Seuraa 

Mukavaa viikkoa kaikille!

Sivut

Kommentit (38)

asumme Espoossa ja tytöt syntyneet 02/02 ja 06/06, mites teillä? tässä vasta hiukan uskaltaa toivoa, ja ellei kolmatta koskaan saisikaan niin silti olisimme hyvin onnellisia näistä kahdesta. Kun on nyt huomannut miten paljon isosisko viihdyttää ja rakastaa pienempää niin kai sitä pärjäisi kolmenkin lapsen kanssa :-)

Moisle

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Näköjään kun on nämä piinailupäivät on käsillä, niin alkaa täälläkin pyöriä aktiivisemmin :) Mulla on nyt kp 29 menossa, ja muuten ei ole oireita suuntaan eikä toiseen, paitsi että rintavarustus painaa kuin lyijy... Joten jotakin hormonia mitä ilmeisimmin olen onnistunut erittämään ;)

mp73 jo kyselikin, että meinaanko testata, ajattelin tehdä sen maanantaina, jollei sitä ennen ole täti porhaltanut paikalle. Raskautumisen mahdollisuudet ei kyllä ole kovin huimat, en ole ikinä tullut raskaaksi ensi yrittämällä ja nyt tuo hormonikierukkakin on sekoittanut kuvioita. Mutta onhan noita vällyjä pöllytelty, että ei se ihan neitseellinen hedelmöittyminen olisi, jos nyt oliskin sattunut tärppäämään...

Missä vaiheessa muuten te muut olette tavanneet testailla? Täällä ilmeisesti pyörii ihan testien suurkuluttajiakin. Mä olen yleensä testannut vasta, kun menkat on selkeesti myöhässä. Nytkin kun pitäisi kohta (toivottavasti) testiostoksille lähteä, niin ei ole merkeistä tms. mitään tietoa, kun en ole pitkään aikaan niitä tarvinnut. Eikö se halvin ole paras valinta? ;)

Reissu oli onnistunu vaikka toivoinki et mies ois ollu mukana ni oltais enemmän voitu mennä tyttöjen ehdolla. Onneks mun vanhemmat on tosi ymmärtäväisiä ja jakso puuhailla tyttöjen kaa ja olla välillä leikkihuoneessaki ni ite pääsin kauppaan tms. Tulipahan taas syötyä hyvin ja käppäiltyä kunnolla Tukholmassa. Käytiin kans lelumuseossa ja tytöt tykkäs siit paikasta.

Oon taas vähän ulkona palstan kuulumisista ku oon ollu monta päivää poissa mut enköhän kohta pääse taas mukaan...

Flina ja mamitus ja Ona: Onnea plussan johdosta :)

Niille joille täti saapu niin pahoittelut ja tsemihalaus. Tädin tulo on aina kova pudotus pohjalle!

Äiti1972 ja muut ovislaiset: touhukkaita ovispäiviä ja parin viikon päästä jännätään!

mp73: Ikävää ku kierto venyy ja testi näyttää negaa. Jospa se vielä plussaks muuttuis.

Tervetuloa uudet mukaan eli Tirrukka-78 ja Rsna

ON: Mulla tuli taas perjantaina vähän tuhrua ja verta ja taisin siitä täällä mainitaki. On jo toinen kierto kolmosen yrityksessä ku tulee välivuotoa. Menin sit eilen lääkärille ja onneks kaikki oli kunnossa. Mulla oli eilen kp13 ja lääkäri sano et joko ovis on jo tapahtunu tai sit ei taida olla ovista ollenkaan tässä kierrossa ku ei oo kasvaneita munarakkuloita oottamassa. Että sekin ärsyttää jos onki ovuloimaton kierto...

Oon tehny ovistestejä perjantaista lähtien ja pe näytti tosi haaleeta, la vähän vähemmän haaleeta ja eilen haaleeta myöski mut tänään vahvempaa ku kontrolliviiva. Tietääks joku et voiko testi näyttää noin vahvaa viivaa jos ei ovista tapahdu? Mä oon taas ihan ymmälläni ja mietin et onkohan ollu montaki ovuloimatonta kiertoa ku testit näyttää kuitenki ovista? Lääkäri viel sano et unohda ovulaatiotestit ja kyllä se vauva tulee sit ku on tullakseen mut mä oon ainaki aika malttamaton niin ku taitaa monet muutki olla...

Tarald yk4 14/27

Heipä kaikille! Uusille ja vanhoille, plussanneille ja piinaileville onnentoivotukset!

Oliko tämä muuten viime viikon pino??

Täällä ei kummempaa, elossa ollaan vaikka hiljaisena oleskellaan. En ole siis nyt laskenut enää päiviä, pöllyytellään peittoja mahdollisuuksien ja halujen mukaan, onnistuu jos onnistuu. Kolmas lapsi olisi aivan ihana juttu, mutta olen onnellinen näistä meidän kahdestakin. Ikää tässä kuitenkin karttuu koko ajan, joten eipä tuo ole ikinä varma onnistaako meitä enää. On jotenkin vapautuneempi tunnelma, kun ei kyttää päiviä, jonkinmoinen stressi meinasi mulle tulla.

Jos onnistuu tällä kierrolla, niin täti saa mennä muualle kyläilemään joulunaikoihin. Muuten pääsen käyttämään juuri hankkimaani kuukuppia, aikamoinen vekotin muuten...

t. pandariini yk3 -/22-29

Eli kolmosta kuumeillaan kovasti! Pitää lukea teidän juttuja läpi, jotta voin sitten kommentoida jotain. Nyt vain tällainen pikainen viesti. Plussaonnea kaikille!

Minäkin roikun täällä vielä.. :)

TIRRUKKA: Herkemmät raskaustestit (esim. Acon10) näyttävät plussaa jo 7-11 vrk hedelmöittymisestä eli ennen kuin menkkojen pitäisi edes alkaa. Mutta varmimmin se tulos näkyy tietysti mitä pidemmälle jaksaa odotella. Lisäksi varhain tehdyt testit voivat näyttää ns. kemiallisia raskauksia eli niitä tapauksia, joissa raskaus menee ihan alkuunsa kesken ja menkat alkavat normaalisti.

Ja testien herkkyydessä tosiaan on eroa, googlettamallaa niistä varmaan löytyy enemmän tietoa. Halvimpia taitavat olla netistä tilattavat liuskaraskaustestit (saa niitä joistain kaupoistakin) ja kalleimpia apteekissa myytävät testit, jotka ovat muovikotelossa. Ei muuta kuin plussaonnea ;)

EPPU2: Pahoittelut negasta :( Toivottavasti kiertosi normalisoituu pian ja saatte sen plussan!

EOWYN: Mikä on tilanne? Toivottavasti täti ei ole tullut!

MP73: Toivottavasti saat lääkäriajan tälle viikolle, niin asia selviää. Inhottavaa odottelua sinulla nyt :( Ilmoittele miten tilanne edistyy!

ON: Ajattelin varata ultran ensi viikolle, jotenkin haluaisin varmistuksen, että asustaako siellä kohdussa joku :) Silloin olisi vasta 6+ jotain menossa, mutta käsittääkseni silloin jo syke näkyy, täytyy kysyä kun soitan sitä aikaa. En ole aikaisemmissa raskauksissa mitään lisävarmisteluja kaivannut, nyt on jotenkin kumman epävarma olo. Rahaahan siihen menee, varsinkin kun joutuu vielä matkustamaan ultraa varten lähimpään suureen kaupunkiin. Mies pitää ultraa ihan turhana hömpötyksenä, mutta olen päätökseni tehnyt :I

Flina rv 5+3

Sama kaupunki ja lapset 11/02 ja 05/06 : ) On niin vilkasta tämä meidän viestien vaihto, että jos jatkossa tulee, niin pitäisikö hoitaa sähköpostitse.... Ettei vaan täällä häiriköidä ; )

Plussaonnea teille!

Voi höh, kun taas sataa ja ihan kaatamalla.Esikoinenkin jo kyseli, että millähän se pukki pääsee nyt tulemaan kun ei ole tuota luntakaan...onneksi on niin viattomat vielä nuo pienen murheet: )

Piparitaloa täälläkin pitäisi aloittaa tekemään, nuo kaksi tytöntylleröä on vain niin kovia syömään pelkkää raakaa taikinaa, että näinköhän sitä riittää taloon asti: )

Toisaalta harmittaa tuo Joulun ylenpalttinen herkkujen syöminen, kun on tuota edellisistä lapsosista jäänyttä ylimääräistä massaa jo omasta takaa, ja nyt sitä pitää taas kasvattaa lisää....(ihan kuin olisi aivan pakko syödä); )

mp3; toivotaan parasta sinun viikonlopun testailullesi bdbdbdbdbd kaikki peukut pystyssä plussauutisen saamiseksi!!!

Tsirppana; eiköhän me molemmat siirrytä siihen odotus-junaan kuun lopulla (toivossa on ainakin hyvä elää): ) Onneksi piinailut osuu joulun ja uudenvuoden väliin, ei ehkä ehdi kiinnittää siihen niin paljon huomiota...

Ja kaikille uusille tervetulotoivotukset!!!!!

On; täti lähti pari päivää sitten ja molempina päivinä on peittoja pöllytelty, näinköhän sitä jaksaa loppukiertoon asti; ) Viikonloppunakin tulee sukulaisia kylään, mutta tuohan se omanlaista jännitystä matkaan mukaan...jos vaikka saunassa tai suihkussa ihan pikaisesti; ))

-Happy kp7/26-28 yk3

Voi vitsi en nyt muista nimimerkkejä... Mutta pahoittelut tädistä niille joille se tuli. Innolla uuteen kiertoon!

Onnittelut plussasta kaikille plussanneille!!!! Vauvaliimaa mukaan ja paljon!!!!

Viikonloppu meni taas hurahtaen! Sain ikkunat pestyä ja laitettua jouluverhot ja loput jouluvalot on nyt ikkunoilla! Sais vaan tulla lunta että sais paremman joulutunnelman!

ON: Taas tuli tänä aamuna nega! Soitin neuvolaan ja kehottivat odottelemaan tätiä vielä tän viikon!!! =(

Viikonloppuna käskivät vielä testata ja jos vielä nega niin sitte lääkäriin. Neuvolatäti sanoi pitävänsä peukkuja plussalle!

mp73 yk2, kp 38/n.30 (ennen pillereitä kp28)

Heippa vaan kaikille!

Soittelin aamulla perheneuvolaan, turhaan??!! Sanoivat että jos ei tammikuun loppuun mennessä ole täti tullut, niin sitten vasta kannattaa olla huolissaan ja sitten vasta lääkärille aika!!! Arvatkaa ku pännii!!! Tuntuu kyllä tosi pitkältä ajalta odotella lääkärille. Sanoivat vaan että pillereiden jälkeen hormonit on ihan sekasin. Mutta tulihan täti heti 30pv pillereiden lopettamisesta eli täti kävi viimeksi 28.10. Kiertopäivät sen kun pitenee... =(

Tietääkö kukaan kannattaako odotella noin kauan vai soittelenko johonkin muualle????

Jotain positiviista, keittiö on silikonin laittoa vaille valmis! Reilu kuukausi meni ton vesivahinko-jupakan kanssa, mutta nyt on ihana katsella ja touhailla uudessa keittiössä.

Ja taas kerran vain omaa napaa, mutta jurppii niin maan p........!

mp73 yk2, kp 45/n.30

Tein sitten aamulla testin ja olipa yllätys, nega tuli taas! =( =(

Eka kertaa oli mieskin mukana testailemassa ja jännäämässä. Miehelle oli kans pettymys toi nega, odotteli ja katseli valoa vasten tarkoin. No, täytynee soitella neuvolaan maanantaina ja saada lääkärille aika kun alkaa oleen jo tosi pitkä kierto?!

Eipäs tämän kummempaa tällä kertaa. Ilmoittelen josko saan lääkärille ajan jo ensi viikoksi.

Olipas vaan omaa napaa.....

mp73 kp 43/n.30

En osaa poistua tältä puolelta eli seurailen teidänkin kuulumisia. :-) Täällä on niin kiva porukka. Odottelen teitä kuumeisesti kotiloihin.

Toivottavasti moni saisi maailman parhaan joululahjan eli masuvauvan. Toivottavasti plussia alkaisi siunaantumaan näin joulun alla, mikäs sen parempi joululahja.

T: Ona rv 6+2

Palstahiljainen tässä... Kiirettä pitää kauheesti kaikkee... En oo ehtinyt lukemaan mitään, Tsemppiä piinailijoille ja Onnea plussanneille!!

Meillä mennään nyt kp20/28 ja ei oo oireen oiretta =(

Oon jotenkin niin masentunut tästä vauvantekemisestä, että ei varmasti tärppää kun perus asenne on näin epäilevä. Toivon lasta vaan niin kovasti, ja en tajua miksi just meillä se antaa odottaa itseään. Moni ihminen elämässämme on raskautunut ihan vaikkei ole sitä edes ajatellut... ja miettii vielä aborttiakin... Oon vaan niin toiveissani, ja en tiedä jaksanko enää pettymyksiä. Meil oli toi pakkoyritys hyllyllä hetken aikaa, kun tuntuu että mielenterveys rakoilee j´ku toivoo ja toivoo ja aina vaan täti tulee... Nyt sitten taas kokeillaan. Ollaan oikeesti siis alotettu vauvantekopuuhat jo puolivuotta sitten!

Anteeksi purkaukseni, moni varmaankin tuntee samoin... Onneksi on joku paikka miss' ä saa käydä purkaa!!

Kaikkea hyvää kuitenkin kaikille! Siskot, ei luovuteta!!

Shani@ kp 20/28 ja yk ties kuin mones, mutta nyt taas virallisesti täällä 1

Hengailen nyt vielä täällä, kun en tohdi vielä siirtyä Kotiloihin...

ONAlle suuret onnittelut plussasta!! Sitähän se haamuviiva jo enteilikin. Tosi hieno juttu. Päästään kotiloihin nyt samaan aikaan, toivottavasti ;)

TARALD: Onpa merkillistä tuo, että ovistesti näyttää ovishuippua, vaikka ovista ei tapahtuisikaan. Ehkä ne siis voivat näyttää huippua johonkin hormonivaihteluun perustuen silloin kun ovulaatio tapahtuisi, jos tapahtuisi. Tai jotain. Selitän ihan sekavasti taas. Toivotaan, että ovulaatio olisi tapahtunut jo ennen lääkärissä käyntiä, eihän sekään ole mikään mahdottomuus!

MP73: Kylläpä sulla kierto venyy... Pidän täällä peukkuja, että se plussa vielä tulisi tässä kierrossa! Jaksamista nyt tähän viikkoon, odottelu on kurjaa mutta onneksi on nämä joulutouhut!

EPPU2: Toivottavasti ensi kierto on jo selkeämpi ja pääset " kunnon yritykseen" ... Niin ja tietysti toivotaan, että se ensi kierto sitten alkaisi pikapuoliin :)

Ja tervetuloa kaikille uusille ja plussia kaikille! (Heh, kirjoitin eka " pulssia" , ja sitäkin tietty toivon kaikille ;))

Flina rv 4+5

Niin tunnutaan menevän samoilla kierronpäivillä.

Toivottavasti plussataan kummatkin tällä kierrolla niin päästään kotiloihin jatkamaan samoilla raskausviikoilla. =)

Täällä ei mitään kummoista. =)

Tsirppana yk2 ja kp 6/31

Hoksasin että edellisviikon pinoonkin oli tullunna tekstiä, mutta eikait se haittaa. =)

Tervetuloa uusille!

Lähdenpäs törsäämään veronpalautus-rahat joululahjoihin ymym kivaan! Jotain positiivista tähän odotteluun!

Eipä ihmeellistä sitten eilisen, odottelua vaan! Eikä oireita edelleenkään!!! Pientä alavatsa tuntua oli illalla, mutta ei muuta! HÖ!!!

Plussaonnea! Piinailuja! Ovisbongailuja!

mp73 yk2, kp 39/n.30 (ennen pillereitä kp28)

Tervetuloa uusille. Mukavaa, että jatkoa löytyy, kun väki siirtyy Kotiloihin. Sehän meidän kaikkien seuraava osoite saisi olla!

Tarald: Mukavaa, että oli onnistunut reissu. Kyllähän oman perheen kanssa olo on aina erilaista kuin se, että mukana on " vieraita" . Tosi harmi, ettei ovulaatiota löytynyt tähän kiertoon. Toivotaan, että keho valmistuu nyt hyvin uuteen kiertoon. Toivottavasti joulu vie nyt ajatukset ja uusi vuosi tuo uudet uutiset.

Happy ja Tsirppana: harjoitus tekee mestarin...

Flina ja Lumituuli: mukava kuulla teistäkin. Vaikka mä ainakin käyn jo lukemassa kotiloidenkin kuulumisia, onhan siellä täältäkin tuttja.

Omassa olossa ei olekaan mitään kerrottavaa. Vielä ei ole piinaviikkokaan. Ovista olen yrittänyt pongata pelkän toispuoleisen vatsakivun perusteella. Kp13 alkoi tuntumaan ja oikeastaan kp14 tuntui vielä koko päivän. Osaako kukaan sanoa tämän perusteella mikä on oikea päivä. Aiemmissa kahdessa kierrossa kipu on tuntunut kp12 vain jonkun aikaa. Yrityksen puutteeseen tämä kierto ei ainakaan tyssää, ennemminkin liikayritykseen. No viikonlopuksi lähdetään mun vanhempien mökille, joten eiköhän tahti laannu...

Äiti1972 yk1 kp16/~28

minäkin tässä uskaltauduin tälle puolelle ja bongasin, että sulla 02 ja 06 syntyneet lapset entuudestaan. täälläpä myös. nyt toiveena pieni ikäero nuorimmille :-)

kiva pino tämä, on vähän erilaista kuumeilla kolmatta kuin ekaa tai tokaa...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat