Seuraa 

Kommentit (8)

Onpas meitä täällä vähän jäljellä...

Täällä ei myöskään mitään, vieläkään. Yö meni taas ihan pyllylleen. Klo 5 vessareissun jälkeen en saanut enää unta. Olen vaan miettiny huomista yliakiakontrollia. Ottavatko mut osastolle, lähettävätkö vielä takaisin kotiin odottamaan, käynnistävätkö ja miltä se sit tuntuu, mäkin kun olisin toivonut että itsestään lähtis tulemaan sieltä masusta pois. Huonolta näyttää!

Alkaa myös huolestuttaan, että onko vauvalla kaikki hyvin. Liikkeet tuntuu kyllä, eikä muitakaan vaivoja ole, joten kai hän siellä masussa voi hyvin. Kai jotain oireita alkaa tulla jos hänellä ei ole kaikki ok. Viikonlopun aikana valkovuoto on lisääntynyt aika reilusti, toivottavasti siinä joukossa ei ole lapsivettä. Limatulppaa tuli myös vähän. Mutta ei sen kummempaa.

Onneksi aika polille on aamulla klo 9, ettei ehdi hirveesti järkeillä kaikkea, jos vaan nukahtaa koko yönä... Miettii kuitenkin vaan ja sit on ihan poikki valmiiksi ennen kuin ehtivät edes käynnistää.. Kotio en kyllä halua tulla.

Onko teillä muilla aikaisempaa kokemusta käynnityksetä? Miten se käytännössä toteutetaan?? Sattuuko paljon enemmän kuin jos itsestään lähtee käyntiin? Apua, mua alkaa jännittään!! =/

Tsemppiä meille kaikille jäljellä oleville!! Tosiaan, jouluna meillä kaikilla on vauva kotona!! =)

rusina 41+4

Yö nukuttu jotenkuten, vessassa tuli käytyä se vakio 6 kertaa ellei enemmänkin. Herätessä piti liikkeitä ihan laskeskella, ku ei meinannu vauva millään herätä. Aamupala vasta auttoi asiaan ja tulihan ne liikkeet.. pelästyin tosi kovin.

Huomenna ois sitten se yliaikakontrolli, olen jo sitä odotellukin. Pääsee kurkkaamaan miten masussa jaksetaan. Perjantaina sit viimestään käynnistellään. Sekin on kyllä ihan kohta, jännää.

Kyllä vähäseks käy tänne kirjottelijat, mutta jatketaan me ja kerrotaan kuulumiset.

akk83 41+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huh, huomenna on sit se yliaikakontrolli ja pikkasen alkaa jännittää. Toivottavasti saa edes hetken nukuttua ens yönä. Joku muukin oli hupmenna menossa kontrolliin, oliko se akk83?! Päässä pyörii mitä kamalimpia ajatuksia tällä hetkellä. Onko vauvalla kaikki ok, toimiiko isukka edes enää jne. Voi minua.. Tämä yliaika juttu ei ole kivaa...

Mutta jos en palstaile huomenna oon saanu jäädä osastolle ja jotain toivonmukaan tapahtuu.. =) Toivottavasti eivät laita mua enää kotiin.

Nyt hammaspesulle ja laukun tarkistus ennen huomista lähtöä, ellei kävis niin hyvä tsägä, että sais lähteä jo yöllä.. =)

Hyvää yötä murut! Pitäkää peukkuja!! Supistuksia kaikille tasapuolisesti!

rusina 41+4 huomenna 41+5

Äippäpolilla käytiin ja lauantaihin verrattuna tapahtunut kyllä jotain, auki tosi hyvin mutta sitä kaulaa sen verran että ei halunnut lähteä käynnistämään vaikka kalvot olisi saanut hyvin puhki. painoarvio 4.4kg mutta mikä parasta ensin kone laski 5.2kg!!!!!!!!!!

Hieman alkoi pelottaa kun yli neljä kilonen ja itse olen suht pieni 159.5cm. Sikki haluaa lääkäri, että lähtee itsekseen käyntiin jos vauvan koko on tota luokkaa.

Torstaina viimeistään klo 11 sitten.

Ei auta kun odotella,

Saarimar 41+3

Hei,

Toivottavasti vielä lueskelet tätä odotuspuolta. Oltiin tosiaankin yhtä aikaa TAYSissa. Minä olin kylläkin 2B osastolla. Minä olen aivan samaa mieltä kuin sinä siitä että hoito oli kyllä todella mahtavaa. En osannut lainkaan odottaa niin miellyttävää sairaalakokemusta. Sisareni on synnyttänyt TAYSissa kolme lasta ja varsinkin viimeisimmästä (noin 6 vuotta sitten) hänelle jäi todella ikävät muistot. Sanoi että hoito ja vauvanhoito-ohjaus oli ala-arvoista ja olematonta. Oli aivan hämmästynyt kun hoitaja tuli näyttämään kuinka vauvaa kylvetetään kun hän sattui olemaan kyläilemässä. Eli sen lisäksi että osastot on rempattu on rempattu ilmeisesti myös hoitajien asenteet ja motivaatio uuteen uskoon.

Rinnuli + Artturi-vauva 9 vrk.

Täällä on herätty kuudelta - lapset tuli viereen. Lapset kyllä nukahtivat uudelleen, mut miulla oli sen verran kova veskihätä, et en saanu uudelleen nukahdettua. Kaksituntia sit kärvistelin toisten vieressä - noiden kahden neidon tiukassa puristuksessakin ;) Isäntä edeleen jatkaa unia, milloinkohan mie pystyisin tuohon....

Edelleenkään mitään ei ole tapahtunut! Mitähän jumppaa sitä alkais harrastaa ;) En olis alkuraskauden perusteella uskonu, et yli mennään ja näin rankasti, varsinkin kun kyseessä on jo kolmas raskaus.... No kyllähän se sieltä tavalla tai toisella pois tulee, ja ennen Joulua ;) Ei sillä, et miuta ahdistaisi suuremmin, mut ei ole kiva, jos käynnistykseen menee..... tahtois ihan normaalin tavan....

Mut nyt tilaa muille, harvoille vielä " marraskuisille" odottajille

Mirpa ja masukki rv 41+4

Wau, minkä kokoinen vauva teille saattaa tulla!! =) Huh, huh, eipä käy kateeksi jos alateitse pitää synnyttää. Mutta toisalta, voihan se mennä tosi hyvinkin jos vauva tulee oikeassa asennossa. Eikö ne niin sano. No, aina ei voi kokoarvioon luottaa. Mun kaveripiirissä monella heittänyt tuo painoarvio jopa kilolla, joten ehkä teillekin tulee pikkuisen pienempi kuitenkin. Puhuko lääkäri mitään sectiosta?

Itsekin pelkään hieman tota, että kehitystä ei ole tarpeeksi tapahtunut tuolla alhalla, että käynnistettäis huomenna. Luulen että mullakin on tota kaulaa liikaa jäljellä, tai mistä sen tietää. Noin kolme viikkoa sit kun olin viimeksi tarkastuksessa kaulaa oli jäljellä 2cm ja sormelle auki. Toivottavasti on tapahtunu edistystä. Tai parastahan olis että lähtis tän vuorokauden puolella itsekseen käyntiin. Mutta olis se hienoa saada vauva itsenäisyyspäivänäkin, ainakin vois toivoa sitä. =)

Pääasia, että sais terveen vauvan ennen viikonloppua, siinä meitsin tavoite!

Päivänjatkoja!!

Olo edelleen hyvä eikä mitään merkkejä mistään. Yön nukuin hyvin yhden vessareissun voimin. Eipä tässä ole muuta tekemistä kuin odotella, jotenkin ei malta lähteä joululahjaostoksillekaan vaikka aika käy kyllä vähiin synnytyksen jälkeenkin ja jaksaako sitä edes sitten...

Synnytys jännittää, vaikka omalla painollaanhan se sit menee... mutta kans hiukan jännittää, jos pitää sit käynnistää...täälläkin haluis niin kovasti ihan itsekseen sen käynnistyvän( kukapa ei haluis). Eipä olisi uskonu itsekään, että toinen lapsi näin yli menee. Esikoinen syntyi rv 40+2 ja synnytys kesti vain vajaa 8 tuntii.

Mutta odottavan aika pitkä...eikä tähän muuta keinoa sit vissiin olekaan kuin odottaa vaan.... huoh!!!

Tsemppiä vielä meille harvaluikuisille " marrasmuruille" !!!!

Minea75 rv 41+1

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat