..eikö sitä vielä ole? :o

Piipaa: En ole vielä saanu aikaiseksi tilattua gynelle uutta aikaa, ja täällä ne ajat on niin tiukassa, että voipi olla että uusi aika menee tosi pitkälle. No, ehkäpä kokeilenkin luonnonkeinoja vielä ensi kierron ja varaan sitä seuraavaan kiertoon vasta seuraavan gyneajan. Sun lämpökäyräs näyttää kyllä tosi lupaavalta, vahva ovis selvästi! Toivottavasti nyt tärppäis sulla!!+++++++++++++++

Muillekin plussasäteitä!!! +++++++++++++++++++

Koralli73 kp 25/26-27 dpo11-12 yk5

Menossa kp 34/29(-ehkä jopa 50). Tein tänään taas raskaustestin eikä edes haamun haamua. Tosin menkatkaan ei onneksi ole alkaneet. Lämmöt on olleet koholla pian kaksi viikkoa joten olettaisin ovulaation silloin tapahtuneet, vaikken sitä ovistestillä saanutkaan bongattua. Ilmeisesti totuus siis selviää vielä tällä viikolla, suuntaan tai toiseen. Joka tapauksessa kierto näköjään siis tuon keskenmenon jälkeen venähti melkein samoihin lukemiin kuin esikoista yrittäessä (silloin 35-50 päivää, raskauden ja imetyksen jälkeen ennen keskenmennyttä raskautta 29 päivää).

Ilmoittelen taas kun on jotain ilmoiteltavaa. Onnea matkaan teille muille!

Mua kiinnostaisi myös tuo aikainen ovis ja ruskea tuhru. Pari päivää menkkojen ja viimeisten tuhrujen jälkeen tuli ruskeaa ovislimaa. Se oli kp 9 silloin enkä sen jälkeen enää limoja havainnut. Voi olla, että ovis on ollut vasta pari päivää myöhemmin, mutta laskin sen tuosta, kun sitä limaa ei enää myöhemmin tullut.

Tässä olen taustalla lueskellut teidän kirjoituksia jo jonkun aikaa ja

tunnutte jo niin tutuille jokainen vaikka itse en ole koskaan vielä esittäytynyt.

Kaikille plussanneille aivan tuhottomasti onnea ja niitä tarrasukkia vauvalle monta paria.

Ja te ketkä on täti mokoma päässyt yllättämään niin paljon onnea ensi kuuhun , syyskuun vauvoja plussataan varmasti kuin sieniä sateella =D

ON:Viikonloppuna pupuiltiin ahkerasti, en ole kyllä testannut ovista, mutta kovasti sitä olen yrittänyt tuntojen perusteella bongata.

Ollaan yritetty keväästä asti pientä siskoa tai veljeä, pojallemme 2.5 v

mutta ei tunnu tärppäävän ei sitten millään..

Nyt täytyy mennä laittamaan poika kylpyyn, mutta illan jatkoja kaikille ja niitä plussatuulia täältä puhaltelen =)

eleonoora@ kp ? / 29-35

Minä se täällä edelleen roikun ja jännitän teidän puolestanne, käöyn kurkkimassa ja vetämässä teitä mukaan tuonne toiselle puolelle =)

Mukavaa kuulla wintergirlistäkin =)

Toivottavasti negatestitkin muuttuisivat plussaksi ja tässä kuussa se rynnäkkö tuonne toiselle puolelle vihdoinkin toteutuisi.

Halit kaikille, olette ihania!!!!

Duracel

Olipa mukava kuulla taas sinustakin Wintergirl. Mä olen nyt hiukan edellä kun viime kierto olikin niin lyhyt yllättäen.. Mulla on nyt kp19/28? ja aikaisintaan sunnuntaille odotan tätiä. Siis jos on taas lyhyt kierto. Normaalilla kierrolla sitten ensi viikon keskiviikkona. Eli piinaa kestää vielä. Oviksesta en ole ollenkaan varma enää. Viime viikon sunnuntaina alkoi vihlailu ja koko viikon alavatsaa on nipistellyt ja vihlonnut ja kuvittelinkin jo että ovis oli aikaisessa vaiheessa. Mutta mutta, eilen aamulla sitten bongasin sellaiset limat että. Joten ehkäpä ovis oli kuiteskin taas myöhään. Tiedä sitä sitten. Odotellaan vaan.

Ja suuren suuret onnittelut plussanneille eli ainakin Helga!

Ja tietty pahoittelut tädin saavuttamille ja parempaa onnea uuteen yritykseen.

Medison

Mulla oli kans tässä kierrossa oviksen paikkeilla, ehkä pari päivää jälkeen ruskeaa vuotoa. Tosi outoa. Toinen outo juttu oli, että viime lauantaina kp 34 mulla tuli niiin kananmunanvalkuaismaista limaa, ettei oo ikinä tullut. Se pistikin miettimään, että entä jos ne pari ruskean vuodon päivää olikin jo menkat(???), ja siitä laskettuna tuo viime lauantainen lima-aika oiskin ollut ovis. Ääh, sekaisin on tämä tyttö täällä, ja jos ei tyttö niin vissiin tämä kierto ainakin!

Huomenia. Kiirettä on pitäny, kun ei oo ehtiny tännekään kirjoittelemaan. Viikonloppu hurahti töiden merkeissä, nyt puolestaan sitten vapaapäivä. Vaan eipä tässä nyt hirveesti mitään kirjotettavaa olekaan...mutta kiva oli lukasta, että muutama plussa on elokuuhun saatu!! Siitä se lähtee..

(.) kp 13...ovista oon tikutellut, mutta toistaiseksi ei edes haamun haamua vielä tikussa :( Mutta toivotaan, että se siitä vielä ovis-plussaksi lähipäivinä muuttuis, niin päästäis itse asiaan ;) Jonkin verran kyllä jo eilen ovislimoja bongasin.

Toivon piinaileville elokuumeilijoille oikein plussarikasta viikkoa!!!!

Mutta ei vielä plussauutisia täältä liikene... Onnea kuitenkin viikonloppuna plussanneille! Ainakin joku siellä taisi olla, mutta kun on lahopää ja lyhyt muisti niin en enää muista nimimerkkiä...

Mä testasin viime viikolla jo kaksi negaa, niin ei oo kauhee into testata kolmatta kertaa, mutta nyt kun kiertopäiviä on kertynyt jo 36 niin kyllä mietityttää, että mikä on?! En sitten tiedä, että menikö nuo kierrot taas ihan pyllylleen pillereiden muutaman kuukauden syönnin takia, ja tässä kierrossa mulla oli jotain ihme välivuotoakin heti oviksen jälkeen, jollaista mulla ei ole koskaan ollut. tiedä mikä on, mutta toivotaan parasta!

T:vikli80 kp 36/" ei mitään aavistusta"

Minulla kanssa sama tilanne kuin Viklillä: ei kuukautisia kuulu, mutten taida raskaanakaan olla. Pari negaa ehdin jo testata viime viikolla, kun kierto ollut lyhyt, yleensä 25-27pv. Nyt kp29 tai 30. Esikoisen syntymästä tosin vasta 8kk, joten kierto taitaa vaan vielä heitellä.

Lämpimät onnittelut kuitenkin plussanneille elokuumeilijoille, ja mukavaa päivää muillekin pinoutujille,

-Ellailona

Aluksi onnittelut plussanneille. Vihdoin niitä on alkanut sadella.

Ikävää myös, että täti löytää tiensä tänne elokuisista haaveileville!

ON: Ei ole tullut kirjoiteltua tänne pitkään aikaan. Mies yritti pistää jarruja päälle tähän meidän kolmannen yritykseen. Nyt on kuitenkin taas täysillä mukana. Tänään on selkeitä oviskipuja. Toiveet on tässä vaiheessa korkealla, siihen malliin on peittoja heiluteltu. Vielä on kuitenkin pitkä odotus siihen tietoon tuleeko meille elokuun vauva vai ei.

Onnekasta viikoa kaikille, erityisesti piinailijoille!

Äiti1972 kp13/~28 yk1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat