Vierailija

1) Energiajuomaa ja ilmoittautumispaperit maratonille esim. Pariisiin.

Mies on juossut vuosi sitten maratonin, tarkoitus oli juosta toinen, mutta loukkaantui. Haluaisi aloittaa treenaamisen nyt uudelleen, mutta on vähän saamaton asian suhteen. Tästä lahjasta hyötyisi koko perhe yhteisen ulkomaanmatkan muodossa ;).

2) Tietokonepeli.

En teidä mikä olisi sopiva, mutta miehen kaverilta saisin varmasti vinkkiä. Olisi taatusti mieluisa lahja, mutta toisaalta mun mielestä mies käyttää jo nyt liikaa aikaa koneella, eli tavallaan tämä lahja antaisi hänelle luvan olla siellä vielä enemmän :/.

3) 24h ensimmäinen tuotantokausi.

Mies on puhunut, että olisi kiva joskus katsoa. Ei olla katsottu mitään sarjoja vuosiin kun ei ole koskaan aikaa minkään sarjan pyöriessä kytätä telkkaria. Olisi varmasti kiva joulunpyhinä yhdessä katsella esim. lapsen nukkuessa päikkäreitä.

4) Joku muu, mikä?

Ollaan sovittu, että mitään ei osteta. Mut tiedän, että mies kuitenkin mulle jotain ostaa, eli pakko munkin siis jotain pientä on hankkia. Eli lahjassa ajatus on tosiaan se mikä on tärkein :). Mä en vaan osaa päättää. Jos ei oltais mitään sovittu hankkisin varmaan nuo kaikki ja ehkä jotain vielä lisää...

Kommentit (5)

Ja neloselle sekä muille jotka eivät tunne maraton-maailmaa edes sitä vähää kuin minä. Yleensä isommille maratoneille pitää ilmottautua todella hyvissäajoin ja maksaa se ilmoittautuminen siinä samalla. Myös hotellit " pitää" varata ajoissa jos mieli hyvästä paikkaa saada ja edes jollakin tapaa kohtuullisin kustannuksin. Eli ajatuksena tuossa 1-vaihtoehdossa siis buustata tätä maratonajatusta ja yhdessä sitten joulunpyhinä esim. varata reissu valmiiksi ;).

Ykkönen olisi hyvä, jos mukana olisi esim. sadan-parin sadan euron matkalahjakortti, joka tietyllä tavalla sitouttaisi lähtemään. Meillä ainakin joku ylimääräinen ja " tärkeämpi" meno ajaisi matkan ohi, ellei sinne olisi " pakko" lähteä.

Tietokonepeliä en ostaisi, jos koet että mies on liikaa koneella.

Ehkä toi 24 olisi hyvä, jos mies saa paitsi katsomisen, myös kainalossa rötköttelyn ilon:-)

Vierailija:

Lainaus:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat