Vierailija

Kiitokset vaan sen alkuunpanijalle!! Saa kaikki turhat tavarat nurkista pois. Vaatteet kierrätettyä heti kun ovat jääneet muksuille pieniksi. ja nykyään ei harmitakaan jos tekee kaupasta jonkun ns. virhehankinnan. Huutonetissä siitä pääsee aivan varmasti eroon...

Kaapissa on nykyään paljon tyhjää tilaa saatikka sitten kellarissa. Ennen hyvä kun ovet sai sullottua kiinni ja verkkokellari oli kattoa myöten täynnä pussia ja nyssäkkää. Vapauttavaa ja mieltä rauhoittavaa hankkiutua kaikesta turhasta eroon!

Ajatteleeko kukaan samoin?

Kommentit (13)

Juuri noita merkkivaatteita lapsille, kuten Lego ja Bamse. Ja kun hyvin pitää vaatteet niin voihan niistä vielä sitten saada muutaman lantin kun poistuu omasta käytöstä.

Ja huonekaluja kannattaa sieltä katella. Lundiaan ollaan ostettu sieltä lisäosia ja keittiön ruokailuryhmäkin hankittiin sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen sekä myynyt että ostanut, ja ihan kuin joku sanoi, joskus ison menoerän tullessa laittanut tietoisesti myyntiin kamaa ja saanut mukavasti lisätuloja, parhaimmillaan tais olla joku 80 tuotetta ja sain 350 e. Eikä ollut mitään huippukamaa, monet itsekin ostanut kirpparilta alun perin mutta vielä ok kunnossa.

sen sijaan en millään jaksaisi laittaa jotain 20-osaisia vaatepaketteja joista saa 20 euroa. hirveä kuvaaminen ja naputtelu, ei vaivan väärti. mun aikani on vähän arvokkaampaa.

Olen sama mieltä ja vakio käyttäjä. Olen saanut myytty kaikenlaista ja samalla säästänyt satoja euroja ostamalla lasten vaatteet, lelut ym.

nyt myynnissä tietokone alkaen 5 eur ei hintavarausta.

Kerran joku laittoi viestiä ettei voi olla toimiva kun noin halvalla myyt (kysynnän ja tarjonnan laki kuulemma), mutta jos jostain haluaa eroon niin halavalla lähtee.

Vierailija:

Lainaus:

nyt myynnissä tietokone alkaen 5 eur ei hintavarausta.

Kerran joku laittoi viestiä ettei voi olla toimiva kun noin halvalla myyt (kysynnän ja tarjonnan laki kuulemma), mutta jos jostain haluaa eroon niin halavalla lähtee.

Lisäksi saa kivasti vähän lisää rahaa. Kerrankin oli yksi iso lasku tulossa, joten laitoin vaatteita myyntiin ja sillä rahalla sain melkein laskun maksettua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat