Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!!

AIHA Rv 15+3 (14+6)

Sivut

Kommentit (55)

Helpa77: Tervetuloa takaisin! Ihana, että kaikki on kuitenkin hyvin.

Ona: Tervetuloa tuoreen plussan kanssa! Siitä se lähtee!

AnttuSanttu ja Peetu-Lotta: Teillä sitten iloisia ultrakuulumisia. *halaus* Voi kun mekin saatais tietää sukupuoli sitten rakenneultrassa (10.1)

ja PikkuPilullakin oli ultra ja siellä kaikki hyvin. Onnittelut myös sinne!

ON: Ei uutta auringon alla eiliseen...

AIHA Rv 16 (15+3)

Tein tepposet ennustajalle ja laitoin eka meilin, missä oli vain vanhempien syntymäajat, ei muuta. Madam lupasin näin kaksi tyttöä 2008 ja 2011. Sitten laitoin toisen, mihin rustasin kaikkien tiedot ja LA:n ja nyt lupasi pojan syntyväksi kolme viikkoa etuajassa. Sopisi tuo järjestely vallan hyvin.

Oon ihan varma, että masussa ei oo ketään tai sitten menevä pikku poika. Paahdan ihan täysillä, kuudelta ylös laittaa itteni, sitten tytöt valmiiksi koulua varten, kyyditys kouluun, 8-9 tuntia duunissa vieraassa kulttuurissa, sitten kotiin ruoan laittoon, siivoamaan, lasten viihdytystä, läksyjen lukemista ilta ja nukkumaan. Eikä väsytä yhtään! Mies on reissussa koko ajan, eikä ole sitäkään apua. Jotain vikana, olen liian energinen:)

Enää 9 päivää ja pääsee kurkkaa masuun:=)

Lumituuli rv6+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onalle onnea plussasta ja tervetuloa joukkoon!

Ihanaa anttusanttu, että saitte varmuuden sukupuolesta! :)

Meilläkin siis vihdoin np-ultra takana! Siellä se pieni täydellinen ihmisenalku kölli :)) Kaikki oli kunnossa, ja niskapoimuakin tosi minimaalisesti eli 0,4mm. Pituutta pienellä oli päästä peppuun 6cm. Että on paljon rauhallisempi mieli, kun vihdoin näki että masussa tosiaan on joku ja sillä on kaikki kunnossa! :) Aika kauan ultrasikin, kun vaavi nukkui ja halusi saada sen hereille. Kuvat ei vaan ole kovin hyviä, kun on otettu mahan päältä ultralla. Ultrasi eka alakautta ja otti mitat ym ja sitten ultrasi vielä mahan päältä, että saisi vaavin hereille ja otti sitten vasta kuvat, joten eivät olleet yhtä selviä kuin alakautta ultratessa. Pääasia että että kaikki kunnossa ja itse sai nähdä vaavin hyvin :) Ja vaavi vastasi viikkoja hyvin.

Ensi viikolla ensimmäinen neuvolalääkäri ja rakenneultra onkin sitten 31.1.2007 :)

PP 12+5

Sain tänään ne tiistaiset labran tulokset, muuten ok, mutta siellä se streptokokki b taas jyllää, joten viikon antibioottikuuri tiedossa. Reseptiä en vielä saanut, koska lääkäri ei ollut tänään paikalla, mut ens viikolla sit. Eikä mulla kyl kiire olekaan kuuria aloittaa, kun on niin oireeton tuo bakteeri. RR oli 104/50, joten ei ihme, että silmissä näkyy välillä kirkkaita pisteitä - salmiakkia ja vettä oli terkan määräys. Nii, ja persiljaa, et sais hemoglobiinin pidettyä kurissa - nyt oli 121. Hiukan huolta aiheutti sf-mitta, joka oli 25cm! Vajaa 2vk sit oli 27cm, joten sain esn viikoks vauvelin kasvukontrolliajan. Terkka kovasti vakuutteli, et johtuu vauvelin asennosta vaan tuo pieni mitta.. Ja onhan tää kyllä tosi alhaalla, ja kuulemma tilaa on vielä ihan pyöriskelläkin, joten toivottavasti ei syytä huoleen!

Ennustaja Ellin vastausta kovasti odottelen, täsmääkö Madam Mamman kanssa.. Mukavaa alkavaa viikonloppua! =)

Minni & [color=teal]Mulperi [/color]29+4

Ona: Onnea plussasta!

ON: Just mietin, että mun olo on vieläkin lähes kuin ei oiskaan raskaana. Nyt viikkoja 13+2. Täytyykin nauttia tästä olosta täysin siemauksin, kun maha ei oo edessä, enää ei ees väsytä ja vielä jaksaakin kaikkea. (Paitsi pitkät kävelyt ja seisoskelut)

Me kerrottiin isovanhemmille tuossa vähän aikaa sitten vauvasta ja oletettiin, että ne kertoo kaikille muille. Mun äiti soittikin joka kylän läpi ja kerto tulevansa taas mummoks, mut miehen vanhemmat ei oo kertonu edes muille lapsilleen, vaikka ovat yhteyksissä niihin lähes joka päivä. (Mies kyllä sano, etttä ei ne nyt mitenkään erityisen innostuneita uutisesta ollu ja tuntuivat epäilevän, että olis vahinko...) Mut onks tuo nyt normaalia vai voiko laittaa sen piikkiin, että niille toi kolmas ei ollu mitenkään erityinen uutinen? (Juu, hormonit jyllää ja ärisee... x) )

Lumituuli: Mulle Madam Mamman vastaukseen meni 7 päivää, se Ennustaja Elli ei oo vastannu vielä (nyt siis 10 päivää kun laitoin viestiä). Saas nähdä vastaako ja kuinka eri tavalla.

Eipä tällä erää muuta! Ultraan enää kolme yötä! ;)

PP 12+2

Tein maanantaina Apteekin raskaustestillä plussatestin. Viiva ilmestyi 10 minuutissa ja oli selvästi kontrolliviivaa haaleampi, mutta selvä plussaviivaa kumminkin. Yksi testi oli tallessa ja tein sen tänä aamuna, vahva plussa!

Oireita ei oikeastaan ole. Välillä hieman tuntuu ns. menkkajomotuksia, mutta sellaista oli aikaisemmissakin raskauksissa. Rinnat tuntuvat oudoille.

Jalat ovat tiukasti maassa, sillä minulla on kilpirauhanen leikattu pois ja luin jostain, että keskenmenoriski voisi olla normaalia suurempi. Olen kuitenkin erityisseurannassa ja levollisin mielin. Vauvaa seurataan tarkkasti ja minun veriarvoja. Turha stressata, kun en itse voi tilanteelle mitään. Eletään onnellisina päivä kerrallaan.

T. Ona rv6 tai jotain

Anttusanttu: Meilläkin tämä on näistä kaikista eniten harkittu. Kolmannen kohdalla ihan oikeesti mietittiin, että riittääkö rahat, onko asunto liian pieni, miten auto jne. Ja todellakaan ei ryhdytty puuhaan ennen kuin oltiin aivan varmoja. Edelliset ovat vain tulleet, kun vauvakuume on iskeny. ;) MUt kaipa isovanhemmille kolmas on jo eri asia.

Eilen tosin pahoitin mieleni, kun siskoltani kuulin, että äitini vainoharhaisuuksissaan on sanonu, että pitäis ottaa iisimmin, ettei mee kesken, kun sillä itsellään kolmas raskaus jonka LA ei sijoittunu samaan vuoden aikaan kuin kahden ekan meni kesken. GRRRR! Mä tiesin tuon ajatustavan siltä kyllä, kun se sitä jauho jo ennen raskautumistani, että jos meille tulee kolmas, niin pitää olla varoivainen ettei mee kesken kun silläkin kolmas meni. Tästä syystä en kertonu äidille ennen rv 12. (Sen keskenmeno kun oli tuulimuna siis.) No, näköjään tuo keskenmenoriskin väistyminenkään ei riitä sille, kun LA on nyt eri vuoden aikaan. Mut mä vedin tästä NIIN herneet nenään. :(

Toinen mitä se jauho viime kesänäkin vielä oli, että " kyllä te sen kolmannen vielä teette sit myöhemmin niin kuin mekin tehtiin" . Se oli tosi vaisun oloinen, kun se kuuli raskaudesta ja ikäerot tuli puheeks. MITEN joku keski-ikäinen voi olla niin tyhmä, ettei tajua, että maailmassa syntyy lapsia paljon eri vuodenaikoina, eikä yleensäkään asiat toistu äidiltä tyttärelle kopiona. AAAARGH. Ilman näitä raskaushormoneja oisin kai selvitä tästä ketutuksesta olankohautuksella, mut nyt se ei oo mahdollista...

Tokaa odottaessa se jauho koko ajan, että sen on pakko olla poika kun suvussakin on tokat AINA ollu poikia. Ja listasin sille monta sukulaista joilla on tyttö tokana, niin ei niit lasketa. Ultrassa rv35 todettiin, että tyttö tulee ja siltikin tää jääräpää usko viimeiseen asti, että siellä on poika. Ultrat erehtyy, hän ei...

Tästä tuli kyllä melkoinen valitusvirsi, mut pakko höyrytä vähän ulos ajatuksia... Ens la pitäis raahautua sen synttäreille ja ärsyttää jo etukäteen miten se siellä varmaan hössöttää etten mä saa tehdä mitään ja sukulaisille ties mitä jauhaa intuitioistaan. Täytyy varmaan töksäyttää sille, että mistä se luulee tietävänsä, että tää on mun kolmas raskaus. Yöksi ei kyllä sinne jäädä, kun hermot siellä taitaa mennä. Eiliseen asti kuvittelin, että helpompi jäädä yöksi kuin ajaa pimeässä, mut nyt mieluummin otan sit riskin, et hirvi posahtaa eteen... :(

Hulda 13+3

Helpa-77: Syvimmät pahoitteluni tilanteesi johdosta! Kuinka ikävää, kun pahimmat pelot toteutuvat :-/ Voimia!

Vaipoista: Meillä on kummallekin lapselle sopinut ihan eri vaippamerkit, pampersit istuivat pojalle, mutta liberot typylle... Pojalla on sellainen kapea lantio ja tytöllä leveämpi. Kun kuopus oli parin viikon ikäinen, kuului hoitopöydän suunnalta oivaltavasti:" tämä vauva on kyllä niin tyttö!" Olin ihan äimänä ja vaan naureskelin miehelle, että no hyvä et nyt tajusit... Mutta mies vaan rupesi silloin selittää näitä lantion mittasuhteita, että tottahan tulevalla naisella on leveämpi lantio kuin pikkuisella pojalla. Me muistetaan tämä tapaus molemmat, ja se on jäänyt hauskaksi muistoksi. Tämä mittasuhde ero on kyllä säilynyt, että näin meidän muksuilla. Nyt käytän kuopuksella aina alennusvaippoja, ei niitä enää hirmuisesti kulu, kun päivittäin kuitenkin lirauttelee pottaankin...

Olen yrittänyt tässä raskaudessa tarkkaan katsoa mitä syön, ettei se paino nyt tällä kertaa karkaisi taivaisiin... Mutta piru kun on vaikeeta! Kaikki joulusuklaat kaupoissa ja muita herkkuja, joulutorttuja söisin vaikka pellillisen. Joka kerta tekee mieli kaikkea hyvää ostoksilla. Tulee alakuloinen fiilis kun en osta mitään nannaa, mutta toisaalta, jos ostaisin ja söisin, niin masentuisin siitäkin turhasta syömisestä! Yhtä sisäistä kamppailua kaupassa käynti. En voi ostaa mitään vierasvaraa, syön kuitenkin kaiken ite, ennenkuin yhtäkään vierasta on käynyt. Jouluna meinaan kyllä jonkun verran herkutella! Eihän se joulun kolmen päivän herkuttelumaratooni ainakaan meikäläisen painoa nosta, vaan se on se, että jo ennen joulua vetelee torttuja ja suklaata ja ym. herkkuja. Näin ainakin männävuosina...

Mutta toisaalta, viime raskaudessa painoin tässä vaiheessa jo 6kg enemmän, ja lähtöpaino näihin kahteen viimeiseen raskauteen on ollut sama. Että on tästä ollut jotain hyötyäkin!

Mutta torstain neuvolan jälkeen ostan sipsipussin ja dippiä ja nautin kunhan saan lapset nukkumaan :o) En mä nyt ihan totaalikieltäytyjä halua olla...

Tänään laitoin äitiysfarkut jalkaan pitkästä aikaa, ja nyt nämä pysyvät hyvin ylhäällä! Ihanaa, on tosi mukavat jalassa. Täytyy kaivaa kaikki mama-paidat esiin...

Mutta eipä muuta ihmeempää, tsemppiä alkaneelle viikolle kaikille kotiloille (ja varsinkin toisille samanlaisille painonvahtijoille kuin minä)!

Tulevan viikon kohokohtia ovat meikäläisellä neuvola to ja 4d-ultra pe, laitan sitten viimeistään pe-iltana ultrakuulumisia, että onhan se nyt varmasti tyttö :o) Toivottavasti kaikki on hyvin!! Se on se pääasia!

(Apua, puhutaan muuten jo lapsille siskosta, jotenkin on vaan niin tyttöolo...)

T:Anttuli rv21+2

AnttuSantulla, Peetulotalla ja Pikkupilulla kivoja ultrakuulumisia, onnittelut niistä.

Helpalta kivoja uutisia, että raskautesi kuitenkin jatkuu. Todella ihanaa!

Onalle onnittelut plussasta ja tervetuloa joukkoon!

Vastaan sitten Gallupiin eli miten suku ja ystävät ovat suhtautuneet tähän kolmanteen tulokkaaseen. Meillä kaikki ovat olleet iloisia ja onnellisia meidän puolestamme. Muutamat ovat sanoneetkin, että ihme jos ei sitä kolmatta lasta olisi tullutkaan. Kukaan ei luullakseni ole ajatellut tätä vahinkona. Meillähän edelliset muksut jo 6- ja 9-vutuotiaita. Itse olemme pääasiassa viestiä levittäneet, mutta eiköhän se ole levinnyt ihan muutenkin. Eli ei onneksi ole ikäviä ajatuksia tämän suhteen, pahoitteluni niille joilla tämä asia on aih. mielipahaa.

Palatakseni vielä noihin ennustuksiin, niin meinasin silmäni pudottaa kun äsken spostini luin. MadamMamma siis ennusti nopeasti, jo seuraavaan päivään mennessä, tyttöä syntyväksi 14.2. No, EnnustajaEllillä meni vähän kauemmin, mutta...hänkin ennustaa tyttöä ja syntymäpäiväksi myös 14.2. En kyllä tunnusta olevani mitenkään taikauskoinen, mutta kyllähän tuo nyt hiljaseksi veti. Madam ei nähnyt meille muita lapsia, Elli ei ollut laittanut siitä asiasta mitään kommenttia. Saas nyt sitten nähdä kuin käy... Meillä on 6.2. synnytystapa-arvio, synnytänkö alakautta vai sectiolla. Jospa se lääkäri sanookin, että leikataan jo 14.2. Oispa yllättävää. Tosin itse haluaisin alatiesynnytyksen. Tuona päivänä olis Rv 37+2. Ei kai niitä sovittuja sectioitakaan noin paljon aiemmin la:aa tehdä? Onpa jännä kertoa miehelle noista ennustuksista, kun se tänään mummolasta pojan kanssa palailee. Hänen mielestään ne nyt ainakin on ihan huuhaata.

Vointi ollut ihan suht hyvä, välillä närästelee ja se ei kyllä tunnu kivalta. Torstai-iltana oli yksi kivulias supparikin, mutta muuten vain niitä kovettumisia rasituksen yhteydessä. Kovin isoja ruoka-annoksia ei voi kerralla syödä, kun tuntuu ettei sen jälkeen sovi kunnolla edes hengittämään. Tänään viimeinen vapaapäivä viidestä ja huomenaamulla aamuvuoroon. Ens viikolla ei olekaan kuin ke vapaata. Torstaina olis 2. nla-lääkäri. Että tämmöstä tällä kertaa.

Rouvar Rv 27+6

[b]Onalle [/b] onnittelut plussasta ja tervetuloa joukkoon!

Helpalla se kävikin aika erikoinen tapaus, mutta onnea raskauden jatkumisesta! Toivottavasti tästä eteenpäin saat vastaanottaa vain hyviä uutisia!

G:

Meillä on sukulaiset ihan mielissään (jotkut jopa innoissaan) ottanut vastaan uutisen, että meille kolmas tulee!

Miehen sukulaisista en niin tiedä, mutta niistä en niin välitäkään, ajatelkoon mitä ajattelee!

..mitähän muuta piti kommentoida..ajatus katkes nyt ihan täysin..

Omaa [b]( ¤ ) [/b]: Maha on todella valtavan kokoinen ja alkaa olla todella hankalaa kaikki liikkuminen ja touhuaminen.

Lenkille ei voi edes ajatella menevänsä, kun vihloo tonne häpyluun tienoille aika mukavasti!

Jouluostokset on melkein kaikki saatu tehtyä (onneks), enään muutama juttu pitää ostaa ja sit on sekin homma hoidettu!

No, eihän tässä tosin olekaan kun muutama viikko jouluun!

palaan asiaan myöhemmin, kun ajatus ei nyt tämän enempää luista!

mammutti ja Vilppu rv 30+3

Mut toi AIHAn viesti oli kuin omaani. Me kanssa läpikäytiin mahatauti (ollaan kyllä oltu tosi onnekkaita kaikkien tautien suhteen, tääkin oli eka mahatauti vasta esikoisella3v). Mutta kanssa lauantaipuolenyön jälkeen alkoi esikoinen vedellä yrjöjä, sitten kuopus ja viimein minä. Mies oli potemassa omaansa pois jo toisessa huoneessa, joten minä sitten siinä hoitelin koko rumbaa yksin. Kyllä pari kertaa sitten aamuyön tunteina tuli mieleen että miten väärin on, että miehen ollessa kipeä vaatii liki sataprosenttista potemisrauhaa, minä taasen sain varpusparvia metsästää kuopus nojailemassa polvia vasten ja viimein kun " pääsin" oksentelemaan, istui esikoinen lohtua saamassa sylissä. No oma vikani, mitäs en hakenut ukkoa paikalle ite. Ja oli mulla taka-ajatus, potekoon, niin saa sitten hoitaa muksut päivän kun minä poden omiani.

Mutta oli joo kaikkea muuta kuin kiva kokemus ja toi tauti oli raju mutta nopeasti ohi.

Suurin harmi on että esikoisella ois ollut synttärijuhlat mutta kutsu siinä sitten väkeä paikalle kun me ihan voipuneita.

Ja tietty, onnittelut plussasta ja (helpahan se oli?) väärästä hälytyksestä, kylläpä varmasti säikäytti.

Mulla on viikon päästä rakenneultra, huomenna neuvola. Mä olen tuon muksun liikkeitä kuullut jo viikkoja mutta kyllä se on verkkainen liikkuja tai sittne tunnen tosi huonosti niitä, hiljaseen ja harvoin. Että sihen tarpeeseen tulee kyllä toi neuvola ja dopplerilaite puhumattakaan ultrasta sitten. Varsinkin kun erehdyin lukemaan tosta toisaalta aiheesta verestä istukan takana, se herätti vähemmän positiivisia mietteitä, ja mullahan oli siellä kanssa (np-ultrassa) joku kysta/rakkula, miksei sitten verta... On se kumma että ennen ultria alkaa aina kummitella mielessä mitä kaikkia sitä voi pielessä olla.

No nyt pitää poistua iltasatua lukemaan.

rv 18+0

Täytyy tännekin välillä pinoutua, kun on edelliskerrasta jo aikaa!

[b]Helpa:[/b]Pahoittelut suru-uutisesta..Voimia ja tsemppiä uusiin yrityksiin!

Vaippamerkeistä:

Minä oon viimeksi ostanut vaippoja joskus yli neljä vuotta sitten, joten alusta täytyy ne merkit opetella, mutta luulisin, että alkuun käytän jotain ns. " merkkivaippoja" ja sit vähän myöhemmin siirrytään halvempiin!

Mitähän kaikkea viimeviikon pinkassa olikaan puhuttu..?!

Lumituulikohan tuskaili epätodellista oloa..;

Muistan kyllä ihan samanlaisia tuntemuksia itsellä ja lähes kaikilla uusilla odottajilla täällä odotuspuolella, kun odoteltiin viikkojen kulumista!

Porukkaan kuulut ihan samallalailla, kun kuka tahansa meistä!

Mulle on tullut lähes päinvastainen olo, kun sillon alussa kun odotti, että viikot kuluis mahdollisimman äkkiä..

Nyt kun laskin päiviä jouluun, niin tuli sellanen olo, että voi harmi, joulu kun on ohi, niin pian on sit tää raskauskin!

Masua tulee ikävä ihan varmaan monta kertaa vaikka alkuvaikeuksien jälkeen vannoin, etten enää ikinä halua olla raskaana..!

Supistuksia mulla on alkanut olla, tosin kivuttomia, enkä alkuun niitä edes tunnistanu supistuksiks. Aikasemmin mulla ei oo suppareita ollu kun vasta synnytyksessä, joten tälläset kivuttomat harjotus-supparit on ihan uusi juttu mulle!

Äippäloma alkaa parinviikon päästä...ja siitä tulikin mieleen, että joku kyseli jääkö hoitovapaalle vai ei;

Minä en jää äippäloman jälkeen hoitovapaalle vaan työttömäksi liitonrahoille, jos ei työpaikkaa kukaan tarjoa siihen mennessä.

Liitonraha-päiviä jää sen verran varastoon, että jonkun aikaa saa kotona olla äitiysloman jälkeen, ettei heti tarvi töitä lähteä etsimään!

Kodinhoidontuki on niin onneton raha, ettei me pärjättäs sillä rahallisesti, jos sille jäisin!

Vaunut käytiin ostamassa viimeviikolla ja jalustallinen turvakaukalo on kanssa melkein hankittu ja nyt on noi isommat ja kalleimmat hankinnat suoritettu..Saa alkaa keskittyyn jouluun!

Piparien ja muitten leivonnaisten paisto meillä viivästyy ja siirtyy varmaan ihan joulunalus viikolle, kun uuni meni rikki! Uusi on siis ostettava ja pikaisesti, muuten ei joulu tule!

että näin meillä

mammutti ja vilppu rv 29+3

eli se rakenneultra.

Se olis tänään vuorossa. Kurjaa kun ilta-aika, joutuu oottaan niin kauan, päivä tuntuu niin kamalan pitkältä..Mielessä pyörii taas miljoona kysymystä ja masun asukkia kuulostelee pitkin päivää.Toivottavasti kaikki olis hyvin tuolla" yksiössä" .Ainakin niskapoimu ultrassa oli kaikki ok.

Koko raskaus tähän asti on tuntunut ainakin aivan erilaiselta. Kaksi edellistä on tyttöjä, joten...jos tämä on tytteli niin aivan" eri maata" tuntuu olevan.Edellisissä raskauksissa rakenneultrassa kyseltiin kympi sielä asustaa, mutta eipä nuo antanut katsoa, jännitys sai säilyä loppuun asti.Saa nähä kuinka tämä asukas.

Mutta ihan ensimmäiseksi pahoittelut tapahtuneesta Helpalle ja voimia!

Nyt on sitten ultrassa käyty ja masun asukki nähty toistamiseen.Aina tuo ultrassa käynti on yht jännää ja aina se on yhtä ihanaa nähdä tuota" pikku vuokralaista" Masun yksiössä oli onneksi kaikki hyvin ja kovasti siellä oli touhu päällä.Eteisistukan takia ei kuulemma liikkeet tunnu vielä niin selvästi, mutta pian pitäis alkaa tuntua.Pienillä töytäisyillä ja kiskomisilla sieltä välillä viestitellään olemassa olosta.Mulla on muuten jokaisessa raskaudessa ollut tuo eteisistukka ja sit sitä on jännitetty ja seurailtu nouseeko se masun kasvaessa ylöspäin ja onneksi ainakin edellisissä on niin käynyt. Kovasti kätilö yritti katsoa kumpaa laatua tuo pikkuinen on ja sanoi lopuksi että hän veikkaisi että sama laatu jatkuu eli tyttö, mutta ei kuulemma todellakaan ole varmaa. Eli mies ei sitten olisi sekatyömies.Mutta yhtä tervetullut on kumpi vaan kunhan vaan olisi terve ja saisi heti pienen syliin.

Mukavaa ja rentouttavaa Itsenäisyyspäivää kaikille!:)

Liuris 20+2

Mä en jaksa kysellä noita ennustuksia=)Mutta sen kiinalaisen jutun mukaan tyttö tulossa.Alusta asti ollu niiiin tyttö-olo,mutta ultraaja veikkasi poikaa=)Meillä kyllä paljon vaaleansinistä edellisen pojan jäljiltä=)

Ihana vaan kun saa sen nyytin syliin.

Kävin tuossa uimassakin,kun kauhee nälkä koko ajan.En pysty hillitsemään syömistä,niin liikuttava sitten enempi.Uiminen on kyllä paras liikunta muoto mulle,kun kiva kellua masun kanssa.

Olo ollu raudan aloittamisen jälkeen pirteempi,ja viikonloppuna on pikkujoulut.Kiva kun on ruoka ja teatteri,niin ei mitkään pelkät juomingit.

Olotila kyllä aika räjähtäny,miehelle sanoin,et saa napsia vähän mun hiusten latvoja,ja nypin vihdoin kulmakarvatkin..varmaan kesällä viimeksi=)

En tiiä tekeekö teillä muilla tämä raskaus saamattoman olon,mutta mulla ainakin välillä pienetkin askareet ylivoimaisia=(

Nyt laitettava lapsille iltapalat,niin saa ne nukkumaan!

Huiskutin 22+2

Viikonloppu meni perheen kanssa touhutessa,ja ei kerennyt tänne kurkkaamaan paljoa.

Lauantaina tehtiin pipareita ja vähän torttumaistiaisia.Talokin pistettiin joulukuntoon,vaikka ei täällä kyllä joulua vietetäkkään,mutta lapset tykkää koristella.

Sunnuntaina käytiin uimassa,ja nukuttiin pitkät päikkärit koko perhe.Mullakin alkanut rautatabletit auttamaan,silmien aluset vaalentunu huomattavasti.Kamalan mustat oli viime viikolla=(

Ihana aatella,että kun otetaan joulukoristeet pois,niin sitten ruvetaan pistämään kotia vaaville kuntoon..innolla ootan,että saan lvarastosta raahat vauvanvaatteet,ja tutkia mitä siellä olikaan=)

Ja ostaa pikkuvaippoja,kovasti ootan että joku vaippatarjous osuisi kohdalle,niin voi sitten hamstrata.Siihen liittyen kyselempä.Onko teillä joku

tietty vaippamerkki mitä suositte lapsillanne?Mä oon ostanu sitä mikä tarjouksessa,ja lidlin yms halpisvaipatkin kyllä käy=)

Huiskutin 21+6

minä laitoin tänä aamuna hänelle meiliä, ja sain jo vastauksenkin. Tässä se:

Lainaus:

Korttieni mukaan odottamanne vauva on poika ja syntyy 4.2.2007. Lisäksi saatte

pojan syyskuussa v. 2011.

Melkein voisin sanoa, että 100% varmuudella tämä poika onkin, mutta ajoissa syntyy, jos 4. päivä jo tulisi, kun la on 19.2. No, saa nähdä. Eikä ihan mahdottomalta vaikuttaisi tuo nelonenkaan v.2011.. =)

Ellin vastausta odottelen mielenkiinnolla, täsmääkö tähän.

Kuulumisia muuten; Ei kummempia. Vatsa tosin tuntuu ihan jo roikkuvan, tosi alhaalla on, tänään on varsinkin ollut muutaman kerran tunne, että ihan putoaa tää masu. Täytyy kai alkaa tukivyötä käyttää ahkerammin. Eilen kävin labrassa, ja pe on nla, jossa kuulen tulokset - joko streptokokki b taas jyllää, joko saan antibioottikuurin. No, en siitä stressaa, on tuttu ilmiö jo kahdesta aiemmasta raskaudesta, joten voisi sanoa, että " kuuluu asiaan" .

Nyt hetkeks kattöön telkkua ennen nukkumaan menoa. =)

Minni & [color=teal]Mulperi [/color]29+2

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat