Sivut

Kommentit (62)

En oo ehtinyt, kun käydä nopeesti lukemassa kuulumisia. Nyt tulin siitä tapaamisesta vaan sopimaan. Yritän myöhemmin illalla ehtiä tänne enempi kirjottelemaan, kun mies menee yövuoroon.

Elikkäs, kumpi olis parempi tapaamispäivä 7.12. vai 14.12? Jotenkin olen ymmärtänyt, että muille enskoille toi torstai olis paras päivä. Mulle käy melkein mikä päivä vaan. Käykö kaikille paikaksi se Jumbo? Mulle se olis ainakin ihanteellinen paikka, kun päästään sinne vaikka kävellen. Ollaan Joonan kanssa autottomia aina silloin, kun mies on töissä.

Ketkä kaikki olis tulossa? Quiero siskoineen (tottakait siskos on tervetullut), Jenni, Lisa, Napero, Amy, NapNap??? Ketä muita? Ilmottautukaahan ja kertokaa, että mikä päivä on sopiva.

Palaan tänään tai viimeistään huomenna uudestaan :)

pesukarhu

Olipa Amy saanut kans ihanaisen sunnuntai-illan! Kyllä ne isovanhemmat on ihania, kun hoitavat näitä meidän kullannuppuja välillä, että saadaan vähän tuulettua! ;) Harmi, että meidän isovanhemmat ovat niin pitkän matkan takana, etteivät kovin usein pääse avuksi.

Mukavalta kuulostaa tuo pk-seudun tapaaminen, jos ei asuttaisi näin kaukana, olisi mukava tulla myös mukaan. Täältä lähtiessä moiseen reissuun menisi vain pari päivää, että jätetään väliin. ;)

Onnittelut Lisalle muutosta! Kauhulla vain ajattelen, miten vaikeaa olisi organisoida koko perhe tavaroineen noin pitkän matkan muuttoon... Tietty sen jaksaa, kun on oma motivaatio mukana, mutta rankkaa varmasti on. Voimia kovasti sinne!

Viime viikko meni meillä hujahtamalla (kuten nykyään tuntuu koko ajan menevän), joten jäi heikolle lukemiselle kuulumiset. Se jäi vain mieleeni, kun oli keskustelua makuultaan imettämisestä. Ihan itsekin havahduin, että onko sitä tosiaan joskus voinut vauvan asettaa syömään johonkin asentoon..? Onhan sitä, mutta ei enää. Matias konttaa illalla (jolloin siis imetän vielä makuultaan, jotta rauhoittuisi paremmin) sängyssä ja välillä parkkeeraa itsensä tissin eteen, milloin missäkin asennossa... Joskus rauhoittuu lopulta syömään ihan " vauva-asennossa" , mutta harvemmin nykyään. Hassua.

Muutenkin meillä on liikkuvainen ja nauravainen, mutta hampaaton veijari! Poikaparka ei ole vielä saanut ensimmäistäkään hammasta, ja ikää on tänään tasan 8 kk. Kaipa ne sieltä ajan kanssa tulevat. On jo monta kuukautta epäilty kitinöitä hampaista johtuviksi, vaan ei. ;) Nykyään meillä ovat yötkin rauhoittuneet *koputtaa puuta*, syödään vain kerran. Siitä yritän luopua tässä vähitellen vielä. Päivällä syö kuin hevonen, ainoa mikä vähän tökkii on aamupuuro, sillä syö tissiä juuri ennen ylösnousemistaan ahnaasti. (Kun on ollut puoli yötä syömättä.) Kerran erehdyin yökitinään tissiä tarjoamaan väärään aikaan, herra suuttui! Halusi vain tutin... Niinpä ehkä tässä päästään siitä viimeisestä ruokailustakin vielä eroon.

Meillä aloitettiin ohra tänään, taidan seuraavaksi siirtyä suoraan neljän viljan puuroon. Kaurapuurosta poika on tykännyt, syö sitä illalla ihan hillittömiä määriä. Myös possua aion aloitella tällä viikolla lihoista. Meillä alkaa tarha reilun kuukauden päästä, joten pitäisi varmaan ainakin kaikki viljat ja yleisimmät lihat olla aloitettuina.

Mitenkäs Pesukarhun Joona, jokos teillä kontataan? Entä miten lihat ovat maistuneet? Koitahan ennättää vähän kuulumisiakin kirjoittaa! (Tiedetään, helpommin sanottu kuin tehty...) Nykyään ei Matiaksen hereillä ollessa voi koneelle tulla ollenkaan, ja päikkäriaikaan on paljon muuta tekemistä. Illalla taas on mukava rentoutua sohvalla miehen kainalossa. Ja taas on päivä mennyt vilahtamalla! :) Yritän itsekin vähän useammin ennättää jotain kirjoittaa.

Kissankello ja M tasan 8 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mäkin alussa arastelin imettämistä, jopa oman isäni nähden appiukosta puhumattakaan ja kaikista muista vieraista ihmisistä... Mutta kyllä siihen loppuen lopulta aika hyvin sopeutui, ja loppuen lopuksi imetin ihan missä vaan ja millon vaan!!! Ja ajattelin asian niin, että kyllähän se pienikin tarvitsee ruokansa sillon kun on nälkä, ja syödäänhän me muutkin julkisesti! niin miksei vauvatkin vois sitä " harrastaa" !!!

Mutta nyt viettämään lauantai-iltaa...

napero ja Eetu, 12,5tunnin kuluttua 10kk

Kävin lukemassa viime viikon pinon ja siellä oli joku ehdottanu treffejä Tampereella, me tultais Eemelin kanssa mielellään mukaan jos semmoset ollaan järkkäämässä!

Ja sit mun oikeestaan piti kysästä, että miten toi yhteisöön liittyminen nyt sit toimii? Ku viimeks pistin hakemuksen, mutta mitään ei tullu vastaukseks... Että hyväksyttiinkö mut vai ei? Luulin ettei. Ja sit oliki tullu postii, että pitää esittäytyä tietyyn päivämäärään mennessä, muuten poistetaan jos ei oo kirjottanu siellä mitään. Siis täh?!?! Mä luulin, ettei sinne voi noin vaan tulla kirjotteleen. Vai voiko? Siis kertokaa tyhmälle!

-Larsku ja Eemeli taas...

Piti tulla tännekin oikein hehkuttamaan, että me päästään tänään miehen kanssa vähän viihteelle kahdestaan! Mennään leffaan ja sit tullaan kotiin herkuttelemaan. Taidetaan korkata häälahjaksi saatu skumppapullokin. Piti juoda se viimeksi hääpäivänä, mutta olinkin sitten raskaana. :) Pikku-quu on mummin ja ukin luona ekaa kertaa yökylässä, hui! No, eiköhän ne siellä pärjäile, vaikka selkeesti quu jo vähän katseli mummia ja ukkia epäluuloisesti tänään. Se alkaa vissiin jo tunnistaa äidin ja isin ja ihmettelee sitten että keitä noi kaikki muut oikein on...

Eiliset treffit oli jälleen kerran tosi mukavat, kiitokset vain meidänkin puolesta! Kivaa, että Amy ja Karssulikin tyttöstensä kanssa tuli mukaan! Amykin oli urhoollisesti kärrytellyt paikalle, vaikka tyttö taitaa nyt valvottaa äitiä öisin. Aino ja Mimmi oli tosi nätisti koko ajan, niin kuin kaikki muutkin enskapienokaiset. Mitä nyt quu taas sai pienet rintaraivarit... Just kun pääsin kehumasta, että ne on loppunut/vähentynyt. :) No, mutta onneksi sekin meni pian ohi, niin pääsin nauttimaan teidän seurasta. On kyllä aina niin kiva jutella ja nähdä, miten meidän vauvat kasvaa ja kehittyy. Jennin D oli kasvanut huimasti, tosi suloinen hymypoika! Lisalle vaan voimia muuttoruljanssiin, ja palaathan sitten kertomaan kuulumisia, kun olette asettuneet taloksi.

Tein eilen maistiaiskokoisia peruna-annoksia quulle pakkaseen. Oli jo tarkoitus aloittaa maistelut itsenäisyyspäivänä, mutta se jäi kun mies oli töissä ja nyt on ollut kaikenlaista hässäkkää eikä olla oltu sopivaan aikaan kotona tai mies on ollut töissä jne. Ajattelin, että en tänään vielä antanut perunaa, kun mies varmaan haluaa olla paikalla todistamassa sitä suurta tapahtumaa. :) No, josko jo tämän viikonlopun aikana.

Mutta nyt valmistautumaan illan koitoksiin!

-Q- ja -q- tänään 4kk tasan :)

En taaskaan kerkiä muuta, kun siitä tapaamisesta.

Naperon ehdottama keskiviikko ei tainnut sopia Jennille eikä Quulle. Lisa ehdotti sitä 7.12. Jospa me nähtäis silloin.

Eli sopiiko kaikille torstai 7.12. vaikka kello 12.00 Jumbon Fazerin kahvilan edessä??? (ei tainnut tosin Naperolle sopia tämä viikko, mutta rupeaa käymään päivät vähiin tässä ennen joulua. Jospa pääsisitte sitten seuraaville treffeille).

Nyt on taas mentävä...

Ainiin, onnittelut NapNApin tytölle 9kk päivän johdosta :) Ja samalla onnittelut muillekkin vauvoille, jotka täyttävät lähipäivinä kuukausia!

pesukarhu ja Joona 7,5kk

Mulle sopis (siis jos miehelle sopii) niin paremmin klo 13. kun sais tuo ukkeli nukkuu päikkärit autossa, ja niin saisin sen klo 11 syötettyy ja sit lähettäis ajeleen...

napero ja Eetu

Moikka vaan kaikille pitkästä aikaa!

En oo kerinny ollenkaan käymään oikeestaan edes netissä moneen viikkoon! On toi meidän poika ollu niin vaativaa sorttia. Nyt se vihdoinki nukkuu, ainaki vähä aikaa :)

Niin, poikamme sai nimenkin viikko sitten. Eemeli Mikael tuli pojasta :) Ei vaan millään osaa käyttää sitä nimeä, tulee vaan sanottua aina vauvaks tai pojaks.

Kuten jo tossa mainitsinki, niin Eemeli on ollu tosi kiukkuinen ja vaativa tässä viime viikot. Mun kaikki aika on menny sen viihdyttämiseen. Onneks tuli se vauva-lehden kantoliina, josta ollaan molemmat tykätty kovasti! alkuun mietin monet viikot, että miks toi lapsi on koko ajan niin tyytymätön. Kunnes tajusin, että mulla ei oikeesti maito riitä millään. Oon koittanu imettää tiheesti ja pumpata tiheesti, mut ei vaan auta. Joten sit oon pikuhiljaa siirtyny korvikkeisiin. Nyt imetän enää illalla ja yöllä. Harmittaa vähä, että tää imetys jäi nyt näin vähäiseks, mutta oman mielenterveyden kannalta on parempi ettei sitä mieti liikaa.

Nyt se on taas niin tyytyväinen, kun saa mahansa oikeesti täyteen. Sillon kun se oli nälissään, niin se ei nukkunu päivällä ollenkaan, kitisi ja itki vaan. Mikään ei auttanu. Toki se vieläki vähä kitisee, mutta siihen auttaa isin tai äidin syli.

Hih, meilläki on siirretty Eemeli nyt pinnikseen nukkuun. Eka se nukku meidän vieressä. Sit nukutettiin sitterissä meitin sängyn vieressä ja nyt se nukkuu pinniksessä. Ja nukkuu muuten paremmin ku missään muualla. Vastalauseita pinniksessä nukkumisesta ei tullu ollenkaan. Ku sammutetaan valot, niin poika nukahtaa melkein heti. Kerran yössä herää syömään.

Että semmosta meille, yritän nyt vähä ahkerammin käydä täällä lukemassa ja kirjottelemassa! Mut oli kai poistettu sieltä yhteisöstäki, ku luin se s-postiviestin liian myöhään... Nooh, ehkä yritän sinne tuppautua sit toiste uudelleen.

Mutta ei kai tässä nyt muuta, iloista maanantaita kaikille!

-Larsku ja Eemeli 7vkoa3pv

No, nyt sitten saatiin jo puhuttuu miehen kanssa, ja tultiin siihen tulokseen, että mennään to 7.12 sinne Ideaparkiin, joten meiltä nyt jää sitten nää treffit näkemättä... Ehkä sitten seuraaviin...

Ja vielä kyselen, että mitenkäs Tampereen " pää" on ajatellut nähdä? Meiltä kun on sinne yhtä pitkä matka kun Helsinkiin, niin päästäis sinnekin päin... Larsku oli ainakin innostunut, entäs burde, pikkumilli ja osborne...

(sori nyt vaan kaikille nää mun sähläykset noiden treffien kanssa, mutta kun niin kovasti haluisin nähdä teitä kaikkii...)

napero ja Eetu, joka nukkuu tyytyväisenä yöuniaan...

Moi! Meille sopii hyvin 7.12., myös seuraavan viikon torstai olisi sopinut. Mutta harmi, jos naperoja Eetu ei pääse mukaan! Koitahan vielä jutella miehesi kanssa, jos kuitenkin pääsisitte lähtemään. Kirjoita vaikka lapulle, jos ei muuten suostu juttelemaan, heh heh... Ei vaineskaan, toivottavasti saatte riidan sovittua. Mykkälakkoilu ja riitely ei ole kivaa!

-Q- ja -q-

Mä jo niin kaipaan lunta, kyllähän sitä pitäisi jouluna olla mutta huonolta näyttää!!

Mies ja tyttö tuolla vielä nukkuu. Minä heräsin jo klo 8 ja ehdin maidotkin viedä bussipysäkille. Tyttö oli taas eilen pitkästä aikaa koko íllan tissillä. Musta alkoi jo tuntumaan että ei sieltä mitää tule, mutta eipä tuo neiti ainakaan tissille kiukutellut. Uskon tämän tissillä roikkumisen johtuvan siitä, että tytölle ei maistunut eilen tissi ollenkaan aamulla/aamupäivällä. Muutaman imaisun aina otti ja joko alkoi huutamaan tai sitten seurustelemaan :) Nukkuminen oli paljon kivempaa tuolloin kuin syöminen :)

Viime yö meni taas kahdella syötöllä kun kaksi aikaisempaa yötä meni kolmella. Jos tyttö nukahtaa ennen klo 22, niin aika varmasti hän herää syömään 3 kertaa. Jos taas klo on sen 22-23 kun tyttö nukahtaa, niin kaksi kertaa riittää hyvin :)

Kaippa tästä voisi alkaa kahvinkeittoon. On se kyllä kumma että aamuisin ei ole ollenkaan nälkä, mutta illan voisi asua jääkaapilla :) Ja yölläkin aina tajuton nälkä, kun herää tyttöä syöttämään :) Voisi syödä hevosen ja sitten vaikka vielä lehmän jälkkäriksi :)

MiaMik ja Ida 2kk+

PK-SEUDUN TREFFEILLE TULEVAT!

Voitaiskohan me päättää vaikka huomisen aikana, että treffataanko tällä viikolla vai ens? Ketä on tulosssa, pesukarhu, Q+sisko, Napero(?), NapNap(?), Lisa(?, tai sun on kyllä melkein pakko tulla jos ja kun olette häipymässä täältä ;)), ketä muita?? Kaikki kohtuullisen matkan päässä asuvat vaan mukaan! Mulle käy molemmilta viikoilta muut paitsi ti ja ens viikolla ke ei käy. Haluisin, et päätetään pian, koska voisin sit vähän miettiä et minä päivänä meen minnekin (pitäis käydä nimittäin muutamassa paikassa täs tän/viim. ens vikon alun aikana)..

Me siirrettiin D' n pinnis taas ihan tohon meidän sänkyyn kiinni, kun D nukkuu niin huonosti (sekä yöllä että päivällä :S). Yöllä ei meinaa millään nukahtaa syömiseltä tai nukahtaa mut heti kun mä lähden vierestä niin herää. Nyt pystyn ite nukkumaan jonkin verran enemmän, kun voin nukkua samalla kun pidän D' a kädestä.

D on ton huonon nukkumisen takia tosi kitisijä nyt, lisäks syö tosi huonosti. Kun aiemmin veteli melekin litran korviketta päiväs, niin nyt menee joku 700 ml :S. Tänään on nukkunut hyvin päiväunia, kun ollaan oltu aamusta asti ulkona (=Tikkurilassa kaupoilla ;) ), välillä heräs syömään vähän, mut muuten on nyt nukkunut jostain 10.15 asti. Mun muistaakseni D' lla oli tällänen samanlainen kausi sen 3 kk rokotuksen jälkeen ja nytkin tää alkoi rokotuksen jälkeen. Voi olla et ei liity mitenkään tohon rokotukseen tai sit liittyy, toivottavasti vaan menis nopsaan ohi.. *Haluaa sen ihanan aurinkoisen vauvan takas tuon kitinäriiviön tilalle*

Q: Eikö olekin ihana päteä ;)? On edes vähän enemmän kokemusta kuin joillain ;)

Larskulle voimia! Ei se korvike ole sen huonompi vaihtoehto, jos sillä saadaan joko äidin tai vauvan (tai molempien) vointi paremmaksi. Meillähän D on ollut pelkästään korvikkeella 2 kk iästä asti. Sitä ennen ei ollutkaan kertaakaan saanut korviketta..

Mia vaan jaksaa kuskata maitoja pysäkille! Tosi hienoa työtä teet! D' kin sai sairaalassa luovutettua maitoa.

Jenni

Meille sopii kans toi klo 14 ihan hyvin... Ja treffipaikoista kumpi vaan on ihan kiva.. Tosin mulla on semmonen olo, että sokokselle saattais mahtuu ehkä paremmin useiden rattaiden kanssa??? Vai?? Mut stockka on ehkä viihtysämpi paikkana.. =)

Hei muuten.. oltaisko kysästy odotuspuolen väkee mukaan myös? Esim. tikru saattais innostuu kun sekin asuu tässä tampereen seudulla jne.. Musta ainaski olis hauska nähdä niitä, kun niin harvoin täällä tampereella mitään treffejä on... :)

Burde ja Penni (2kk+)

Kommentoin nyt näin pikaisesti vaan treffejä kun tällä mammalla on vähän naama kalpeana eilisten pikkujoulujen jäljiltä... Isä ja poika lähti evakkoon ja jätti mut toipumaan :D

Niin eli siis molempiin tosiaan vaunujen kanssa mahtuu kyllä. Stockan lastenhoitohuoneessa en oo käynyt, mutta Sokoksella ainakin on kiva siisti huone. Imettää voi toki siinä kahviossa jos se itselle tuntuu luontevalta, mutta sitten Sokoksella lastenhoitohuoneen edessä on ainakin muutama penkki jotka on sitten vähän rauhallisemmalla paikalla

Jospa sitä nyt ehtisi kuulumisiakin kertoilla  En oo tosiaan millään ehtinyt tänne kirjotella. Lukeminenkin on jäänyt tosi vähäälle, joten pahoittelen, että en kaikille nyt pysty kommentoimaan. Sama vika mulla, kun Kissankellollakin. Nyt, kun Joona liikkuu jo tosi ripeesti, ei voi Joonan hereillä oloaikana olla koneella. Joonan nukkuma-aikaan taas täytyy hoitaa kaikki muut asiat. Esim. ruoan laitto ja itse syöminen. Sitten Joona on taas iltaisin tosi vaikeesti nukutettavissa, että ei jää mulle paljon omaa aikaa illallakaan.

Jospa nyt sit alotan omista ja Joonan kuulumisista. Kissankello kyselikin, että konttaako Joona. Ei se vielä oikeestaan konttaa. Pari konttausaskelta saattaa ottaa, mut nopeesti vaihtaa vanhaan kunnon mittarimatotyyliin. Taitaa olla vielä nopeempi liikkumismuoto (pääsee nopeemmin kiellettyihin paikkoihin). Lempi kohteita ovat sähköjohdot, rattaiden renkaat ja tietysti vauvojen ihmemaa eli av-laitteet  En tiedä, että oonko kertonut, mutta Joona menee jo itse istumaan. On se jo jonkin aikaa mennyt, joten voi olla, että oonkin jo kertonut.

Lihat uppoo tosi hyvin. Kanaa Joona on nyt syönyt. Lounaaksi annan aina 1/3 jääpalakuutiollisen kanaa. Miten paljon muut vauvat syö lihaa päivässä? Aluksi erehdyin antamaan Joonalle lounaalla koko jääpalakuutiollisen kanaa, mutta se tais olla liikaa, kun meni pienen maha ihan kovaksi ja ei meinannut kakka tulla. Nyt oon sitten leikannut jäätyneitä kanakuutioita kolmeen osaan. Annan lihaa vaan lounaalla. Päivälliseksi Joona syö kasvissosetta. Illalla on edelleen se sama kaurapuuro. Pitäis varmaan kans ottaa joku uus vilja käyttöön. Ja joku uus liha. Ehkä se on se possu seuraavana vuorossa. Kohta varmaan lisään Joonan ruokiin vielä aamupalan. Sitten puuttuukin vaan välipala listalta.

Toivottavasti Osbornen kurkkukipu hellittää pian ja ei tartu tyttöön. Meidän Joonaakaan ei saa millään nukkumaan omassa sängyssä. Nukutan illalla Joonan mun viereen meidän sänkyyn. Siinä se sitten heräilee illan mittaan ja käyn taas nukuttamassa. Sitten, kun menen itse nukkumaan, nostan Joonan pinnikseen. Parin tunnin kuluttua Joona yleensä herää ja otan sen meidän viereen. En jaksa enää siirrellä, kun Joona ei kuitenkaan nuku kunnolla omassa sängyssään. Joona menee toisinaan tosi myöhään nukkumaan. Viime viikollakin meni yhtenä yönä kello yksi ja seuraavana yönä kello 12 nukkumaan. Meni siis vasta sitten, kun minä menin nukkumaan. Hyvä puoli siinä oli se, että sain nukkua pitkään, kun Joonakin nukkui.

Harmi tosiaan, kun Kissankello asutte niin kaukana. Olis tosi kiva ollut, jos oisitte päässyt tapaamiseen  Seuraavalla kerralla hommaatte lentoliput ja päräytätte lentsikalla tänne  Taitaa vaan olla sitten vähän hintava reissu.

Ja tosiaan toivottavasti Napero pääsette tänne pk-seudun treffeille seuraavalla kerralla. Ei meiltäkään kyllä mikään mahdoton matka olis tulla joskus sinne Tampereelle treffailemaan ensikoita. Nyt oon vaan yleensä ihan autoton, kun mies on töissä. Mullakin aina melkein pyörähtää kohtu ympäri, kun nään vauvamasun. Niin paljon sitä masua itsellenikin odotan  Mun entinen kurssikaveri sai just tytön. Harmi vaan, kun nekin asustelee tuolla Oulun seudulla, niin en pääse katsomaan pikkuista nyyttiä.

Huomenna siis tavataan Jumbon Fazerin edessä kello 12.00. Kiva nähdä teitä kaikkia  Kiva, kun Amykin pääsee mukaan. Saa nähdä ihan pikkuruisenkin vauvan 

Nyt täytyy mennä vahtimaan nuita linnan juhlia 

pesukarhu ja Joona 7,5kk

Ääh,mä en pysty taaskaan kommentoimaan oikeen mitään, en avannu konetta moneen päivään..olin torstain oksennustaudissa, yhtään mikään ei pysyny sisällä, ei ees vesi ja oksensin ihan jatkuvasti.Vieläkin on ihan voimaton olo kun imetys taitaa viedä ne vähäisetkin ravinnot tästä mammasta, maito onneks riitti kuitenkin vaikka sitä pelkäsin:)

Nyt pitäis alkaa taas muuttolaatikoita pakkaamaan..plaah!

Viiperolle tosta syömisestä: Liia oli tissillä valehtelematta ainakin ensimmäisen kuukauden:) Siis ihan oikeesti pääsin tytöstä irti ehkä vartiksi ja johan alko huuto..just ehdin suihkussa käydä mutta söinkin samalla kun imetin ja mihinkään ei päästy kun tyttö alkoi heti huutamaan tissiä! Toinenkin kuukausi meni hyvin pitkälti samalla lailla mutta sit alko helpottamaan, Liialle on tullut painoa kolo per kuukausi ja oon kyllä sitä mieltä ettei vauva liikaa syö eikä oo mitenkään liian punkero vaikka ois tissillä kuinka paljon. Meillä ei oo tuo tuttikaan kelvannut joten senkin eestä oon sitte joutunu imettelemään..ja tissille myös nukahdetaan illalla.

Quulla oli ollu mukava ilta miehen kanssa,hienoa! Mä taidan olla ainoa kaheli joka ei pysty lastaan hetkeksikään jättämään yhtään mihinkään,raahaan tyttöraukkaa mukana kaikkialle;)

Queen

Meillä odotellaan neuvolaan lähtöä ja likka nukkuu ainakin hetken vielä tuossa sohvalla, joten muutaman sanasen ennätän kirjoittaa.

Ihan aluks tapaamisesta: meillä tosiaan muutto lauantaina, joten ensi viikko olis parempi, mutta jos tärskyt järkätään jo tällä viikolla, niin yritetään kuitenkin tulla mukaan. Ja Jumbo olis meille tosi helppo paikka tulla. Olisi tosi mukavaa päästä näkemään teitä ja vähän tuuletumaan näitten remonttikiireitten keskeltä! =)

Mimmim mummi oli viikonlopun täällä ja saatiin miehen kanssa aikas lailla remppaa eteenpäin. Ja parasta kaikessa oli sunnuntai-ilta, jolloin jäin itsekseni sinne uuteen kotiin. Lämmitin saunan, join kaks siideriä, söin suklaata ja luin lehtiä ja kirjaa. Ja nukuin kuin tukki. Vain kerran piti aamuyöllä herätä pumppaamaan maidot ja taas uni jatkui. =) Toki sinne jääminen oli aluks vaikeeta, kun heti tuli tyttöä ikävä. Mutta kyllä teki hyvää!

No nyt tämä likka heräs ja piti hakee se olkapäälle. Ehkä menemme tsekkaamaan vaipat ja sitten lähdetään sinne neuvolaan. Palailen myöhemmin...

-Amy ja Mimmi-

Ja kiitos vaan tosi mukavista treffeistä! =) Olipas mukava taas saada naamoja nimien taakse. Ja tietysti nähdä teidän pienokaisia. Meidän Mimmi käyttäytyi tosi hienosti vielä kotimatkankin eli nukkui kotoolta lähdöstä klo 10.30 aina kotiinpaluuseen klo 14 saakka. Sitten syötiin ja lähdettiin vielä asioille ja sitten mummulle hoitoon. Nyt neiti nukkuu tässä rintarepussa, kun en uskalla laittaa sitä vielä sänkyyn. No, oikeesti se on kyllä jo niin unessa, että ehkä se jo jäis sinne. Josko tää yö olis jo helpompi...

Vilkutuksia vaan kaikille, yritän nyt saada nämä naiset yöpuulle. Isi jo kuorsaa... ;o)

-Amy ja Mimmi-matkustaja-

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat