Seuraa 

Sain eilen melkoisen shokin kun tein raskaustestin puuttuvien kuukautisten takia. Testi oli selvästi positiivinen! Shokki oli sen takia että minulla on kuparikierukka! Haluaisin nyt tietää onko muille tapahtunut samaten ja miten kävi? Mulla on huomenna aika äitiyspolille ultraan ja lääkäri luultavasti poistaa kierukan. Riski on olemassa että se on kohdunulkoinen, mutta on hyvin mahdollista että raskaus on normaali. Tämä on vissiin tosi harvinaista ja olisi kivaa tietää onko kohtalotovereita.

Mainittakoon vielä että olen naimisissa ja meillä on 1,5 vuotias poika, joten ei tämä mikään katastrofi ole : ). Pieni shokki vain....

Kommentit (3)

Meillä myös yksi lapsi saanut alkunsa kuparikierukalla, ja silloin kierukka oli sellaisessa paikassa ettei sitä voitu keskenmeno riskin takia poistaa.Ultrassa seurattiin kierukan " kulkua" ,mutta ei siitä muuta haittaa ollut. No aikain saatossa syntyi terhakka poika kierukkaa kädessä pitäen.

hyviä vointeja ja toivottavasti vauveli on oikeassa paikassa ja voi hyvin.

edram

Meillä on suvussa tuntunut olevan enemmän sääntö, kun poikkeus, että kuparikierukan kanssa raskaudutaan. Kaikki tätini ovat raskautuneet kuparikierukan kanssa ja raskaudet on menneet hyvin alusta loppuun saakka.

Olen muutaman raskauden kuullut alkaneen jopa hormoonikierukan kanssa ja hyvin niissäkin on käynyt. Ja hormoonikierukan ehkäisy varmuutta olen kuullut jonkun vertaavan jopa sterilisaatioon.(?)

Itse en kuparikierukan ehkäisy tehoon sattuneesta syystä usko.;)

Onnea odotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kävin siis aamupäivällä äitiyspolilla ja minulle tehtiin sisäinen ultra. Sikiö on oikeassa paikassa kohdussa, mutta kierukka on väärässä paikassa. Turvallisuussyistä lääkäri päätti jättää kierukan paikoilleen. Siitä ei kuulemma ole haittaa sikiölle koska turvaväli on tarpeeksi iso. Raskaus on ihan alussa kuten arvasin, joten otetaan tässä yksi päivä kerrallaan ja katsotaan miten käy. Mutta kaikki näytti olevan kunnossa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat