Vierailija

Kommentit (21)

lapsia.

Tiedän, että mun kuuluis olla yhdessä tämän exäni kanssa. Emme nähneet toisiamme kolmeen vuoteen, mutta kaipasin häntä silti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

seurustelimme 4 vuotta sitten muutaman kuukauden ajan. lopetin suhteen. nähtiin aina joskus. sitten emme tavanneet kolmeen vuoteen ja kaipasin häntä. viime kesänä tapasin tämän miehen kun olin helsingissä. meillä synkkas ja tunsin oloni tosi hyväksi hänen kanssaan. nyt syksyllä olemme tavanneet muutaman kerran kun olen matkustanut hesaan. näytti siltä, että jotain tästä tulee. . .

Miehellä ei ole mun uutta numeroa ja soitin hänelle viimeksi reilu kuukausi sitten. Mies sanoi, että häneltä loppuu kohta akku. sanoin, että okei, soitellaan joku toinen kerta niin se kysyi mun uutta numeroa.

aioin lähettää sen hänelle, mutta en lähettänyt.

mies tykkää musta ja mä tästä miehestä. olen niin onnellinen, että 4 vuotta sitten tapasin hänet.

ainut ongelma on, että olen erehdyin menemään 3 vuotta sitten naimisiin todella mustasukkasen miehen kanssa.

en kuitenkaan voi elää ilman tät enistä poikaystävääni

oikeasti kiltti ja sympaattinen mies! Olin vasta 18 kun muutaman kuukauden seurustelun jälkeen jätin hänet. ja vaikka lopetin suhteen tapasimme kuitenkin. sitten tuli se 3 vuoden breikki, kun muutin takasin kotikaupunkiimme ja menin naimisiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat