Vierailija

kun oli tuulipuvussa siellä " kaupunkilomalla" .

Kommentit (25)

Mitä väliä niillä vaatteilla on? OIkeestiko jos te kuljette rakastuneena jossain ukkonne kanssa, niin teitä nolottaa, jos sen tukka on huonosti! Ette ole sitten ikinä tainneet olla rakastuneita miehiinne, jos tollaset asiat ovat ongelmia.

Mun mies oli ainakin ihan täysjuntti kun tavattiin. Mutta mitä väliä. Nykyään minä valitsen sille vaatteet, joten on ihan sama, mitä sillä oli päällään ennen meidän tapaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oletko itse sitten tosi rakastunut mieheesi, jos sun pitää muuttaa sen pukeutumista? Miltä susta tuntuisi, jos miehesi alkaisi muokata sun pukeutumista?

Mutta noi juhlavat treffit. Epäkorrektia pukeutua arkisesti. Se niiden yösijakin jo kertoo tasosta. Ei sinne tuulipuku sovi, vaikka oiskin juhlamallia.

Kyllähän sillä Jussillakin oli koko ajn sama fleece. Ja Anu oli pukeutunut kivasti, vähän juhlavampaan. Ja oli mukana enemmän ku yks pusakka.

miestäni pukeutumisessa opettamaan =) ei ole tuulipuku tyyppiä, enneminkin rennon rokkipukeutumisen kannalla - mutta aina ei ukon oma tyylitaju riitä... susanna ei oikein vielä oo päässy vaikuttamaan, mutta kyllä siitä hyvä tulee

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat