Vierailija

Ostatteko kummilapsen sisaruksille lahjaa jouluksi? Entä lahjojen arvo? Ostatteko kummilapselle arvokkaamman lahjan mitä muille lapsille (sisarustenne, ystävienne jne.)?

Luin toista keskustelua missä moni vastasi, että osta vaan sille kummilapselle. Onko tämä yleistäkin? Tai se, että kummilapsen lahja on jotenkin " parempi" kuin muiden lasten?

Kommentit (7)

Joulu ja synttärilahjat n.30e/kpl, molemmilla synttärit syksyllä joten tänä syksynä vein sisaruksille heijastimet.

Nyt olen ostanut 3v. kummipojalle osia brion junarataan. Maksoi muistaakseni 25e (ostin alesta jo kesällä) ja hänen 8v isoveljelleen on lordi-pipo 8e (ovat ystäväni lapsia)

11v kummitytölle annan lahjakortin ikeaan 50e. Rakentavat taloa ja hän on innostunut sisustamaan. Saa mennä sitten itse katsomaan mitä uuteen huoneeseensa haluaa. Hänen isoveljelleen 15v on Iron Maiden rannenauha ja iso kasa suklaata. (ovat veljeni lapsia)

5v kummitytölleni on prinsessa päiväpeitto 29e (ostettu jo kesällä alesta), sattui vielä olemaan toivelistalla ja hänen 3v siskolleen palapeli 5e (toivelistalla tämäkin) Nämäkin 2 ihanaa tyttöä on ystäväni lapsia.

Ja kummilapsien sisaruksista ostan lahjan vain niille, joita jouluna näemme eli muille veljen perheen lapsille. Kyllä kummilapsi on erityisasemassa, joten mielestäni se voi näkyä lahjoissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on kaksi kummilasta, toinen on veljeni lapsi ja toinen kaverin. Veljen porukan kanssa ollaan kokonaisuudessaan läheisiä, ja vietetään myös joulua yhdessä, joten luonnollisesti ostan kaikille kolmelle heidän lapselleen lahjat. Suunnilleen yhtä kalliit, mutta ehkä laitan enemmän ajatusta kummilapsen lahjaan.

Kaverin perhe nähdään ennen joulua, jolloin annan vaivihkaa kummilapsen lahjan joulupukin konttiin laitettavaksi. Sisaruksille en hanki mitään. Eli riippuu kyseisen perheen läheisyydestä.

ostan lahjat ja heidän sisarrkusilleen myös. Kaikilla kummilapsten perheillä on 2 lasta. Lahjan arvo on suurin piirtein sama n. 30¿. Ostan lahjat myös miehen veljen lapsia (3 lasta) sekä lapsuuden ystäväni lapsille (3). Omai lapsia on 2.

Nyt meillä on kummilapsi läheisestä ystäväperheestä ja heille on tulossa toinen. Luulen, että ostan tälle uudelle tulokkaalle myös lahjan koska muukin perhe saa meiltä lahjan. Ehkä kuitenkin hieman pienemmän kuin kummilapsemme.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat