Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kiinnostunut kuulemaan kokemuksia työskentelystä viihdelinjoilla. Onko kenelläkään kokemusta? Palkka? Työajat? Millaista hommaa on ihan oikeasti?

Kommentit (14)

Työajat sai itse valita, mutta pitkäveteistä jaarittelua se on. Sitäpaitsi musta ainakin tuli kamala miestenvihaaja kun kuuntelin niitä runkkareita

jos ei ole aikaisemmin niitä vihannut. Palkkaus oli surkea, mutta tästä on kohta 10 v. kun itse olin niissä hommissa. Työajat sai ite valita ja silloin kun ei vielä ollut muksuja, niin hyvähän niitä hommia oli kotona tehdä. Jossain vaiheessa banaanien tms. tiputtelu ämpäriin alkoi vituttaa ja lopetin ne hommat ja menin kunnon töihin. Ei ole ikävä tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

työtä se on. Alussa voit pitää hauskana, kun joku kertoo, kuinka haluaisi sua panna, utelee, mitä pidät päälläsi jne. Sun pitää näytellä, saavasi/tuottavasi orgasmin, eli ei lasten aikana tehtävää työtä. Jotkut sairaat kertovat, kuinka haluaisivat panna lapsia, eläimiä tms sairasta. Toiset supisevat, kun muija nukkuu lähellä.

siis kaikenkaikkiaan hyvinkin vastenmielistä työtä. Joukkoon mahtuu myös niitä jotka soittelevat useita kertoja peräkkäin ja läjäyttävät puhelun poikki 30sek jälkeen. Ja sun tarkoitushan on pitää ne niljakkeet mahdollisimman kauan linjoilla.

Osata näytellä orgasmia, puhua rivoja, tehdä erilaisia ääniä, että olet mukamas likomärkä ja kiimainen, voihkia, kun joku kertoo, kuinka survoo sinuun kaikenlaista. Aivan sairasta työtä siis, ja mitä paremmin/sairaammin näyttelet, sitä enemmän sulle halutaan soitella ja palkka kasvaa. Jossain vaiheessa sua alkaa inhottaa, lähes jokainen soittaja ja rupeat ajattelemaan, että kaikki miehet ovat jotenkin sairaita. Henkistä huoraamista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat