Vierailija

Meillä taitaa olla tämä joulu kaikien aikojen pohjanoteeraus. Meillä on ollut vesivahinko ja kämppä on ihan mullin mallin remontin takia. Luultavasti saadaan paikat kuntoon jouluaattoon mennessä, mutta kun mä tykkään tästä ajasta joulua ennen kun voi leipoa ja askarrella. Eikä nyt voi edes jouluvaloja laittaa ikkunaan. Ei oikein kannata joululahjojakaan vielä ostaa, koska tilaa ei ole säilöä niitä nyt, kun ollaan jouduttu kolme huonetta tyhjentämään kokonaan ja siirtämään kamat muihin huoneisiin.

Kommentit (17)

Vanhempani riitelivät, veljeni (alaikäinen silloin) oli tajuttomassa kännissä (sen annettiin juoda joulupöydässä) ja minä juuri ajokortin saaneena yritin pitää auton tiellä, kun räntää oli maassa 30 cm ja lisää tuli niin, ettei oikeasti 5 metriä pidemmälle nähnyt. Siellä autossa oli tunnelma niin perseestä kuin vain voi, mutta lujempaa ei voinut ajaa ja sitten siinä madellessa oli vaan kidutettava itseensä ja yritettävä keskittyä ajamiseen.

Jouluyö juostiin vessassa vuorotellen. Mies oksensi vessassa, minä vatiin keittiössä ja samaan aikaan lapsi 1v. veti ripulikakat housuun niin, että tursusi housunlahkeista.

Ja tämä kaikki vielä sellaisen vuoden päälle, joka oli täynnä kuolemaa ja vakavia sairauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joulunpyhinä kärjistyi se, ettei ollut mitään puhuttavaa eikä edes halunnut olla toisen kanssa samassa huoneessa :( Ennen uutta vuotta kävin tekemässä vuokrasopimuksen omasta kämpästä...

Juuri syntynyt ja koko ajan itkevä vauva sylissä ja mies surffasi netissä koko päivän! Hyvä kun sain joulupöytään syömään... ; ( Aivan kamala joulu

kun isäni kuoli alkoholimyrkytykseen. En soisi kenenkään joutuvan kokemaan samaa.

Juhlapyhinä asiat monesti kärjistyvät. Please, anna lapsellesi selvä joulu.

haudoilla käytiin, saunottiin ja ruoka oli hyvää. Mutta loppu ilta kuluikin melko kosteissa merkeissä. Viina virtasi ja ihan hauskaa oli. Seuraavana päivänä oli tietysti kauhea krapula.

Jälkeenoäin en ikinä enää ryyppäisi niin jouluna. Meni koko joulun tunnelma ihan pilalle :(

onneksi kellään ei ollut pieniä lapsia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat