Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

jos lähistöllä ei ole puistoja eikä kerhotoimintaa? Minulla olisi halua ja mahdollisuus olla kotona/ tehdä kotona töitä lastenhoidon lomassa. Mutta mietityttää vain tuo kaverittomuus. Isompia sisaruksia kyllä löytyy, mutta ovat jo koululaisia...

Kommentit (3)

meillä on esikoinen ollut kotona eskariin asti mutta käynyt 3x viikossa kerhossa ja tavattu myös kavereita leikkipuistossa. nyt 4-v keskimmäinen on samalla tavalla 3x viikossa kerhossa mutta hänellä ei ole kavereita leikkipuistossa, he kun asuvat kauempana. niinpä nuo kerhottomat päivät ovat vähän hankalia, keskimmäinen kaipaa kaveria ja roikkuu sitten minun kimpussani koko ajan.

miten jos ap veisi lapsensa vaikka puolipäiväiseksi tarhaan? itsekin sitä mietin ensi talveksi keskimmäiselle mutta minulla ei taida olla siihen varaa :(

nuorempi lapsi on nyt 2,5. Ja kyllä kaipaa ihan päivittäin jo leikkiseuraa ja kavereita. Esikoinen on 4,5 ja on kerhossa aamupäivät ja senikäistä en missään tapauksessa enää pitäisi vain kotona.

Nyt sentään nämä kaksi leikkivät keskenään aika paljon, mutta siltikään ei minusta enää ihan riitä.

Meillä on kerho ja puisto molemmat vieressä, mutta ongelmana alkaa olla se, että samanikäisiä ei enää ole kuitenkaan kotihoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sillä useimmat 3 vuotiaat kaipaa jo selvästi oman ikäisiä kavereita!

ja tilanne vain " pahenee" kun lapsi kasvaa,

4 ja 5 vuotiaat haluaa jo joka päivä leikkiä kotona tai kylässä kaverin kanssa!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat