Vierailija

alkoi seurustelemaan exäni kanssa vain muutama kk meidän lopetuksemme jälkeen. En edes tiennyt heidän pitävän toisistaan! Siskoni on viisi vuotta exääni vanhempi. Kuulin kiertokautta että he puhuvat paskaa minusta. kummallekkaan ei tee mieli enään puhua, siskooni on välit huononneet ja exääni en haluaisi nähdä aina kotonani. Mitä teen?

Kommentit (23)

kyllä siskosi ja exäsi voisivat toimia hienovaraisesti, ja siskosi voisi käydä jonkin aikaa ilman seurustelukumppaniaan "kotona" silloin kun sinäkin olet läsnä.

Lainaus:

siskon pitäisi hylätä ELÄMÄNRAKKAUS vain sen takia, että sä styllasit sen kanssa. Siis teillähän meni poikki sen exäs kanssa!! Eikös se jotain kerro...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaikka samalla nimellä kutsun omaa kotianikin. Kahjo.

Luulin että meillä on läheiset välit. Nyt tuntuu kun ainut siskoni olisi puukottanut selkääni. Vähän korventaa mieltä ajatella onko heidän pelinsä alkanut jo mun aikanani.

ap

En itse valitsisi koskaan ystävän exää enkä sukulaisen exää. En myöskään alkaisi suhteeseen ystävän veljen tai isän kanssa. Ja kyllä miuakin arveluttaisi oliko peliä jo ennen eroa...

Mitä väliä tässä tilanteessa on iästä tai siitä miten/millä sanoin asiasta puhuu?

En koskisi siskoni exään tikullakaan vaikka olen 42 vuotias ja siskoni lähes samanikäinen. Minusta sellainen vaa ei sovi. Kyllä siskon tunteet ovat tärkeämmät kuin joku mies! Miehiä on maailma täynnä. Siskoja ei uusia saa.

Kutsuin myös vanhempien kotia kodiksi, siihen saakka kun muuttivat pois sieltä, missä minäkin olin asunut, vaikka minulla oli jo oma koti ja oma perhe. Mitä outoa siinä sitten on?

Onhan tuo aika erikoinen käänne heidänkin kannalta. Mitä he asiasta ajattelevat? Entä muut sisaruksesi?

Voisitko kuvitella, että jonkun ajan päästä voisit puhua tälle siskollesi ja kertoa, milta sinusta tuntuu ja ehkä kysyä miten tällainen tilanne oikein on päässyt syntymään?

Tuliko ero sinun vai miehen aloitteesta?

Minusta sinulla on ihan oikeus olla "loukkaantunut" ja ihmeissäsi asiasta ja saada siskolta jonkinlainen selvitys miten tästä eteenpäin.

Voisitko kuitenkin käydä vanhemmillasi eri aikaa, niin säästät itseäsi. Voihan olla ettei tämä uusi suhde kestäkään ja siskosikin ymmärtää kuinka asia on sinua loukannut.

Tsemppiä!

mikä ei silti tarkoita että tunteet olisivat jo täysin kuolleet. Se vaan tuntui parhaimmalta ratkasulta.

Äidilleni tilanteesta juttelin, ja olihan hänkin ihmeissään. Sanoi vaan lopuksi ettei hän voi aikuisten tytärten mielipiteisiin vaikuttaa. Siis ettei voi asialle oikein mitään. En sitä oletakaan, kyllä aikuisen ihmisen on itse selvittävä tällaisissa asioissa.

En tiedä pystynkö siskon kanssa tästä puhumaan. asia on vielä liian tuore, antaa ajan kulua ensin. Toivon kyllä että he lopettavat ja exä katoaa elämästäni. En edes yritä ajatella reilusti. Tällä hetkellä on oikeasti niin sekavaa, en edes ole varma mitä tunnen. Vihaa, häpeää, kostonhalua, surua.. Tolkutan että aika parantaa..

ap

Olin palavasti rakastunut teinivuosina erääseen urokseen, ja siskonikin tiesi tästä. No, olinpa pois kokonaisen kuukauden ja sekös riitti siskolle aloittaakseen seurustelun juuri tämän kyseisen kanssa. Itkut tuli itkettyä ja sydän raukka pahasti särkyi. Suunnittelin jo kotoa karkaamistakin.

Sitten kun sisko pisti välit poikki tähän kundiin (koska ei vaan enää rakastanut häntä), niin kundipa käytti tilaisuutta hyväkseen (siis kun tässä välissä oli kaikille selvinnyt, mitä tunsin ja miten loukkaantunut olin) ja tuli vähän vonkaamaan syliä, jota minä sitten mustasukkaisena tarjosin. Tästä puhuttiin siskon kanssa, koska minun moraalini ei antanut periksi viedä kenenkään läheisen exää, koska itse tiedän miten kurjaa on nähdä heitä yhdessä. Viikon päästä tämä siskoni ex ja edelleen minun suuri ihastukseni tuli tunnustamaan kuinka paskamainen hän oli. Siskolleni en antanut tätä anteeksi, mutta elämä jatkui ja olemme muuten väleissä systerin kanssa.

Että kyllä se aika parantaa. Kerro avoimesti siskollesi mitä mieltä asiasta olet. Jos ei siskosi tajua jättää miestä, niin sitten hän ei ole sinun arvoisesi!

siskon pitäisi hylätä ELÄMÄNRAKKAUS vain sen takia, että sä styllasit sen kanssa. Siis teillähän meni poikki sen exäs kanssa!! Eikös se jotain kerro...

kun huomaa että joku ymmärtää. En oo kehdannu kenellekkään puhua ku jotenki tilanne hävettää mua. Yhessä oltiin kaks vuotta josta puoltoista asuttiin yhessä. Joten tottunu mieheen ja hän meillä käymään ja näkymään. Nyt on itellä tosi vaikee olla kotona (vanhempien luona) käymässä ku exä on yhä siellä. Ei oikeen löydy puheen aiheita, kuten ei enää siskonkaan kanssa. Käydään yleensä samaa aikaa kaikki lapset, meitä on neljä ja ei asuta lähekkäin. Samalla näkee kaikkia ja vanhempia myös.

ap

Lainaus:

Vaikka samalla nimellä kutsun omaa kotianikin. Kahjo.

Luulin että meillä on läheiset välit. Nyt tuntuu kun ainut siskoni olisi puukottanut selkääni. Vähän korventaa mieltä ajatella onko heidän pelinsä alkanut jo mun aikanani.

ap

Tehän olette jo eronneet. Miksi siskon pitäisi nimen omaan välttää siskonsa exää? Jos et enää ole miehen kanssa tekemisissä, niin hänhän on vapaana aloittamaan suhteen kenen kanssa haluaa - samoin siskosi.

olitteko kauan yhdessä? Jos teillä ei mennyt kovin hyvin ja ette olleet kauan, niin ehkä voit unohtaa ja hyväksyä jossain vaiheessa. Mutta ota aikaa ja etäisyyttä. Tsemppiä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat