Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Minulla on 2 kk ikäinen vauva joka on koko ajan ollut täysimetyksellä. Vesseli kasvaa kovaa vauhtia, mutta äidin paino ei toisaalta pienene. Ruokavalio on kevyen sorttinen (ei pullaa tms) ja ulkoilua joka päivä tunnin vaunulenkki. No, näillä eväin ei nyt välttämättä vielä paino putoa mutta mihinkäs se imetyksen vaikutus on jäänyt - eikös se lisää energiankulutusta n.500 kilokaloria päivässä?? Ylipainosta ei tosin ole kysymys, mutta haluaisin saada synnytyksen jälkeen jääneet alle 10 ylimääräistä kiloa pois.

Kertokaapas imettäjät miten teillä muilla menee!

Kommentit (3)

Minulla ihan sama tilanne. Tosin nyt joulun aikaan tuli herkuteltua, joten en painon odottanut putoavan, mutta koko joulukuun katsoin mitä söin. Vauva tuli 2 kk 18.12., mutta kiloja ei ole kadonnut ollenkaan synnytyksen jälkeen. Täysimetän myös. Kertokaa ihmeessä vinkkejä, miten olette saaneet ylimääräisen pois. Ei olisi kiva lähteä uusimaan vaatevarastoa kokonaan.

Ja mulla on ylipainoakin ollut hiukan eli olis luullut tippuvan, mutta mulle ei vaan kotiäitiys siinä mielessä sovi, että jääkaappi on liian liki ja huomaamatta niitä kaloreita tulee popsittua päivän aikana kumminkin ;o)!!

Tosin mulla ei oo raskauksissa kiloja kertynyt kertaakaan eli aina oon painanut vähempi synnytyksen jälkeen kun ennen raskautta eli sekin voinee vaikuttaa, ettei kilot ole karissut,,josko ne raskauskilot karisis helpommin sillä imetyksellä!!

Ja joskus oon myös kuullut, että imetys rupeis laihduttamaan vasta, kun vauva on 6kk, mutten tiedä mihin moinen perustuu..saattaa oll ihan juttuja vaan :o)!

Toivotaan, että sinulla askauskilot saa kumminkin kyytiä, vaikkei vielä siltä näytäkään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sama täällä. Eli mulla jäi synnytyksen jälkeen kiloja n. 14 ja ei ole kyllä yhtään lähtenyt....vauva on nyt viisi viikkoa, ja tuntuu että varsinkin reisiin ja vatsaan on tullut lisää...en tiedä onko mulla jotenkin koko kroppa ihan sekaisin, mulla tuli nestettäkin synnytyksen jälkeen niin paljon, että painoin enemmän kuin ennen synnytystä...

Mutta tosiaan, musta tuntuu että osalla ne kilot istuu vielä tiukemmassa...synnytyksestä on kyllä tosi vähän aikaa, mutta olisin odottanut että imettäminen ja liikunta veisi edes jotain...syön kyllä hyvin, mutta vetelen päivisin 1,5 tunnin lenkkejä....

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat