Seuraa 

Kommentit (2)

Itse olen käynyt np- ja rakenneultran ykstyisellä eli 4D:llä katsottu molemmilla kerroilla. Np-ultra oli rv 12+6 ja siellä näkyi tosi hyvin pikkuinen kun mahtui vielä kokonaan kuvaruutuun. Eli näkyi päästä varpaisiin tosi hyvin:) Silloin ei vielä kasvoista niin tarkkaa kuvaa sannutkaan..

Sit rakenneultra oli rv17+4 mulla ja silloinkin saatiin hyvä kuva vauvelista. Tosin onhan se vähän " raakileen" näköinen vielä tuossa vaiheessa, muta ihania kuvia silti saatiin mukaan ja dvd. Näyttää kuitenkin jo ihan vauvalta.

Sit viimeksi rv26-28 lääkärintarkastuksessa rv 27+2 ultrattiin myös, mutta on jo niin iso ettei oikein saanut kunnon kuvaa, kun ei suostunut kasvojaankaan näyttämään lainkaan:(

Toivottavasti tästä oli jotain apua,

Aurora rv 28+2

Itselläni ei ole kokemusta vielä, mutta eräs ystäväni oli viikolla 13+ ja ihan hyvin näkyi vauveli kuvista. Itse olen menossa lähemmäs 25+ eli heti vuoden alusta. Minulle on sanottu, että olisi hyvä tehdä ennen viikkoa 27. Kuulemma jos tekee kovin aikaisessa vaiheessa niin vauvalla ei ole vielä rasvakerrosta ja voi täten näyttää vähän omituselta, joten siksi suositellaan myöhemmin. Mutta itselläni ei ole kokemusta vielä ja näin minulle on kerrottu. Kaverillani tosin kuvat näyttivät ihan hyviltä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat