Seuraa 

Luen juuri yllä mainittua kirjaa (Laura Doyle).Ja aika hyvä on...saa vinkkejä, miten miestä käsitellä viisaasti ettei naisesta tule " miestä" liika maskuliinista ja hallitsijaa,jota hän ei halua, jaksa olla....Kukaan lukenut ja kokemuksia?

Kommentit (3)

ei siinä minusta kyllä opetettu " käsittelemään" miestä. Lähinnä miten itse naisena olla ja luopua turhasta stressistä ja vastuusta...

Minusta tosi hyvä esimerkki kirjassa oli se, että miehet eivät ymmärrä vihjailevaa puhetta, jota naiset käyttää koko ajan. Esim. voin sanoa miehelleni, että " taas oot tietokoneella/lukemassa/tms" ja tosiasiassa tarkoitan, että haluaisin olla hänen kanssaan, saada huomiota tai jutella. Kannattaisi paremminkin sanoa " Mulla on ikävä sinua!" ja sen mieskin ymmärtää! Meillä ainakin tuli heti viereen istumaan :)

Toinen kirjan neuvo oli, että älä koskaan anna neuvoja tai kritiikkiä miehellesi, kun hän ajaa :) vaikka ajais kuinka " huonosti" . Mun mies ainakin tykkäis siitä!

Muutenkin kirjan neuvot oli sellaisia, että kumpi sulle on tärkeämpää, se, että kaikki asiat sujuu just niinkuin itse haluat ja sun mielestä on oikein, vai se, että te olette läheisiä liitossanne. Se oli musta tosi hyvä pointsi. Ihan sama jos tytöllä on raidallinen paita ja kukkaiset housut, kun mies on ollut pukemassa :D , en kommentoi. Ihanaa kun mies pukee lasta!

Minun mieheni ainakin ymmärtää vihjailevaa puhetta oikein hyvin ja käyttää sitä itse vielä enemmän kuin minä! Ei sen puoleen, minusta olisi kyllä parempi käyttää suoria ilmaisuja kuin vihjeitä, mutta ei sillä ole mitään tekemistä miesten tai naisten ymmärryskyvyn kanssa.

Minulla ei ollut tapana neuvoa miestäni auton ajamisessa. Kun mieheni kuitenkin välillä aina neuvoi minua tosi ärsyttävästi niin rupesin antamaan samalla mitalla takaisin eli huomauttelin yhtenään kaikista mahdollisista pikkuseikoista. Tehosi todella hyvin, eli mies lakkasi neuvomasta!

Mun mieheni on lasten vaatevalinnoista ja pukemisesta paljon tarkempi kuin minä. Kaiken pitää todellakin sopia prikulleen yhteen, mikään ei saa olla liian isoa tai liian pientä, yhtäkään tahraa ei suvaita jne. Meillä menee aika paljon rahaa lasten vaatteisiin ihan vain sen takia, että mies ei voisi kuvitellakaan lasten olevan viimeisen päälle puettuja, varsinkaan juhlissa!

Minkä ihmeen takia kaikki miehet tai naiset pitäisi änkeä samaan muottiin? Ihmiset ovat ERILAISIA! Jos oma miehenne on jonkunlainen niin ei se sitä tarkoita että kaikki miehet olisivat sellaisia tai jos itse olette yhdenlaisia, niin ei se tarkoita että kaikki naiset olisivat samanlaisia. Eivät ihmisten erilaiset ominaisuudet useinkaan johdu heidän sukupuolestaan vaan enemmänkin heidän geeneistään, luonteestaan, kasvatuksestaan, kulttuurisesta taustastaan, koulutuksestaan, älykkyydestään jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tiedä olisko apua...Naisen kannattaa käyttää logikkaansa- ei kannata olla liian läpinäkyvä- mieluummin ovela...

---

Paras viimeaikoina lukemani parisuhdeopas on Dp Philin Parisuhdetta käsittelevä kirja. Siitä on hyötyä, jos harkitsee eroa eikä ole varma mihin suuntaan lähteä.

Suosittelen!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat