Seuraa 

Mistä saisi ostaa sellaisia turvaportteja, jotka ei-käytössä-ollessaan rullautuvat toisen kiinnikkeen sisään ikään kuin rullaverho? Portti itsessään lienee siis jotain tukevaa kangasta tms, livenä en ole tuollaista vielä nähnyt.

Kommentit (7)

Lapset eivät ole saaneet niitä auki (ei edes kohta 6v täyttävä).

Niinkuin aikaisemmissa mainittiinkin, avaamiseen, kuin myös sulkemiseen, tarvitaan kaksi kättä.

Jos nyt valitsisin turvaportteja, päätyisin luultavimmin puisiin, jotka avautuisivat ylöspäin nostamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Portti on siis yllättävän tukeva. Se " kangas" on oikeasti muovia eikä mitään lerhua kangasta. Itse ainakin yllätyin. Mekanismia ei kyllä pienet ihmiset ihan hevillä auki saa, sen verran vaikea se on. Välillä itsellekin ylivoimainen ; )

Ja millainen lukitus avautuvalla puolella sekä miten tukeva tuollainen oikeasti on?

Mietin vaan, kun meille on toinen tulossa ja isosiskon huoneeseen tuo olisi aika passeli...

~Murmutti

Seinän puolella on sellaiset valkoiset muoviset koukut (ei terävät tai vaaralliset), joihin " verho" tulee kiinni. Jos lapsi avaa sen (siis onnistuu jostain syystä), se pitää kovaa naksutusta että vanhemmat ehtivät juosta hätiin.

Se on suht kätevä ja siisti, mutta välillä ärsyttää, kun avaamiseen tarvitaan AINA kaksi kättä! (Olen mm. kerran herättänyt nukkuvan vauvan, jota kannoin sylissäni, kun olin unohtanut avata portin etukäteen ja sitten päästin postin aukeamaan yhdellä kädellä ja se tietenkin naksutti hurjasti.) Mutta kaikkeen tottuu toki.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat