Vierailija

Suosikkivitsini kertoo siitä, kun nainen ja mies saivat vihdoin seksielämänsä kuntoon - he saivat yhtäaikaisen päänsäryn.

Mutta asiaan: lauantaina tärähti, nimittäin tuli oikea " elokuvaorgasmi" , eli ilman sormistimulaatiota tms. yhdynnässä samalla sekunnilla orgasmi minulle ja vaimolleni. Siis peruspenetraatiossa. Tätä on tapahtunut kuusivuotisen yhdessäolon aikana ehkä kolme tai neljä kertaa. Ei siis usein. Tuntui mahtavalta.

Onkos tämä muiden keskuudessa miten yleistä?

Ainiin, täällähän saadaan sarjaorgasmeja, kaikilla miehillä on yli 20 cm kulli ja palkka vähintään 5000¿, sorry kun edes kysyin...

Sivut

Kommentit (30)

ei ehkä ihan nanosekunnilleen, mutta melkein ja siitä syystä, että mä laukeen pirun herkästi mutta osaan " pidätellä" jonkin verran. yleensä saan suuseksissä ekan orkun ja näin ollen voidaan sitten yhdessä " odotella" sitä toista. mies on kestävä, mutta tarvittaessa laukeaa myös pian (kai se on sitä pikaseksiä). mä kaipaan kyllä klitan kiihottamista eli ihan perinteisellä jyystämisellä (eli kalu heti sisään ja sormet pois pimpsasta) en laukee ikinä samaan aikaan miehen kanssa, mutta ei se tavoite olekaan. nautintoa on monenlaista. :)

N30+

Mutta minä en siitä niin erityisesti perusta. Tämä lähinnä siksi, että minulla, siis naisella, orgasmi kestää huomattavasti kauemman aikaa kuin miehelläni. Jos saamme yhtä aikaa, niin minulta jää loppua kohti nautinto kesken. Siksi minusta on kiva saada ensin, ehkä muutamia sekunteja ennen ja kun mies huomaa, että minulta alkaa orgasmi tulla, niin sitten hän antaa omansa tulla. Silloin olemme paremmin synkassa ja homma tuntuu ihan kivalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yhtäkkisiä orgasmeja on joskus tullut sen ansiosta, että mies on onnistunut ajoittamaan itsensä samaan aikaan mun kanssa.

Aika usein sen orkun saaminen ylipäätään on hankalaa, varsinkin silloin kun se on tavoitteena. Mun normaalitila on jännittynyt, mun on vaikea rentoutua nukkumistakaan varten, orkku vaatii myös sen, että antaa mennä. Se ei ole aina helppoa, koska tosiaan levottomuus on iso osa sitä, mitä minä olen.

t. nainen

Kumpikin pystyy säätelemään ja päättämään milloin laukeaa. Yhtäaikainen orgasmi on siis tosiaan ollut meille arkea, alusta saakka. Usein kyllä tehdään niin, että minä saan ensin ja sen jälkeen jatketaan toisessa asennossa tai monissa eri asennoissa kunnes mies saa. Usein minä laukean monta kertaa.

N30

Vierailija:

Lainaus:

siitä että mieheni ei montaa minuuttia kestä yhdynnässä ja pystyn itse klitorista stimuloimalla " ajastamaan" tulemiseni juuri sillä hetkellä kun mieheni saa. Saan toki useita kertoja ennen varsinaista yhdyntääkin.

Siis kysymykseni liittyi nimenomaan siihen ettei kumpikaan stimuloi elimiään muuten kuin yhtymällä. Sain sun tekstistä sen käsityksen että stimuloit klittaa käsin - se ei ollut se mitä tässä haettiin.

Saan siis yhdynnässä, sormin, suuseksillä tai sauvalla - kaikki käy.

Yhtaikainen on taivaallista ja ihan huippua. Jos on samalla aallonpituudella niin toimii. Mies pystyy säätelemään orgasmiaan tai sitten useampi akti perätysten.

Johtunee siitä yksinkertaisesta syystä, että saan orkun yhdynnässä, ilman muita stimulointeja. Ihan ekalla kerralla uuden miehen kanssa ei ehkä välttämättä laukea samaan aikaan, kun ei toista vielä silleen tunne, mutta kun tutustuu niin oppii tunnistamaan koska tullaan, kuten joku jo kirjoittikin.

Mä saan usein useammankin orkun, ennenkuin mies saa, tämä on ollut " trendi" monen exän kanssa (kauheeta kuulostaa kuin niitä olis ollut kauhean monta -ei ole ollut kuin 7 miestä ja olen 35v.)

Itseasiassa juuri viimeisimmän exän kanssa oli vähän ongelmaa, kun hän halusi hiplata klittaani koko ajan, panneessaankin minua. Ja vaikka pyysin, ettei tekisi niin (tuntui niin oudolta rakastella kun miehen käsi on klitallani) niin ei, hän halusi tehdä niin kumminkin.

(Kirjoitinkin siitä silloin tänne, koska se oli oikeasti ongelma. Ei se tietenkään pahalta tuntunut, mutta se oli vaan turhaa. Ja enemmän häiritsi tämä miehen asenne, että " tietää" että näin kuuluu tehdä, vaikka minä kai tunnen oman kroppani paremmin... No, kuten sanottua, mies on entinen, vaikkei tietenkään pelkästään tämän takia.)

Sori meni vähän aiheen ohi, mutta siis seurustelusuhteessa ollessani yhteinen orkku on arkea.

Ja nimen omaan yhdynnässä. En välitä ylimääräisistä räpläämisistä - ei tarvitse nuolla, eikä sormittaa. Sen sijaan haluan kalun sisääni ja sillä sitten sa työstää hartaudella :)

Aina laukea joka ikisessä yhdynnässä pelkästä yhdynnästä ja yhtä aikaa miehen kanssa. Tiedämme kumpikin ilman sanoja, milloin on tuo hetki.

tuo oli joskus arkea. Siis aina saatiin yhtäaikaa, ihan aina. Meillä oli sellainen rutiini aktissa että kumpikin tiesi milloin tulee se hetki.

Mutta se oli tosiaan niin arkea. Siinä koko muu akti jäi tavallaan sen varjoon. Nykyään ei saada oikeastaan milloinkaan yhtäaikaa, eikä edes pyritä saamaan. Sekin on nimittäin aika hienoa kun voi keskittyä täysin omaan tai toisen orkkuun.

siitä että mieheni ei montaa minuuttia kestä yhdynnässä ja pystyn itse klitorista stimuloimalla " ajastamaan" tulemiseni juuri sillä hetkellä kun mieheni saa. Saan toki useita kertoja ennen varsinaista yhdyntääkin.

Tämä on miehestä kiinni. Siis meillä. Jos hän haluaa jatkaa vielä ja tehdä mut aivan hulluksi niin tulen ensin. Monesti on samaan aikaan.

Monenlaista mahtuu tähän elämään.

Ei todellakaan liene niin että suurin osa saisi yhtaikaisen orkun yhdynnässä tiedän että se on taivaallista kun osuu kohdalle.

Todellakin kaikilla on se 20 senttinen ja 5000 egen kuukausitulot ja lisäksi oma velaton asunto, asuntovaunu, kesämökki ja pari ulkomaanmatkaa joka vuosi vähintään.

Kyllä minäkin tarvitsen aina jonkinlaista klitoriksen koskettelua, jotta orgasmi olisi mahdollinen.

Ja kuten joku mainitsikin, kun naisella kestää pitempään tulla, mukavampi saada vähän ennen, ettei jää puolitiehen;)

Saan ehkä noin joka viides kerta. Yleensä olemme liian malttamattomia ja en kyllä koskaan saa mieheni jälkeen.

Se

Kulli on kyllä yli sen 20cm, mutta tilipussi on aikalaillakin laihempi...

Itse kysymykseen, sanoisin että noin kymmenisen prossaa harjoittamistamme yhdynnöistämme päätyy yhtä-aikaiseen ojgasmiin.

Useimmiten tuo muru on kyllä jo tullut useamman kerran ennen sitä... ;D

koska en koskaan ' saa' pelkästään peniksellä työntelystä, eikä meillä koskaan rakastelu ole pelkkää penetraatiota, vaan aina mukana kuvioissa on vähintään suuseksiä (molemmin puolin). paitsi tietysti pikapanot, mutta niistä en yleensä laukeakaan, vaan ovat sellaista pientä ylimääräistä kivaa, joka pitää virettä yllä ja pilkkeen silmäkulmassa.

ja olen melko varma, että näin suurimmalla osalla suomalaisista kumminkin, varsinkin perheenäideistä.

no sori, ehkä olen ihan pihalla.

n36

Mutta hait siis täydellistä samanaikaisesti laukeamista, se on harvinaisempaa täällä kans.. Enkä kyllä halua että seksin nautinto menee siihen kyttäämiseen milloin toinen alkaa tulemaan. Minä ainakin kun " teen tuloani" hetken aikaa;) ja mies ei kaikista vuosistamme huolimatta pysty tietää tarkkaa tulemisen hetkeä, mikä on hyväkin, siinä loppu orkun tärinöissä se paineella alkava purkaus tekee täydelliseksi sen oman orkun..ja joskus edellee käy niin, ettei mies pysty pidättämään (onneksi harvoin) ja jään sitte myöhemmin hoideltavaksi, mutta silloin yleensä suututtaa..koska ei se glitta-orkku ole mitää peniksaellä saadun " syvän" orkun rinnalla..joo eksyin jo aiheesta:)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat