Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (20)

Turhaa krääsää ovat nimenomaan kaikenmaailman popcornkoneet, rikkaimurit, plasmatv:t, kotiteatterit, kalliit astiat ja muut höpö höpöt.

Itse asiassa mieheni on tällä hetkellä työtön. Enkä ole aina ollut ansiotyössä itsekkään. Eli kokemusta on myös siitä, miltä tuntuu elää minimivaroilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mammonassa inhoan eniten krääsää ja turhuuksia, joita hankitaan pelkästä kuluttamisen ilosta. Itse saan paremman mielen tekemällä vapaaehtoistyötä ja lahjoittamalla hyväntekeväisyyteen. Omalle perheelle hankitaan vain välttämättömät.

Jos olisit työtön ja asuisit lastesi + työttömän miehesi kanssa betonilähiössä 57 neliön kaksiossa - arvostaisitko mammonaa vähän enemmän. Se on niin helppo sanoa että ei arvosta silloin kun sitä on!!

Lisäksi olen monena vuonna ollut jakamassa työttömille/syrjäytyneille ruokaa ja avustuksia.

Rahaa lahjoitan kohteesta riippuen 50 - 500 euroa säännöllisesti.

aloin miettimään, että minäkin inhoan yli kaiken krääsää. Mutta minulla on silmää kaikelle kauniille, eli ostan toisinaan jotain kaunista - jota voidaan jonkin mittapuulla myös krääsäksi kutsua.

Eli miltä näytät? Et ilmeisesti ole - suonet anteeksi - kovin " tyylikäs" ?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat