Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olin kutsuilla ja emännän vauva 4kk oli paikalla myös. Söi siinä ja lähti nukkumaan, vauvaá ei röyhtäytetty. Nukkui ehkä 15min ja heräsi, tuli siihen ja komeasti röyhtäisi.

Sitten alkoi kauhea huuto. Meillä se huuto on ollut maitohuutoa, mulla siis kaksi lasta itsellä ja heillä tämä vauva esikoinen. Vauva huusi ei rauhoittunut edes äitinsä sylissä =(

Mutta en viitsinyt sanoa/vinkata, että antaa maitoa, sillä noin pieni vauva voi syödä hyvinkin tunnin välein illalla!!! Sen opin esikoisen kanssa.

Mutta oli kauheaa kuunnella huutoa, kun toisella oli hätä ja kukaan ei tajunnut!!

Kommentit (6)

Kätilöopistolle ihan useamman kätilön toimesta, että tissilasta ei tarvitse röyhtyttää. Enkä röytäyttänyt ikinä ja mun lapseni ei koskaan puklaillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tähän tyyliin: meilä esikoinen saattoi rauhottua, kun kokeilin uudestaan syöttää. Sillä kun aina ison röyhtäyksen jälkeen aina mahtui lisää maitoa.

Olisin siis tolleen oman kokemuksen kautta vähän ehdotellut, en neuvomalla.

ja äiti ei osannut ajatella nälkää, kun vauva oli juuri syönyt. Tiedän kokemuksesta kyllä että kova tankkaus aiheuttaa vatsanpuruja, mutta en omaani viitsinyt huudattaa, nukkuin kuitenkin hyvät yöunet.

ovat myös olleet kovia puklailee. Edelleen röyhtäytän vauvaa 7kk, pakko!!

Tämä tutun vauva pullovauva, joten siksi musta tärkeämpää röyhtäyttää ja ovat ihan lääkärillä käyneet kovan puklailun takia.

-ap-

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat